Reniu 1 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Podłaczę się pod temat. Czy ktoś próbował zamontować tą gałeczkę do B5? http://allegro.pl/item640677934_nowa_galka_audi_a3_s_line_skorzany_mieszek_oryg.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman 0 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Dzięki opisowi kolegi 7JK8 wymiana meszka zajęła mi 5 minut. Zabierałem się do tego od dłuższego czasu, aż w końcu.. Nic strasznego nawet laik poradzi sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYCHA 1 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Może z innej beczki ale czy ktoś demonował gałke skrzyni biegów i ... panel w automacie (mieszka nie ma)? Porysowany mam panel i słabo podświetlanie biegów swieci. Pozdrawia SZYCHA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
comar_pl 0 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 odgrzebie zeby nie zakladac nowego watku. w b5 2000rok potrzebuje zdjac mieszek, zdjalem juz obudowe plastikowa, galke zsunalem, na koncu drazka pozostal mi plastik na ktorym siedziala galka. nie idzie tego zsunac ani odkrecic a na fotce wyzej widze ze drazek jest zakonczony gwintem. jakies sugestie?? nie chce tego kombinerkami chwytac zeby nie rozwalic. a siedzi jakby bylo przyklejone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ 0 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 a czy pasuje mieszek i gałka zamiany biegów z polifta do przedlifta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro_22 0 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Dzisiaj wymieniałem u siebie mieszek na nowy, korzystając z okazja nakręciłem krótki film jak to dokładnie wygląda w wersji przed liftem Wymiana mieszka na lewarku w Audi A4 B5 wersja przed Liftem www.A4-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr26a4 1 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Koledzy podepne się pod temat czy można w jakiś sposób zamontować chromowaną ramkę wokół mieszka taką która jest w poliftach do przedlifta? Może ktoś to robił bo nie mam pojęcia jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luibuki 2 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 dzieki za bardzo dokladny i przydatny opis wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 ja jestem po uszyciu nowego miszka. za***iście to wyszlo i uchwytu recznego teraz wygodniej sie go zaciaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek 1986 0 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Witam Ostatnio naszła mnie ochota na lekką regenerację skóry mieszka skrzyni biegów ( a4 b5 przed liftem skrzynia manualna ) tylko że nie mogę go zdjąć. Znalazłem na necie wiele opisów w stylu łapiesz za gałkę zmiany skrzyni biegów kręcisz w lewo... schodzi potem ramka itd... tylko że jak kręcę gałką ( lewo czy prawo nie ma to znaczenia ) to odnoszę wrażenie że rozciąga się materiał z którego jest wykonana ta gałka i coś w środku przeskakuję i efekt jest taki że gałka obraca się o jakiś kąt ale to wszystko. Nie schodzi... Jeżeli mocno ją ścisnę to nie obraca się nawet wokół osi. Zdjąłem tez nakładkę na gałce ( ta na które jest rozrysowany układ biegów ) pod spodem nie było żadnej śruby etc... nie mam pojęcia jak to zdjąć a niestety linki do fotek dodane przez 7JK8 nie chcą się odpalić. Po wielu próbach zdjęcia gałki jedyne co udało mi się zrobić to zdjąć osłonkę. Pod nią na drążku skrzyni biegów nie było opaski uciskowej ani nic innego więc gałka jest nakręcana na drążek ( tak mi się wydaje ) Odnoszę wrażenie że może kiedyś ktoś chciał ją zdjąć i uszkodził samą gałkę... możliwe że gwint znajdujący się w gałce oderwał się od materiału z którego wykonana jest gałka i obraca się teraz wokół własnej osi z częściami gałki. Nie wiem czy to jest prawdopodobne tzn czy gwint mógł tak mocno się trzymać że doszło do oderwania materiału zwłaszcza że wtedy bez większych problemów gałka zeszła by po pociągnięciu jej do góry a trzyma się pomimo użycia dość dużej siły. Nie mam pomysłów... jeżeli ktoś ma jakieś rady to chętnie posłucham Edytowane 25 Lutego 2016 przez Darek 1986 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MM1311 4 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 (edytowane) http://allegro.pl/mieszek-audi-80-a4-avant-sedan-b5-b6-a3-a6-skora-i6330710849.html Kupiłem na tej aukcji mieszek. Skóra dobrej jakości , grubsza niż w oryginale co jest plusem jak i minusem. Gdyby jeszcze były nacięcia porobione to by ułatwiło sprawę montażu a tak męcz się sam. Edytowane 26 Września 2016 przez MM1311 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek.1997 9 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Witam, odgrzeję temat ponieważ szkoda zakładać nowy. Mam a4 po lifcie i potrzebuje wymienić mieszek tylko nie chcę połamać niczego. Widziałem w postach wyżej że jest fotostory z lifta ale niestety zdjęć już nie ma, możecie pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LizakB5 0 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 W dniu 29.10.2017 o 20:40, Przemek.1997 napisał: Witam, odgrzeję temat ponieważ szkoda zakładać nowy. Mam a4 po lifcie i potrzebuje wymienić mieszek tylko nie chcę połamać niczego. Widziałem w postach wyżej że jest fotostory z lifta ale niestety zdjęć już nie ma, możecie pomóc? Odkręcasz gałkę zmiany biegów -> podważasz delikatnie tą całą ramkę(zaznaczone miejsca czerwonymi strzałkami) najlepiej czymś na wzór płaskiego śrubokręta lub śrubokrętem -> wyciągasz ramkę(ona jest na zatrzaskach cała) wraz z mieszkiem i oddzielasz mieszek od ramki(kilka plastikowych zatrzasków). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek.1997 9 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) 30 minut temu, LizakB5 napisał: Odkręcasz gałkę zmiany biegów -> podważasz delikatnie tą całą ramkę(zaznaczone miejsca czerwonymi strzałkami) najlepiej czymś na wzór płaskiego śrubokręta lub śrubokrętem -> wyciągasz ramkę(ona jest na zatrzaskach cała) wraz z mieszkiem i oddzielasz mieszek od ramki(kilka plastikowych zatrzasków). Ogarnąłem już sprawę, ale dzięki za chęci Edytowane 9 Grudnia 2017 przez Przemek.1997 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się