Szewczenko7 Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Opublikowano 24 Lipca 2011 Ja te info wzialem z stronki V tech-a
Kowi87 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 twój kolega ma normalny wynik, ma turbine wydajnieszą niz twoja, poza tym 370 to nie 420nm, zmieniałes u siebie mapsensor
Szewczenko7 Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Opublikowano 24 Lipca 2011 przeciez ja nie mam 420nm.. mam 390 a to chyba jest b.duza roznica kolego.. mapsensor mam z ARL
Kowi87 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Ja te info wzialem z stronki V tech-a Vtech nie jest cenionym chipmajstrem na rynku według ich tabeli porównawczej tych hamowni, przekłamania są w tej samej skali, a juz nie raz tu na forum ktoś porównywał swoje auto na 2 hamowniach przeciez ja nie mam 420nm.. mam 390 a to chyba jest b.duza roznica kolego.. wiem ale pisałes że tyle wskoczyło i zostało zdjęte
Szewczenko7 Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Opublikowano 24 Lipca 2011 To bylo tylko raz...jak majster zmienil mape i pierwszy raz hamowal po jej zmianie ..moze wrzucil wszystko na maxa...tego nie wiem
Kowi87 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Dobra nie ma co sie kłócic masz czy nie masz, ważne ze sie jakos tam odpycha, u mnie przy takim setupie po drugiej korekcie po miesiącu zabiłem sprzęgło
Szewczenko7 Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Opublikowano 24 Lipca 2011 Dokladnie Wazne ze sie odpycha...moje tez za dlugo nie polata
Sysiek Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 Uwielbiam takich Kolego zgrzeb tak samo auto jak Piotrek i przejdz przez te wszystkie przerozne setupy jak on to robil. 420 niuta tam nawet nigdy nie miales Ba, 390 niuta nawet to auto nigdy nie zobaczy na obecnym setupie Dostales wykres taki jaki chciales
dejf Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 Inercja zawyży moment w silniku turbodoładowanym -> http://tuning.dtgas.pl/index.php?chip=hamownia Sam hamowałem się ASZ'tem po chipsie jeszcze z katem i wyszło 421Nm i 400Nm było przy 3000rpm hehe Tutaj trzeba odjąć gdzieś z 20-30Nm. Programem cudów nie zdziała. Moc powinna być podobna w obu pomiarach.
Szewczenko7 Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Opublikowano 25 Lipca 2011 To ciekawe jak kolega ma w golfie ponad 370nm na hamowni u rogala gdzie nie ma inercji... tez trzeba odjac? przeciez wszystkie hamownie klamia... i na oko i tak bedzie max 350nm Panowie nie rozsmieszajcie mnie...
dejf Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 To ciekawe jak kolega ma w golfie ponad 370nm na hamowni u rogala gdzie nie ma inercji... tez trzeba odjac? przeciez wszystkie hamownie klamia... i na oko i tak bedzie max 350nm Panowie nie rozsmieszajcie mnie... Mowie od tych moich inercyjnych trzeba odjąć...nie od rogalowych.
fusse Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 http://imageshack.us/photo/my-images/25/wykresd.jpg/ jeden z najmocniejszych wynikow jaki byl na 216. tylko jest jedno ale, auto ma pompke 11mm w idealnym stanie (107j), chlodnice oleju mocala, duzy fmic z przodu, a awx dmucha 1,5bara. auto jeszcze bez programu wyplulo prawie 150KM,co swiadczy o mozliwosciach pompy. takze z tymi cyferkami Szewczenko nie wyjezdzaj, bo to nieosiagalne.
Piotrek98igo Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 no co wy nie znacie sie 420nm to dla 216tek maly jogurt :kox: szewczenko z pompa 11 to 500nm zrobi lekkim dmuchnieciem
malin85 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Bardzo ciekwe sa te osiagnieacia i chcialbym progratulowac... ale z realnego punktu widzenia nie otrzymamy nawet czegos zblizonego na obecnym setupie, ale skoro kolega szewczenko nie chce skonfrontowac tego z inna hamownia to nic sie slowami mu nie udowodni. pozdrawiam i zycze rownie owocnych dalszych modow.
Szewczenko7 Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Opublikowano 28 Lipca 2011 fusse i czym Ty sie tutaj chwalisz... Ja mam zdrowiutenka 10tke , ktora da wiecej niz zmeczona 11stka Turbinka na tym Twoim setupie jest malutka i dmucha te 1.5b do max 3tys juz nie wspominam ze jest wysilona na maxa , IC tez mam prawie ze wielkosci chlodnicy wody , i turbo dmucha wiecej niz Twoje i jest wydajniejsze... Pompa 11stka to nie wszystko I powtorze poraz setny i ostatni .. silnik silnikowi nie rowny , a wiec smiesza mnie gadaki ze afn na 10+216 max 150km , juz udowodnilem ze na dobrych 216 i 10tce mozna przekroczyc 17x Km i 380nm u to u Rogala
MAGIC87 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 dajcie juz spokoj... ja wystroje u rogala finalnie ale wykres z kolegi hamowni ( kazdy sie pospuszcza) ... bedzie pierwsze 1.9 na BRD z 500 nm i 240 Km
dejf Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Ach te kreski... każdy się o nie stara, żeby tylko któregoś pięknego dnia zostać skillowanym i się wku*wić i rzeźbić dalej...
Kowi87 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 fusse i czym Ty sie tutaj chwalisz... Ja mam zdrowiutenka 10tke , ktora da wiecej niz zmeczona 11stka Turbinka na tym Twoim setupie jest malutka i dmucha te 1.5b do max 3tys juz nie wspominam ze jest wysilona na maxa , IC tez mam prawie ze wielkosci chlodnicy wody , i turbo dmucha wiecej niz Twoje i jest wydajniejsze... Pompa 11stka to nie wszystko I powtorze poraz setny i ostatni .. silnik silnikowi nie rowny , a wiec smiesza mnie gadaki ze afn na 10+216 max 150km , juz udowodnilem ze na dobrych 216 i 10tce mozna przekroczyc 17x Km i 380nm u to u Rogala stary wklej loga 11ke ps. ja mam nowiuteńką pompke 11 tak wiem silnik stary zurzyty kondon, co z tego że wszystko wymieniłem :polew:
Szewczenko7 Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Opublikowano 29 Lipca 2011 Ta Twoja 11stka z niemieckiej taksowki ktora przelatala mln km jest tak nowa , jak Twoja b5 Zamykam temat bo nie ma sensu tu dalsze pisanie. Pozdrawiam wszystkich fachowcow i wiecej spuszczania sie nad kreskami
Kowi87 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Jak nowa to nowa, składana na nowych gratach w nadarzynie mam gwarancje kolego nie jest to używka Daj loga11ke to będzie wiadomo ile masz tam mocy mniejwiecej
Rekomendowane odpowiedzi