junior_tdi Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Witam! Mam pytanie - czy są adaptery zmieniające rozstaw śrub z 5x108 na 5x112? mam Felgi od Forda Mondeo ST 220, chciałbym je założyć do Swojego Avanta ale nie moge znaleść takich adapterów nigdzie, ktos się orientuje czy są wogóle takie adaptery dostępne? przesiałem chyba całe alledrogo i nie znalazłem... z góry dzięki za pomoc!
konus Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 najpierw sprawdź jakie masz ET tych felg od forda... :gwizdanie: Bo jak poniżej 50 to szkoda nawet szukać
variocustoms Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 ja bym odpuścił temat, takie dystanse ze zmianą rozstawu śrub na 2 osie to minimum 1000 zł, jaki twór centrujący ma Ford? lepiej poszukaj podobny wzór z rozstawem Audi i odpowiednim odsadzeniem, OZ ma, Advanti typ E albo ORI DTMy
medik Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 http://allegro.pl/dystanse-zmieniajace-rozstaw-przelotowe-na-wymiar-i1701447309.html Tutaj zrobią Ci dystanse jakie zechcesz. Ale według mnie gr nie warta świeczki. Poszukaj innych alufelg.
junior_tdi Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Opublikowano 18 Lipca 2011 no też mi się wydaje, że trochę za dużo zachodu, dlatego spróbuję sprzedać te koła do forda a kupić coś pasującego http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1712659049 Dzięki za podpodziedzi i pozdrawiam!
Zeppelin Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 zawsze można zrobić nawiert nowych otworów jak znajdziesz kogoś dobrego to za 150-200 zł zrobi Ci takie coś i nie będzie trzeba się bawić w dystanse, ja kiedyś robiłem coś takiego i nie ma przeciwwskazań
variocustoms Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 i pewnie stare otwory zaspawa za dodatkowe 50 PLN
Wojtek_A4 Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 zawsze można zrobić nawiert nowych otworów jak znajdziesz kogoś dobrego to za 150-200 zł zrobi Ci takie coś i nie będzie trzeba się bawić w dystanse, ja kiedyś robiłem coś takiego i nie ma przeciwwskazań :shocked:
medik Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 nie wierzę, w to co czytam dodatkowo proponuję rozwiercić otwór centrujący i naspawać jakiś metal żeby zmniejszyć ET
junior_tdi Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 zawsze można zrobić nawiert nowych otworów jak znajdziesz kogoś dobrego to za 150-200 zł zrobi Ci takie coś i nie będzie trzeba się bawić w dystanse, ja kiedyś robiłem coś takiego i nie ma przeciwwskazań nie no, bez jaj, taki desperat to nie jestem żeby wiercić nowe otwory na śruby w kole
hubipl9 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 zawsze można zrobić nawiert nowych otworów jak znajdziesz kogoś dobrego to za 150-200 zł zrobi Ci takie coś i nie będzie trzeba się bawić w dystanse, ja kiedyś robiłem coś takiego i nie ma przeciwwskazań Wiercić dziury w feldze? Czy w piaście? Jeden i drugi pomysł jest bardzo interesujący. A jakby tarło o wahacz to pamiętajcie, że zawsze można go podpiłować bo dystanse to jednak ryzyko, że pęknie albo coś . . . Ręce opadają.
junior_tdi Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 zawsze można zrobić nawiert nowych otworów jak znajdziesz kogoś dobrego to za 150-200 zł zrobi Ci takie coś i nie będzie trzeba się bawić w dystanse, ja kiedyś robiłem coś takiego i nie ma przeciwwskazań Wiercić dziury w feldze? Czy w piaście? Jeden i drugi pomysł jest bardzo interesujący. A jakby tarło o wahacz to pamiętajcie, że zawsze można go podpiłować bo dystanse to jednak ryzyko, że pęknie albo coś . . . Ręce opadają. :polew:
ryszard1961 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 najlepiej rozwiercić czoło i nalać sobie oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się