Ruby Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Aż tak nie jestem obcykany w temacie. Ja tylko obserwuje co się dzieje u mnie + vag. Raz miałem sytuację że wentylator dalej pracował po zgaszeniu samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baton1125 Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 (edytowane) Panowie czy możecie ocenić stan DPF na podstawie tych screenów? O DPF pytam ponieważ mam problem z sondą lambda - przynajmniej tak pokazuje VCDS. Błąd sondy lambda to: Cytuj Bank 1 Sonde 1 P2196 00 [237] - Signal zu fett Wpływ na to może mieć EGR - niedawno wypolerowany, zamontowany, wygląda i chodzi jak nowy. Teraz próbuje ustalić coś odnośnie DPF bo podobno to też może mieć wpływ na lambda error. Byłbym wdzięczny za opinie Panowie. Przy okazji kupna kabla sprawdziłem sobie wtryski - czy te wartości są ok? Z góry dzieki za komentarze. Edytowane 18 Lipca 2017 przez baton1125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekOstrzeszów Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Dnia 17.07.2017 o 13:11, Ruby napisał: Aż tak nie jestem obcykany w temacie. Ja tylko obserwuje co się dzieje u mnie + vag. Raz miałem sytuację że wentylator dalej pracował po zgaszeniu samochodu. Jak wentylatory chodziły długi czas po zgaszeniu silnika,to znaczy,że procedura wypalania się uruchomiła i miałeś dogrzany silnik do wypalania,najlepiej wtedy odpalić ponownie i na odcinek ok 10 km jednostajnie jechać 2200 obr na 5 biegu i masz wypalony DPF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekOstrzeszów Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Dnia 16.07.2017 o 12:02, Damis16 napisał: a wentylator nie działa za każdym razem po wyłączeniu się wypalania i wyłączeniu silnika? nie,po zakończeniu wypalania w czasie jazdy wystudzi się samoczynnie,jeśli nadal chodzi ,to znaczy,że nie wypalił do końca DPF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 2 godziny temu, TomekOstrzeszów napisał: nie,po zakończeniu wypalania w czasie jazdy wystudzi się samoczynnie,jeśli nadal chodzi ,to znaczy,że nie wypalił do końca DPF Lub co dopiero skończył wypalanie i teraz chłodzi komorę silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 W jakim stanie jest mój filtr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruby Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Dnia 24.07.2017 o 14:46, mateusz16 napisał: W jakim stanie jest mój filtr? Masz polifta powinna być jeszcze jedna wartość "oil ash volume" wyrażona w gramach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Załączam nowe zdjęcie z wartością "oil ash volume" wyrażona w gramach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruby Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Jaki masz przebieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 235tys mniej wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdanek89 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 To by sie zgadzalo z iloscia popiolu:) Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Coś z tym zrobić czy zostawić w spokoju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruby Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 A masz jakieś dodatkowe problemy z samochodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Co 300-400km wypala sie filtr ale czy to jest problem to nie wiem. Po kupnie auta nie wypalal sie tak często. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damis16 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 mi się wypala co 200 km, jeżdzę juz tak ponad rok i narazie nic sie nie dzieje. ale wkurza mnie takie czeste wypalanie, zastanawiam się nad usunięciem tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruby Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Poza załączającym się wentylatorem chłodnicy też zero objawów. Na wiosnę będę podnosił moc i wtedy coś trzeba będzie z tym zrobić. Gdzieś na forum wyczytałem że żeby spełniać emisje spalin montują katalizatory euro 4. Jest jeszcze opcja czyszczenia chemicznego dpf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damis16 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 witam wszystkich. Nastał moment i na mojego DPFa - zdecydowałem się go usunąć raz na zawsze (robie to juz drugi raz, wczesniej w Ibizie z silnika BLS). Głównym powodem jego usunięcia jest to, że wypala mi się już co 140 km cyklicznie, wcześniej było co 200. Nie zależne jest to czy to autostrada czy miasto - 140 kilomektrów i zaczyna się regeneracja. Myslę, że to niezdrowo dla samego silnika, temperatura, co chwile walona jest wieksza dawka paliwa - po co to. Fizycznie usunę go sam, programowo zrobi to moj znajomy, usunie go w sofcie. Katalizator zostawie, nie bede go usuwał. Po usunięciu podziele się moimi odczuciami. Wszystkie czujniki i sondy zostawie na swoim miejscu jak w orginale. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lastk Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 (edytowane) Hej, możecie zerknąć na moje wskazania z dpfu? Dzisiaj sie wypalał dość szybko bo po 5km z obrotami 2500 spalanie się zakończyło... jeszcze dziwna sprawa bo po 2km jazdy wypalania z wyższymi obrotami temperatura spadała na liczniku poniżej 90 stopni. Dzięki z góry Edytowane 20 Sierpnia 2017 przez Lastk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malicha1986 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Witam ,może ktoś zdiagnozowac mojego DPF ,w jakim jest stanie?Z góry dziękuję i pozdrawiamWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damis16 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Twoj filtr jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się