truckmaniac Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Do pierwszego deszczu. Po zmroku, przy wilgotnej nawierzchni nie widać na nich dosłownie nic. ja tam widzę wszystko przy 6000K-fakt,te najtańsze z chin-to nie było nic widać,ale te,co mam teraz-to rewelka,z resztą nawet na zdjęciach widać,jak to świeci w nocy W opisanych przeze mnie warunkach porównaj 6000K I 4300K. Róznica po prostu miażdżąca.
domjenick Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Do pierwszego deszczu. Po zmroku, przy wilgotnej nawierzchni nie widać na nich dosłownie nic. ja tam widzę wszystko przy 6000K-fakt,te najtańsze z chin-to nie było nic widać,ale te,co mam teraz-to rewelka,z resztą nawet na zdjęciach widać,jak to świeci w nocy W opisanych przeze mnie warunkach porównaj 6000K I 4300K. Róznica po prostu miażdżąca. mogę sobie wyobrazić,bo mam 3K w mgłowych i noc,deszcz,czy mgła-to w połączeniu 3K z 6K-jest miazga-wszystko widać,więc 4300-5000-to pewnie jakiś kompromis,pomiędzy tymi dwoma razem
HaVoK Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 U siebie mam 4300 i powiem ze jest rewelka, nie mam nawet ochoty wkładać czegoś o wyzszej temp. (5000, 6000 itd) bo nie interesuje mnie niebieska poswiata Barwa jest idealnie biała i za kazdym razem jak wsiadam do samochodu ze zwyklymi swiatlami to plakac mi sie chce bo prawie nic nie widze (w porownaniu do zenonów ) Jak dla mnie najlepsza opcja! I szczerze moge polecic! 4300 Górą! Teraz zrobie tylko halo i operacja oswietlenie (przód) zakonczona
cougarr2 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 no to chyba zdecydyję jednak na 4300k tylko teraz kwestia żyby nie zakłócało pracy radia i CB
Armi Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 U siebie mam 4300 i powiem ze jest rewelka, nie mam nawet ochoty wkładać czegoś o wyzszej temp. (5000, 6000 itd) bo nie interesuje mnie niebieska poswiata Barwa jest idealnie biała i za kazdym razem jak wsiadam do samochodu ze zwyklymi swiatlami to plakac mi sie chce bo prawie nic nie widze (w porownaniu do zenonów ) Jak dla mnie najlepsza opcja! I szczerze moge polecic! 4300 Górą! Teraz zrobie tylko halo i operacja oswietlenie (przód) zakonczona Dokładnie! Wczoraj byłem na przeglądzie i dla świętego spokoju zamontowałem zwykłe żarówki, diagnosta ustawił światła. W nocy tragedia, nie dość że żółto to jeszcze nic nie widać Ksenon w lampach soczewkowych to konieczność.
19Martin86 Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 Witam!! Zamontowałem wczoraj te przetwornice Powiem wam, że spodziewałem się czegoś lepszego Wprawdzie wizualnie, jak się patrzy na samochód to super, barwa i wogóle Jak jadą samochodem i ktoś patrzy z daleka to też rewelka Ale na drodze... średnio widać Może to wina, że źle ustawiłem żarnik, bo światła zamiast na wprost troszeczke uciekają mi na boki i może stąd mam średnią widoczność drogi. Być może tez za nisko mam je ustawione i oświetlają spód samochodu zamiast drogi hehe Dzisiaj bedę się tym bawił, żeby jakoś inaczej ustawić ten żarnik, może to pomoże. Fotek nie robiłem bo siara Niby montaż w 30min, a mi to zajęło znacznie dłużej. Jest jeszcze ewentualność, że zrobiłem jednen zasadniczy błąd... Mam reflektory Angel Eyes, jak widać na miniaturce i tam są fabrycznie żarówki H1. Ja byłem przekonany, że sa tam H7 i też takie kupiłem żarniki z przetwornicą. Może to też ma jakiś wpływ na oświetlenie - sam już nie wiem. W razie czego jestem w stanie zmienić reflektory np. na zespolone albo nie wiem na jakie - byle mi to fajnie świeciło Jak dzisiaj ustawie żarnik tak jak powinen być, to zrobie foty i wrzuce tutaj, bo musze mieć pewność, czy mam reflektory do d*py, czy poprostu ten zestaw HID jest jedną wielką tandetą. Powiem tylko tyle, że na zwykłych żarówkach philipsa widoczność miałem zajebistą, więc nie wiem czy to wina reflektora. Jak macie jakieś pomysły to z chęcią was wysłucham, bo nie ukrywam, że troszke jestem rozczarowany.
ryszard1961 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 fajnie wygląda ale może byc problem na przeglądzie
domjenick Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 no to jak masz H1-to powinieneś takie włożyć,bo H7 ma inną oprawę i zupełnie inaczej zbudowana całą żarówkę,tym samym inaczej światło się rozkłada na odbłyśniku
19Martin86 Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 Kur** a jak pytałem gościa, czy jest jakaś różnica między H1, a H7 to powiedział, że żadna... To co teraz? Mam kupić nowy zestaw tylko tym razem z żarnikiem H1? Masakra Jeszcze pokombinuje coś dzisiaj, jak dalej bedzie tak dupiato świecić, to poprostu kupie inne reflektory, zreszta już od dawna chciałem zmienić te wiejskie angel eyes Tylko na jakie? heh, tak żeby mi ten xenon działał i była dobra widoczność na drodze
domjenick Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 normalnie odeślij gościowi i niech Ci wyśle pod H1,albo niech zwraca pieniądze
cougarr2 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 ;( i w piz*u i wylądował i cały misterny paln tez w piz*u najgorsze rozczarowanie bo kasa to już h.... tam brałaś osobiście to jutro wymien na te co trzeba i bedzie widać czy zestaw lipa czy coś z lampami
19Martin86 Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 Tak, tylko gościu powiedział, że jak już odpale żarnik to mi nie wymieni Jeszcze misiałem troszke ponacinać te blaszke z żarnika, bo nie chciał wejść do reflektora - więc raczej lipa bedzie z tą wymianą. Chyba, że zakupie same żarniki pod H1, bo przetwornice i wszystko już mam... Sam już nie wiem Zobacze dzsiaj wieczorem, jak to bedzie świecić, jak ustawie odpowiednio ten żarnik... Ale zły jestem troche nie ukrywam bo po częsci to moja wina, bo jak mogłem nie wiedzieć jakie żarówki mam w lampach - wstyd A np. jakbym kupił lampy poliftowe na H7, to też nie wiadomo czy bedzie ten HID dobrze świecił LOTERIA...
cougarr2 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 moze weż podłącz do jakiegos kumpla i zobacz jak świecą
19Martin86 Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 Mam już inne rozwiązanie Cały zestaw już mam, poprostu kupie sam żarnik 6000k na H1 i po problemie
domjenick Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Mam już inne rozwiązanie Cały zestaw już mam, poprostu kupie sam żarnik 6000k na H1 i po problemie no to będzie najlepsze rozwiązanie
Pawlo 2004 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Mam już inne rozwiązanie Cały zestaw już mam, poprostu kupie sam żarnik 6000k na H1 i po problemie No dokładnie bo całego zestawu nie ma sensu kupować, dokup tylko żarniki i po problemie. Ps. Lampy tez przydałoby się wymienić
19Martin86 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 Żarniki wymienione na H1 no i świeci Efekt wizualny bardzo fajny i jeżeli chodzi o widoczność na drodze, to tez wszystko wporządku Także mogę polecić owe przetwornice cougarr2 wieczorem wstawie kilka fotek, żebyś sam mógł ocenić, bo wiem, że też się zastanawiasz nad tymi Hidami Jeszcze teraz muszę trochę poczytać i zrobić w zderzaku spryski, żeby pałkarze się nie czepiali,hehe
HaVoK Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 zrobić w zderzaku spryski, żeby pałkarze się nie czepiali,hehe To pomyśl jeszcze nad samopoziomem... :gwizdanie:
cougarr2 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 czekam [br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 11:41_________________________________________________http://allegro.pl/xenony-xenon-ksenony-h7-h1-audi-vw-seria-komfort-i1743710621.html znalałem info na innym forum gość ma HIDy z żarnikiem takim jak ma być ( chodzi o budowę tzn. słupek po odpowiedniej stronie) tylko te przetwornice jakieś mega grubasy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się