Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja te info wzialem z stronki V tech-a

Opublikowano

twój kolega ma normalny wynik, ma turbine wydajnieszą niz twoja, poza tym 370 to nie 420nm, zmieniałes u siebie mapsensor :mysli:

Opublikowano

przeciez ja nie mam 420nm.. mam 390 a to chyba jest b.duza roznica kolego..

mapsensor mam z ARL

Opublikowano

Ja te info wzialem z stronki V tech-a

Vtech nie jest cenionym chipmajstrem na rynku :wink4: według ich tabeli porównawczej tych hamowni, przekłamania są w tej samej skali, a juz nie raz tu na forum ktoś porównywał swoje auto na 2 hamowniach :wink4:

przeciez ja nie mam 420nm.. mam 390 a to chyba jest b.duza roznica kolego..

wiem ale pisałes że tyle wskoczyło i zostało zdjęte :wink4:

Opublikowano

To bylo tylko raz...jak majster zmienil mape i pierwszy raz hamowal po jej zmianie ..moze wrzucil wszystko na maxa...tego nie wiem

Opublikowano

Dobra nie ma co sie kłócic masz czy nie masz, ważne ze sie jakos tam odpycha, u mnie przy takim setupie po drugiej korekcie po miesiącu zabiłem sprzęgło :disgust:

Opublikowano

Dokladnie :good:

Wazne ze sie odpycha...moje tez za dlugo nie polata

Opublikowano

Uwielbiam takich :kox:

Kolego zgrzeb tak samo auto jak Piotrek i przejdz przez te wszystkie przerozne setupy jak on to robil.

420 niuta tam nawet nigdy nie miales ;) Ba, 390 niuta nawet to auto nigdy nie zobaczy na obecnym setupie ;)

Dostales wykres taki jaki chciales ;)

Opublikowano

Inercja zawyży moment w silniku turbodoładowanym -> http://tuning.dtgas.pl/index.php?chip=hamownia

Sam hamowałem się ASZ'tem po chipsie jeszcze z katem i wyszło 421Nm :evil::naughty: i 400Nm było przy 3000rpm hehe

Tutaj trzeba odjąć gdzieś z 20-30Nm. Programem cudów nie zdziała.

Moc powinna być podobna w obu pomiarach.

Opublikowano

To ciekawe jak kolega ma w golfie ponad 370nm na hamowni u rogala gdzie nie ma inercji...

tez trzeba odjac? przeciez wszystkie hamownie klamia... i na oko i tak bedzie max 350nm

Panowie nie rozsmieszajcie mnie... :polew:

Opublikowano

To ciekawe jak kolega ma w golfie ponad 370nm na hamowni u rogala gdzie nie ma inercji...

tez trzeba odjac? przeciez wszystkie hamownie klamia... i na oko i tak bedzie max 350nm

Panowie nie rozsmieszajcie mnie... :polew:

Mowie od tych moich inercyjnych trzeba odjąć...nie od rogalowych.

Opublikowano

http://imageshack.us/photo/my-images/25/wykresd.jpg/

jeden z najmocniejszych wynikow jaki byl na 216. tylko jest jedno ale, auto ma pompke 11mm w idealnym stanie (107j), chlodnice oleju mocala, duzy fmic z przodu, a awx dmucha 1,5bara.

auto jeszcze bez programu wyplulo prawie 150KM,co swiadczy o mozliwosciach pompy.

takze z tymi cyferkami Szewczenko nie wyjezdzaj, bo to nieosiagalne.

Opublikowano

no co wy nie znacie sie 420nm to dla 216tek maly jogurt :kox: :kox:

szewczenko z pompa 11 to 500nm zrobi lekkim dmuchnieciem :decayed:

Opublikowano

Bardzo ciekwe sa te osiagnieacia i chcialbym progratulowac... ale z realnego punktu widzenia nie otrzymamy nawet czegos zblizonego na obecnym setupie, ale skoro kolega szewczenko nie chce skonfrontowac tego z inna hamownia to nic sie slowami mu nie udowodni. pozdrawiam i zycze rownie owocnych dalszych modow.

Opublikowano

fusse

i czym Ty sie tutaj chwalisz...

Ja mam zdrowiutenka 10tke , ktora da wiecej niz zmeczona 11stka

Turbinka na tym Twoim setupie jest malutka i dmucha te 1.5b do max 3tys juz nie wspominam ze jest wysilona na maxa , IC tez mam prawie ze wielkosci chlodnicy wody , i turbo dmucha wiecej niz Twoje i jest wydajniejsze...

Pompa 11stka to nie wszystko

I powtorze poraz setny i ostatni .. silnik silnikowi nie rowny , a wiec smiesza mnie gadaki ze afn na 10+216 max 150km , juz udowodnilem ze na dobrych 216 i 10tce mozna przekroczyc 17x Km i 380nm u to u Rogala

Opublikowano

dajcie juz spokoj... ja wystroje u rogala finalnie ale wykres z kolegi hamowni ( kazdy sie pospuszcza) ... bedzie pierwsze 1.9 na BRD z 500 nm i 240 Km :kox:

Opublikowano

Ach te kreski... :decayed: każdy się o nie stara, żeby tylko któregoś pięknego dnia zostać skillowanym :kox: i się wku*wić i rzeźbić dalej...

Opublikowano

fusse

i czym Ty sie tutaj chwalisz...

Ja mam zdrowiutenka 10tke , ktora da wiecej niz zmeczona 11stka

Turbinka na tym Twoim setupie jest malutka i dmucha te 1.5b do max 3tys juz nie wspominam ze jest wysilona na maxa , IC tez mam prawie ze wielkosci chlodnicy wody , i turbo dmucha wiecej niz Twoje i jest wydajniejsze...

Pompa 11stka to nie wszystko

I powtorze poraz setny i ostatni .. silnik silnikowi nie rowny , a wiec smiesza mnie gadaki ze afn na 10+216 max 150km , juz udowodnilem ze na dobrych 216 i 10tce mozna przekroczyc 17x Km i 380nm u to u Rogala

stary wklej loga 11ke :decayed:

ps. ja mam nowiuteńką pompke 11 :tongue4: tak wiem silnik stary zurzyty kondon, co z tego że wszystko wymieniłem :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Ta Twoja 11stka z niemieckiej taksowki ktora przelatala mln km jest tak nowa , jak Twoja b5 :polew:

Zamykam temat bo nie ma sensu tu dalsze pisanie.

Pozdrawiam wszystkich fachowcow i wiecej spuszczania sie nad kreskami :good:

Opublikowano

Jak nowa to nowa, składana na nowych gratach w nadarzynie mam gwarancje kolego :wink4: nie jest to używka

Daj loga11ke to będzie wiadomo ile masz tam mocy mniejwiecej

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...