Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A5 CAH] Kolejny S-line by jedrekx


jedrekx

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko zależy od wagi auta i mapy silnika. Przy TT które waży 1300kg, podkręcone do 270koni 2.0TFSI robi setkę w mniej niz 5 sekund.

malik sprawdzałeś to u siebie :?:

S4 B5 przy wadzę 1510kg (265KM i 400Nm) ma 5.6s do 100km/h to całkiem możliwe że w granicach 5s może mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od wagi auta i mapy silnika. Przy TT które waży 1300kg, podkręcone do 270koni 2.0TFSI robi setkę w mniej niz 5 sekund.

szybkie jest , ale troszke cie chyba fantazja poniosla :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A5 ze względu na wizualne zacięcie sportowe powinno zaczynać się od 2.0T, które wcale nie jest żadnym przeciągiem, ot do przemieszczania się na codzień.

Wszystko zależy od wagi auta i mapy silnika. Przy TT które waży 1300kg, podkręcone do 270koni 2.0TFSI robi setkę w mniej niz 5 sekund.

zgadzam się, jednak 1300kg to waga o której większość obecnych spasionych aut może tylko pomarzyć.

Odnoszę się do serii 2.0T, przy wadzę 1500-1600kg, daleko do przeciągu.

Twoje auto napewno napędza się świetnie, ale co bardziej istotne napewno bardzo dobrze skręca, co dla mnie jest bardziej istotne, niż 1/4 czy inne podobne porównania.

kilka lat temu jeździłem sporo imprezą gt, auto miało "tylko" 209Km ale wagę 1265kg, a po zmianie silnika z sti i remapie na "zaledwie" 320Km do 200 szło równo za Gt-r, kto miał okazje jeździć wie, że przyzwoicie się zbiera :wink4:

to pokazuje, że nie moc a masa jest istotna, przede wszystkim żeby hamowało i skręcało, bo do odkręcania wystarcy tylko moc :naughty:

reasumując 2.0T to przyzwoita ale tylko podstawa :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie o moc chodzi a o naped.Moze jak by startowal na klejacym sliku i z mocna szpera ale tez niekoniecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pavel1380 , to nie jest wyssane z palca, tylko sprawdzone organoleptycznie :evil::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pavel1380 , to nie jest wyssane z palca, tylko sprawdzone organoleptycznie :evil::wink4:

nie wierze jakos... GTR to inna liga ... moim zdaniem Subaru by poleglo , ale skoro tak twierdzisz to masz ku temu jakies podstawy , z palca jak twierdzisz nie wyssales :wink4: .

W mniej niz 5s do setki przy TT 270 konnym ...hmmm mozliwe , jesli tak jest no to piekny z tego scigacz :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pavel1380 , to nie jest wyssane z palca, tylko sprawdzone organoleptycznie :evil::wink4:

nie wierze jakos... GTR to inna liga ... moim zdaniem Subaru by poleglo , ale skoro tak twierdzisz to masz ku temu jakies podstawy , z palca jak twierdzisz nie wyssales :wink4: .

W mniej niz 5s do setki przy TT 270 konnym ...hmmm mozliwe , jesli tak jest no to piekny z tego scigacz :shocked:

no ale on mowi o GT-R "pare lat temu", to raczej nie o najnowszym modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mniej niz 5s do setki przy TT 270 konnym ...hmmm możliwe , jesli tak jest no to piekny z tego scigacz

:polew: ale wy jesteście naiwni :rolleyes: a jak niby ma to zrobić ? ,

Focus RS 500 z niezwykle skompilowanym zawiasem bardzo mocna szpera ( okrzyknięty najlepiej prowadząca sie oska Hothatchem ) a tak ze stosunkiem masy do mocy mniejszym o 0.5 kg ledwo schodzi z 6 sek......

STI w ktorym mam 4.4 Kg na KM szpery i start na 4 buty nie wiem czy lamie 5 tke , a tu nie dosc ze FWD to jeszcze z otwartym dyfrem :rolleyes:

Musicie sie podpiac pod Patroxa , moze razem posmyracie to prosie GT2 :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale on mowi o GT-R "pare lat temu", to raczej nie o najnowszym modelu.

dokładnie "on" nie mówi o spec.V, a o starszej wersji, ale już awd :wink4:

ale nie o to chodziło, a o fakt, ze niska masa pozwala na więcej niż po samej mocy mogłoby się wydawać :wink4:

między innymi Radical tak zapier.. :evil:

mnie tam 0-100 nie interesuje, ciekawi mnie za to 100-200, jakie będzie odniesienie np do Kuredu, ale Jendrek za OT nas powiesi :bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jendrek

Jędrek ku...wa :wallbash:

a OT... no cóż ciekawe :decayed: co do 5s do setki to nie wiem jak TT, ale Mazda mojego brata ma ok 5-tki... 245 koni przy wadze lekko ponad 900kg i RWD... niestety nie prowadziłem nigdy auta bo się go boję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musicie sie podpiac pod Patroxa , moze razem posmyracie to prosie GT2 :polew:

no w tamtym temacie to akurat ja zabieralem dosc dlugo glos bo byly to bajki ze az czytac sie ich nie dalo choc osob przez watek przewinelo sie co nie miara to nikt nawet nei probowal tego negowac :naughty:

Moze i schodzi do 5s ale chetnie zobacze filmik skoro Malik nagral . Dla mnie malo prawdopodobne , ale napisalem ze mozliwe (np z dobrej gorki :naughty: :naughty: ).

Wiec moze dajmy Malikowi zamiescic filimik :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale on mowi o GT-R "pare lat temu", to raczej nie o najnowszym modelu.

dokładnie "on" nie mówi o spec.V, a o starszej wersji, ale już awd :wink4:

A była wersja nie AWD? :shocked:[br]Dopisany: 01 Sierpień 2011, 23:15_________________________________________________

Musicie sie podpiac pod Patroxa , moze razem posmyracie to prosie GT2 :polew:

no w tamtym temacie to akurat ja zabieralem dosc dlugo glos bo byly to bajki ze az czytac sie ich nie dalo choc osob przez watek przewinelo sie co nie miara to nikt nawet nei probowal tego negowac :naughty:

Moze i schodzi do 5s ale chetnie zobacze filmik skoro Malik nagral . Dla mnie malo prawdopodobne , ale napisalem ze mozliwe (np z dobrej gorki :naughty: :naughty: ).

Wiec moze dajmy Malikowi zamiescic filimik :gwizdanie:

O jakim temacie mowicie? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A była wersja nie AWD?

byla :decayed:

IMG_2335.jpg

Moze i schodzi do 5s ale chetnie zobacze filmik skoro Malik nagral . Dla mnie malo prawdopodobne , ale napisalem ze mozliwe

moze i cos tam pokaze ale jak to jest FWD to wiesz jak jest przy ruszaniu , na sniegu to ta setke zrobi w 2 sek. Auto napewno szybkie jest ale jak juz ruszy , a zeby zlamac 5 sek to juz muci byc konkretne auto zazwyczaj RWD lub AWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakim temacie mowicie? :mysli:

Byl temat w ktorym Patrox czy ktos tam juz (nie pamietam :polew: ) twierdzil ze 3.0TDI b7 po dobrym programie (tam bylo ponad 300 koni i chyba kolo 700NM), jechali za Prosiakiem 911 TURBO (997) i gosc mial zdziwiona mine bo im bardzo nie odchodzil a cisnol rzekomo dobrze :polew: :polew: :polew:

no to tyle , ale nie wracajmy do tego tematu bo jak dokonalismy porownania przyspieszenia to ... 911 bylo z przodu o ponad 40km/h (chyba wychodzilo 15m/s )niezaleznie kiedy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie nie 911 997 Turbo to wogóle inna liga...nie rozpoczynajmy tego tematu :decayed:

Tutaj możemy porównać Nissana GT-R który robi setkę w 3s albo Switzer P800 który Veyrona objeżdża :wink4:

Koniec :ot:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie nie 911 997 Turbo to wogóle inna liga...nie rozpoczynajmy tego tematu :decayed:

tiaaa...... ja kiedys bylem szybszy od MB S500.... tylko dlatego ze on sie zblokowal przy 250 :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...