Macin82 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 2 godziny temu, kkt napisał: To znaczy, że silnik jest w dobrej kondycji. Ok dziękuję bardzo za pomoc i informacje. Pozdrawiam
Robi77 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Witam nie umiem wypalić pdf vcds Ani podczas jazdy po zmianie kanału pisze sterownik odczytuje .... i nic z tego na postoju standardowa procedura vcds wszystkie warunki spełnione już ma się uruchomić wyskakuje komunikat spowodu bezpieczeństwa procedura przerwana
lukas309 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 (edytowane) 21 godzin temu, Robi77 napisał: Witam nie umiem wypalić pdf vcds Ani podczas jazdy po zmianie kanału pisze sterownik odczytuje .... i nic z tego na postoju standardowa procedura vcds wszystkie warunki spełnione już ma się uruchomić wyskakuje komunikat spowodu bezpieczeństwa procedura przerwana A wiesz dlaczego spójrz jak jest zapchany sterownik nie podejmie regeneracji filtra ze względu możliwości zajścia pożaru, wyjście pozostaje jedno filtr musi zostać wyczyszczony poza autem o ile się uda Edytowane 22 Stycznia 2019 przez lukas309
kkt Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 (edytowane) 59 minut temu, lukas309 napisał: A wiesz dlaczego spójrz jak jest zapchany Witam. Lukas309 do ilu gram jest możliwe wypalenie sadzy przez komputer? Na forum wyczytalem, że do 40 ub 45 g. Edytowane 22 Stycznia 2019 przez kkt
Robi77 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Witam mam problem z wypaleniem dpf np. Wypalanie podczas jazdy po zmianie kodowania z 0 na 1 wyskakuje coś takiego i zero reakcji
Robi77 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 A w wypalaniu podczas postoju po zrobieniu całej procedury wyskakuje anulowane przerwane z powodów bezpieczenstwa wszystko zrobione od A do z temperatura oleju 60 stopni i tak dalej na koniec wciskamy gaz do oporu według komunikatu i przerywa
kkt Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Tak jest napisane w instrukcji: Jeśli obliczona lub zmierzona masa sadzy wynosi powyżej 30 g, ale poniżej 40 g, można zainicjować regenerację w pozycji stojącej (bezczynność zostanie podniesiona itp.), Możliwa jest też wymuszona regeneracja podczas jazdy. Gdy wartości są powyżej 40g (ale poniżej maks. 45g) regeneracja podczas stania nie jest już dostępna, a regeneracja podczas jazdy jest jedynym sposobem.
Robi77 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 No spoko ale czemu nie idzie ani podczas jazdy ani na postoju więc w czym problem?
kkt Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Robi77 napisał: No spoko ale czemu nie idzie ani podczas jazdy ani na postoju więc w czym problem? Jeżeli nie ma błędów i wszysko dobrze zrobiles to może problem l ezy w za duzej ilości sadzy.
Robi77 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 No dobra a przy próbie wypalenia podczas jazdy sterownik za zaakceptował kanał jest odczytywane i nic
CZarNY8686 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 (edytowane) Witam W jakiej kondycji jest mój dpf z teoretycznym przebiegiem 161 tyś. vcds sprawdzałem jak auto stało tylko na zapłonie bez odpalonego silnika. Pierwsze zdjęcie przed trasą, drugie zdjęcie po 270 km trasy. Jeżeli muszę sprawdzić inne parametry proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje Edytowane 30 Stycznia 2019 przez CZarNY8686
lukas309 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 10 godzin temu, CZarNY8686 napisał: Witam W jakiej kondycji jest mój dpf z teoretycznym przebiegiem 161 tyś. vcds sprawdzałem jak auto stało tylko na zapłonie bez odpalonego silnika. Pierwsze zdjęcie przed trasą, drugie zdjęcie po 270 km trasy. Jeżeli muszę sprawdzić inne parametry proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje wszystko
letallec Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 W moim CNHA wypala mi filtr co okolo 700km i przy ilosci soot okolo 38g. Po procedurze pozostaje okolo 3-5g sadzy. Czy to normalne wartosci?
Marina_Yacht Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 mnie też ciekawi bo po wypaleniu coś zostaje , czy nie powinno wypalać się w okolice 0 ?
gruzin519 Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 to normalne że coś zostanie, przecież 5g sadzy to prawie nic
mlody020 Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 W dniu 5.02.2019 o 13:22, letallec napisał: W moim CNHA wypala mi filtr co okolo 700km i przy ilosci soot okolo 38g. Po procedurze pozostaje okolo 3-5g sadzy. Czy to normalne wartosci? Normalne
mlody020 Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 W dniu 5.02.2019 o 13:35, Marina_Yacht napisał: mnie też ciekawi bo po wypaleniu coś zostaje , czy nie powinno wypalać się w okolice 0 ? Widziałeś kiedyś jak wygląda DPF? Jakim cudem ma być 0?
letallec Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 Godzinę temu, mlody020 napisał: Normalne ?
Marina_Yacht Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 6 godzin temu, mlody020 napisał: Widziałeś kiedyś jak wygląda DPF? Jakim cudem ma być 0? takim że go dopiero czyściłem więc sądziłem że po tym zabiegu po wypalaniu osiągnie wartości bliskie zeru , tak widziałem kiedyś jak wyglada dpf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się