Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura wypalania DPF w Audi A4 B8 2.0TDI CR


antonio

Rekomendowane odpowiedzi

Po napisaniu tego posta musiałem wyskoczyć do pobliskiego miasteczka, postanowiłem przy okazji jeszcze raz ustawić się na 2300 obrotów i po przejechaniu 10 km wszystkie kontrolki zgasły

Na razie jest ok. zobaczymy co powie diagnosta.

Jakby nie było kontrolki same z siebie się nie zapaliły. Błędy na pewno zapisały się w sterowniku więc diagnostyka pokaże co mogło być przyczyną. Jak zczytasz błędy to napisz co było.

1 błąd

DPF -nadmiar sadzy.

Powoli zbliża się koniec.

Jak wywali błąd następnym razem, jadę na kastrację. Jestem już umówiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 błąd

DPF -nadmiar sadzy.

Powoli zbliża się koniec.

Jak wywali błąd następnym razem, jadę na kastrację. Jestem już umówiony.

Ale ile jest tej sadzy ze wywala ci blad ????

Orzeszek wywal to jezeli nie bedziesz mial problemow przez brak dpf-a w UK bo zniszczysz samochod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To gdy dpf wypala się sam to obroty silnika na biegu jałowym są koło 1tyś? a Jakie obroty są najlepsze na dwumasy ? Słyszałem że niskie wykańczają .

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie robie tylko czytam i szukam rozwiazania problemu i dzis wyczytalem na jakims forum ze jakis kolega mial identyczne objawy jak i moj złom i rozwiazaniem problemu ze w koncu udalo mu sie uruchomic procedure wypalania dpfu bylo wyczyszczenie przepustnicy :/ chyba tez to zrobie a jak to nie pomoze to bedzie lipa:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak dpf sie wypala obroty bliskie sa 1000 rpm na biegu jalowym a jezeli chodzi o dwumas to dostaje najbardziej po d*pie jak bedziesz jezdzil na wysokim biegu np.4 na niskich obrotach gwaltownie przyspieszajac

---------- Post dopisany at 07:56 ---------- Poprzedni post napisany at 07:49 ----------

Nie mozesz wypalic dpf-a bo masz bledy w sterowniku silnika i dopoki ich nie wyeliminujesz i po skanie sterownika silnika nie bedzie zadnego to dopiero wtedy bierz sie za wypalanie dpf-a jak zapala sie sprezynka i check engine to zczytaj bledy i podaj je tutaj bo juz sam nie wiem jak Ci pomoc mam tak mozemy sobie wrozyc co jest przyczyna nie wypalania sie filtra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 błąd

DPF -nadmiar sadzy.

Powoli zbliża się koniec.

Jak wywali błąd następnym razem, jadę na kastrację. Jestem już umówiony.

Ale ile jest tej sadzy ze wywala ci blad ????

Orzeszek wywal to jezeli nie bedziesz mial problemow przez brak dpf-a w UK bo zniszczysz samochod

Obecnie nie wywala mi żadnego błędu. Jak jechałem do diagnosty, to już żadna kontrolka się nie paliła.

Jedyny zapisany błąd jaki wykazał skan to nadmiar sadzy z datą i godziną pierwszego wyświetlenia kontrolki DPF. Żaden inny błąd nie był wykazany, mimo iż razem z DPF-em świecił się check i migała sprężynka.

Diagnosta stwierdził, że osad z sadzy jest dalej zbyt wysoki i sugerował żeby spróbować wywołać procedurę wypalania w dłuższej trasie i podjechać do niego 2 raz (za pierwszym razem skasował tylko 20 zł, więc spoko). Nie pamiętam dokładnie ile było tej sadzy, a nie chcę pisać głupot. Jeżeli za 2 razem dalej bedzie zbyt dużo sadzy to sprawdzi jeszcze czujnik G450. Jeżeli będę chciał to wywali mi to ustrojstwo razem z programem za 1200-1400 PLN.

Dodam, że gostek ma długoletni staż i na razie nie naganną opinię, więc myslę że wie co robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak dpf sie wypala obroty bliskie sa 1000 rpm na biegu jalowym a jezeli chodzi o dwumas to dostaje najbardziej po d*pie jak bedziesz jezdzil na wysokim biegu np.4 na niskich obrotach gwaltownie przyspieszajac

---------- Post dopisany at 07:56 ---------- Poprzedni post napisany at 07:49 ----------

Nie mozesz wypalic dpf-a bo masz bledy w sterowniku silnika i dopoki ich nie wyeliminujesz i po skanie sterownika silnika nie bedzie zadnego to dopiero wtedy bierz sie za wypalanie dpf-a jak zapala sie sprezynka i check engine to zczytaj bledy i podaj je tutaj bo juz sam nie wiem jak Ci pomoc mam tak mozemy sobie wrozyc co jest przyczyna nie wypalania sie filtra

to co lepiej redukcja na 3 ? myślałem że cierpi najbardziej gdy jedziemy ciągle równo na wysokim biegu a małych obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) jestem wlasnie po usunieciu filtra DPF moje problemy wszystkie znikły kontrolek niema a auto jak nie moje tak sie zbiera :) polecam wszystkim :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co wywalac cos co dziala :/ gozej jak cos zaczyna sie dziac mechanicy szukaja i szukaja i kasuja za podlaczenie swojego drogiego komputerka i nic nie znajduja przez tydzien dwa :/ a kasa leci .!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki jest koszt wymiany (nie usunięcia) w serwisie ?
6 tysi za DPF . Wymiana pewnie z tysiaka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co wywalac cos co dziala :/ gozej jak cos zaczyna sie dziac mechanicy szukaja i szukaja i kasuja za podlaczenie swojego drogiego komputerka i nic nie znajduja przez tydzien dwa :/ a kasa leci .!!

Jarek ludzie wywalalja katalizatory aby zrobić przelot i odczuc mega przybytek mocy :naughty::naughty:a co dopiero dpf który jest korkiem w ukladzie wydechowym wiec można pokusić się o wywalenie zdrowego dpf-a jak człowiek naczyta się tych po części bajek jakich on klopotow nie sprawia :facepalm: oczywiście jak jest zdrowy :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis raczej tego nie robi :eusathink: niby jak wytnie i co dalej ?

To co w takim wypadku wymiana całego układu wydechowego czy jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co wywalac cos co dziala :/ gozej jak cos zaczyna sie dziac mechanicy szukaja i szukaja i kasuja za podlaczenie swojego drogiego komputerka i nic nie znajduja przez tydzien dwa :/ a kasa leci .!!

Jarek ludzie wywalalja katalizatory aby zrobić przelot i odczuc mega przybytek mocy :naughty::naughty:a co dopiero dpf który jest korkiem w ukladzie wydechowym wiec można pokusić się o wywalenie zdrowego dpf-a jak człowiek naczyta się tych po części bajek jakich on klopotow nie sprawia :facepalm: oczywiście jak jest zdrowy :doh:

No moj przyprawił mi kłopotów:/ teraz go nie mam i puki co jestem z tego faktu zadowolony :)

---------- Post dopisany at 17:49 ---------- Poprzedni post napisany at 17:48 ----------

Serwis raczej tego nie robi :eusathink: niby jak wytnie i co dalej ?

To co w takim wypadku wymiana całego układu wydechowego czy jak ?

Gregus serwis ci wymieni DPF ale od ceny az d*pa cie zaboli nie tylko kieszen :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko mam do wymiany czujnik temperatury spalin nr 1 caga a4 b8 który to jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , jaki jest czas trwania wypalania dpfu na postoju ? Wczoraj wróciłem z miasta i patrze obroty koło 1000 i spalanie na luzie bez klimy 1,1 - 1,2 po około 11min spalanie spadło do 0,8 a obroty zostały w tym samym miejscu co przy 1,1 - 1,2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ktoś w okolicach Częstochowy dysponuje sprzętem i czasem żeby wypalić DPF? czy zostaje mi tylko serwis?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...