ciahciah Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 turbo przeładowuje, kierownice się przycinają albo układ sterowania kuleje, zrób teraz loga 011 na podmienionym N18
lukaszlsw Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Kierownice chodzą bez żadnych zacięć, sprawdzanie kilkakrotnie, układ podciśnienia też sprawdzany wszystkie wężyki szczelne, n75 z n18 podmieniany zero zmian.
Sztomel Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Kierownice chodzą bez żadnych zacięć, sprawdzanie kilkakrotnie to zależy w jaki sposób były sprawdzane bo jeśli tylko po zadaniu 011BS to nie jest to miarodajny wynik. Miarodajnym wynikiem sprawdzenia jest wypięcie sztangi z dźwigni kierownic spalin i sprawdzenie manualne osobno pracy dźwigni i osobno sztangi.
lukaszlsw Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Było wypinane, latają beż żadnych oporów, ta jak już się zepnie z gruszką to sporo ciężej, samo odbija jak się naciśnie, biorąc wężyk w usta można wciągnąć do końca robiąc podciśnienie.
ciahciah Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 już napisałem co ja myślę i gdzie masz szukać problemu, skoro jesteś pewny swego poszukaj w Google lub na forum logów 011 innych ARL, sam dojdziesz do wniosku czy przeładownie 0,5bar'a jest prawidłowym zachowaniem czy jednak masz problem, dodam że maksymalne doładowanie dla turbo ARL wynosi 2800mbar, jeżeli turbo pompuje więcej jej żywotność spada drastycznie, za każdym depnięciem do dechy kręcisz silnik poza skale obrotomierza, takie teraz ma życie twoja turbina, to było tylko porównanie byś zrozumiał że turbo dostałej po tyłku i żadnej korzyści z tego nie masz jak przejrzysz logi 011 innych ARL i stwierdzisz że u ciebie przeładowanie jest jednak za duże daj znać, pomożemy
lukaszlsw Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Zdaje sobie sprawę doskonale że przeładowuje ale wszystkiego już próbowałem zaworki wężyki itd wszystko ok, została regulacja sztangi. NA póbę wydłużyłem o jeden obrót i max doładowanie teraz wynosi 2800mbar, ale później wstaje. Czy ktoś dysponuje wiedzą przy jakiej wartości na vacumetrze sztanga powinna zostać na max wciągnięta w gruszkę, albo jak to inaczej wyregulować. Byłem w zakładzie to krzyknęli mi 100zł ale to kręcili głową bo ciężko się dostać do Turbiny.
ciahciah Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 jak po regulacji sztangi była poprawa to można podejrzewać że winowajcą za te skoki jest gruszka, jak masz możliwość dorwij druga od innego tdi, nie mam pewności ale każda od 1.9tdi powinna pasować, najwyżej sztangę ustaw jak u ciebie na próbę, zamontuj i się okaże, wszystko już sprawdzałeś, ale gruszki nie podmieniałeś co
lukaszlsw Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 Witajcie panowie ponownie. Piszę jeszcze raz ponieważ nadal nie uporałem się z problem doładowania. Chciałem zrobić softa w aucie ale dostałem taką odpowiedź: .."Turbo nie wstaje odpowiednio wcześnie dlatego dzieje sie tak jak się dzieje. Takie auto niestety nie nadaje sie na moda" Generalnie zrobiłem co się dało i problem dalej jest. Przez ostatni czas zrobiłem: -wycięcie kata -nowy n75 -nowa gruszka turbiny (wyregulowane cięgno na tip top) -sprawdzane ze sto razy kierownice w turbinie (chodzą bez zacięć na zimno i na ciepło) -zmieniona przepływka -wymienione wszystkie wężyki podciśnień -wyczyszczony dolot zatkany EGR -wszystkie filtry płyny wymienione Oto jak wygląda log 11 grupy: http://vaglog.rtnet.pl/lukaszlsw_57991.html BS http://vaglog.rtnet.pl/lukaszlsw_57992.html Co by nie robić przez jakieś kilka sekund występuje przeładowanie, powyżej 3tys obrotów się normuje. Teraz moje pytanie co z tym zrobić bo już jestem bliski wysłania turbiny na regeneracje, chociaż luzu nie ma i jest sucho w wężach. Po podpięciu podciśnienia na krótko wstaje tak samo jak na tym logu. Do czego jeszcze zajrzeć, dodam tylko że osiągi są ok, 240 leci spalanie też w normie.
przemik Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Skoro zrobiles juz to co opisałes to został tylko mechanizm VTG i wychodzi na to ze to on powoduje te anomalie, ktore widac w 011. Wiesz ile realnego przebiegu ma samochód ?
adamq Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Mam identyczny objaw, ale z kolei w ASZ w A3. Trzecia turbina już włożona i to samo, walczę z tym od roku
ciahciah Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 pożycz od podobnego silnika przepływkę i zrób na niej logi dynamiczne bo twoja faktycznie coś wariuje
lukaszlsw Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 logi z pierwszych postów są na starym przepływomierzu która ciął dawkę. Po wymianie już jest ok. Oto dwa logi na zmienionym przepływomierzu: 08: http://vaglog.rtnet.pl/lukaszlsw_58064.html 03: http://vaglog.rtnet.pl/lukaszlsw_58065.html Przebieg to 228tys potwierdzony w serwisie, jedynie chodzi mi po głowie że po prostu ta turbina jest już zmęczona życiem i nie wiem ma większe opory wirnika, jest taka możliwość? I czy wytarty wałek może robić takie objawy bo jeszcze o tym myślałem, ale chyba wtedy auto by ogólnie nie chciało jechać, a ja ze złapaniem maksymalnej prędkości nie mam problemów. Chyba kolejnym krokiem będzie zmiana turbiny ewentualna regeneracja tej. Wiem że poprzedni właściciel coś z nią robił może ktoś coś źle poskładał. Nie wiem sam. Dziękuje za zainteresowanie tematem
ciahciah Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 już tyle zrobiłeś, a zaworek zwroty podcienia sprawdziłeś? odkręć dwie śrubki pod gruszką i podciągnij cała gruchę ze sztangą do góry i w tej maksymalnej pozycji zablokuj, tym sposobem sprawdzimy tak wstaje turbo przy max podciągniętej sztance, następnie zrób osobno logi dynamiczne 010 i 011 jednego od 1500obr do 2300 a drugiego od 1000obr do 2300obr na trzecim biegu, sprawdza tez czy jak jedziesz delikatnie i i zmienisz bieg i odrazy but czy też będzie te 2s się zastanawiał, tylko podczas buta nie przekraczaj 2300bor bo jeszcze jakiś waż rozerwie gruszkę masz nową tak?
lukaszlsw Opublikowano 23 Września 2011 Autor Opublikowano 23 Września 2011 Jaki zaworek zwrotny jak to wygląda i gdzie się znajduje? Gruchy nie da się regulować, jest na stałe przykręcona do mocowania dwoma śrubami, a to mocowanie jest na stałe do turbiny również na dwie śruby, jedyna możliwość regulacji to nakrętka w sztandze. Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi Sprawdzałem jak wstaje przy podciśnieniu na krótko prosto z vacumpompy i wstaje tam samo tylko potem przeładowanie do końca jest. W drugą strone nie próbowałem. Dobra co myślicie o tej sprężarce: http://allegro.pl/turbina-turbo-1-9-tdi-150-km-golf-leon-bor-garrett-i1794654778.html Gość mi chce oddać za 950zł z kolektorem
lukjar7 Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 odpowiedzia na to pytanie moze byc duzy luz pomiedzy jezyczkiem a pierscieniem sterujacym kierownicami
lukaszlsw Opublikowano 30 Września 2011 Autor Opublikowano 30 Września 2011 Witam panowie. Auto ogarnięte. Oddałem do kumatego człowieka. Wymienił mi uszczelniacze na PD i zrobił regulacje, pobawił się jeszcze sztangą. Oto wynik: 11: http://vaglog.rtnet.pl/lukaszlsw_58811.html Jak myślicie jest ok? Temat uważam do zamknięcia. Dziękuje za pomoc osobom które się udzielały. Pozdro
Biszczan Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Moim zdaniem nie ma rewelacji, wystarczy porównać pierwszy 011 z tym wrzuconym dzisiaj, ale lepiej jeśli potwierdzą to znawcy:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się