Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura wypalania DPF w Audi A4 B8 2.0 TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No tak

Opublikowano (edytowane)

Słabo się wypalił. Pozostało ponad 6 gramów sadzy. Wrzuć zdjęcie za 200 km, zobaczymy czy jak to wygląda w uśrednionych warunkach eksploatacji.

A z ciekawości, ile masz przebiegu? Ilość popiołu wskazuje na około 150 kkm.

Edytowane przez bamaz
dopisanie zdania
Opublikowano
5 minut temu, bamaz napisał:

Słabo się wypalił. Pozostało ponad 6 gramów sadzy. Wrzuć zdjęcie za 200 km, zobaczymy czy jak to wygląda w uśrednionych warunkach eksploatacji.

A z ciekawości, ile masz przebiegu? Ilość popiołu wskazuje na około 150 kkm.

To samo chciałem napisać, trzeba zrobić scan za 200-300 km. Błędów żadnych nie ma?

Opublikowano
1 godzinę temu, kkt napisał:

Witam. Przejechałeś ten nie spełna jeden kilometr w mieście w korku?

Nie ma takiej możliwości aby w kilkaset metrów zebrał tyle sadzy 

Opublikowano

20190505_134250.jpg20190505_134216.jpgPrzed chwilą sprawdzałem i wygląda to tak przebieg 215tyś.błędów brak dodatkowo scan korekcji wtrysków

Opublikowano

Można przewidywać że kolejne wypalanie nastąpi w okolicach 350-400 km, tragedii nie ma, typowo na trasie zapewne byłyby jeszcze lepiej 

Opublikowano

Ok dzięki kolego za informację 

Opublikowano

Koledzy, przy jakiej ilości popiołu DPF będzie nadawał się do wymiany? 

Opublikowano
W dniu 28.03.2019 o 18:17, bamaz napisał:

Teoretycznie przy 250 ml należy już wymienić/wyczyścić filtr, przy czym znane są przypadki, że ktoś ma więcej i jeździ normalnie bez żadnych skutków ubocznych.

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Panowie to moje pierwsze auto dpfem i raz zauważyłem że podbił sobie obroty do tysiąca, zmienił się dźwięk silnika więc filtr się wypalał ale ostatnio miewam tak że trzyma normalne obroty czyli, spalanie chwilowe wskazuje 0,8, zazwyczaj jest 0,7 i po zgaszeniu załączają się wentylatory i tak chodzą dłuższą chwilę.. Tak jakby dpf się wypalał ale obroty silnika bez zmian... 

Opublikowano

Czy normalne jest to ze co ok 250-300km wypala mi się dpf? Dodam ze nie jeżdżę emerycko i regularnie pokonuje trasy z autostradowymi prędkościami. 

Ostatnio została wyczyszczona przepustnica wraz z egr”em, chłodnica egr była dosłownie zalepiona. Następnym niepokojącym obawem jest dość duże spalanie, w mieście nie mogę zejść poniżej 11L a na trasie przy emeryckiej jeździe ok. 140km/h na odcinku 250 km ledwo zszedłem do 7L co wydaje mi się dość dużym wynikiem czytając wasze posty o spalaniu w tym modelu z tym silnikiem (a4 b8 fl 2.0 tdi 143Km).

Odnośnie dpf to jakiś czas temu podłączałem komputer aby sprawdzić stan zapełnienia i takie o to wyniki dostałem jak w załączniku .

Z góry dziękuje za pomoc :) 

E57668A7-30E1-4C75-949D-02EBFC512F25.jpeg.164aa81bdad828377b18f0b247890e83.jpeg

Opublikowano (edytowane)

masz ponad 6 godzin od ostatniej regeneracji, przez 6 godzin mozna zrobić ponad 700 km albo jeżdżąc po mieście 100 km, więc patrząc na czas od ostatniej regeneracji  i obliczoną wartość zapełnienia na poziomie 14 gr  tragedii nie ma 

Edytowane przez Gość
Opublikowano
W dniu 8.06.2019 o 07:07, Vipp napisał:

Panowie to moje pierwsze auto dpfem i raz zauważyłem że podbił sobie obroty do tysiąca, zmienił się dźwięk silnika więc filtr się wypalał ale ostatnio miewam tak że trzyma normalne obroty czyli, spalanie chwilowe wskazuje 0,8, zazwyczaj jest 0,7 i po zgaszeniu załączają się wentylatory i tak chodzą dłuższą chwilę.. Tak jakby dpf się wypalał ale obroty silnika bez zmian... 

zapytam jakie bo to w profilu raczej jest bez DPF chyba że ktoś dołożył 

Opublikowano
2 godziny temu, Charls napisał:

zapytam jakie bo to w profilu raczej jest bez DPF chyba że ktoś dołożył 

A już zmieniam w profilu, auto to A4 b8 2.0tdi 143km z 2008 roku

Opublikowano
5 godzin temu, Charls napisał:

masz ponad 6 godzin od ostatniej regeneracji, przez 6 godzin mozna zrobić ponad 700 km albo jeżdżąc po mieście 100 km, więc patrząc na czas od ostatniej regeneracji  i obliczoną wartość zapełnienia na poziomie 14 gr  tragedii nie ma 

tj max 300km od ostatniego wypalania, ten czas mógł być związany z tym ze auto dość długo stało zapalane. 

Opublikowano

Na postoju wartość zapełnienia również  rośnie proporcjonalnie do czasu, to nie jest tak że tylko czas leci. Mówisz że 300 km a masz 14 gram czyli jeszcze 200 km powinieneś zrobić zanim osiągniesz 24 gram 

Opublikowano

Sprawdz na stronie audi po vin, czy byla robiona akcja serwisowa "diesel gate". Jesli tak, to normalka, że się wypala się teraz co 300 km.

Opublikowano
22 godziny temu, Fatal1ty napisał:

Czy normalne jest to ze co ok 250-300km wypala mi się dpf? Dodam ze nie jeżdżę emerycko i regularnie pokonuje trasy z autostradowymi prędkościami. 

 

Opublikowano (edytowane)

Ale ja tu nie widzę aby się wypalał co 300 km, jest 14 gram a @Lukasz_N napisał że zrobione 300 km a do 24 gram jeszcze daleko. A tak w ogóle trzeba było zaznaczyć pokonany dystans od ostatniego dopalania 

 

Sorry @Fatal1ty napisał a nie @Lukasz_N

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

Odniosłem się do wypowiedzi w której  Fatal1ty twierdzi, że ma wypalanie co 300 km, a nie do zamieszczonego screena na którym widać, że do wartości granicznej sadzy obliczonej jeszcze brakuje. Tak jak mówisz, info o przebiegu od ostatniego wypalania wiele by tutaj wniosło. Jednak zgodzisz się że mną, że w autach po akcji serwisowej wartość sadzy obliczonej rośnie znacznie szybciej i stąd częstsze wypalanie.

Edytowane przez Lukasz_N

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...