miro_x 6 Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Panowie, mam jeszcze pytanie, czy jak wymienie sama manetke bede mial pelnego fisa? czy musze takze modul wymieniac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek 3 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Do pełnego FISa nie potrzebujesz wymieniać modułu, bo każdy obsługuje manetki fisowe. Ale oczywiście potrzebujesz zrobić adaptację w liczniku i kodowanie manetki (modułu) -to na pewno wiesz bo chyba czytałeś temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Wiem wiem. dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 17- 10 grupa 19 kodowanie 31000 16- 07 - kodowanie 00012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Panowie dziś mając trochę wolnego czasu rozkodowałem sobie Fisa dokładając czujnik poziomu spryskiwaczy ..wszystko hula jak powinno..ale no właśnie zawsze ale...mianowicie w zbiorniczku była taka odciśnięta zaślepka/kółko fabryczne..i tam wywierciłem otwór zamontowałem uszczelkę + czujnik +kostkę do tego czujnika (wszystko w ASO kupione) i spowodowało,wypchnięcie nadkola do przodu o jakieś 1cm takie wybrzuszenie myślałem, że jak jest tam fabryczne odznaczenie to mam tam wiercić ..zabezpieczyłem to przed przetarciem ale zastanawiam się nad kupnem zbiorniczka gdzie będzie to lepiej zamocowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Panowie dziś mając trochę wolnego czasu rozkodowałem sobie Fisa dokładając czujnik poziomu spryskiwaczy ..wszystko hula jak powinno..ale no właśnie zawsze ale...mianowicie w zbiorniczku była taka odciśnięta zaślepka/kółko fabryczne..i tam wywierciłem otwór zamontowałem uszczelkę + czujnik +kostkę do tego czujnika (wszystko w ASO kupione) i spowodowało,wypchnięcie nadkola do przodu o jakieś 1cm takie wybrzuszenie myślałem, że jak jest tam fabryczne odznaczenie to mam tam wiercić ..zabezpieczyłem to przed przetarciem ale zastanawiam się nad kupnem zbiorniczka gdzie będzie to lepiej zamocowane Spójrz na zdjęcie: http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/52/82/89/3052828931 czujnik wkładasz zamiast czarnej zaślepki, nie wiem po co wierciłeś i niszczyłeś zbiornik skoro masz gotowe miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Panowie dziś mając trochę wolnego czasu rozkodowałem sobie Fisa dokładając czujnik poziomu spryskiwaczy ..wszystko hula jak powinno..ale no właśnie zawsze ale...mianowicie w zbiorniczku była taka odciśnięta zaślepka/kółko fabryczne..i tam wywierciłem otwór zamontowałem uszczelkę + czujnik +kostkę do tego czujnika (wszystko w ASO kupione) i spowodowało,wypchnięcie nadkola do przodu o jakieś 1cm takie wybrzuszenie myślałem, że jak jest tam fabryczne odznaczenie to mam tam wiercić ..zabezpieczyłem to przed przetarciem ale zastanawiam się nad kupnem zbiorniczka gdzie będzie to lepiej zamocowane Spójrz na zdjęcie: http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/52/82/89/3052828931 czujnik wkładasz zamiast czarnej zaślepki, nie wiem po co wierciłeś i niszczyłeś zbiornik skoro masz gotowe miejsce. gdybym miał taką zaślepkę to bym tak uczynił...nie każda b6 miała taki zbiornik z zaślepką ..u mnie było tylko fabryczne jakby odciśniecie na wycięcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 jeśli wierciłeś w miejscu oryginału nie powinno ci wypchać nadkola. tam jeszcze trochę luzu zostawało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Wiercilem w miejscu gdzie byl slad tego kolka po przeciwnej stronie silniczka spryskiwaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Czyli wierciłeś w miejscu jak na zdjęciu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tacim 1 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Witam pisałem w 2 wątku ale tu spytam czy wypięcie kabelka imo ze stacyjki może powodować później problemy z jego odpaleniem. Czy coś się kasuje ? Bo nie moge odpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 po co pytasz w dwóch miejscach. Jak wypniesz i nie podłączysz to będzie problem. Ja miałem błąd immo i po poprawieniu połączenia na kostce problem zniknął. Masz jakiś błąd w silniku z tym związany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tacim 1 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 A bo to Panie kto pyta nie błądzi W 01 mam : 18043,18107,17978. 18043- klima, 17978- ster.imo. Tak sobie myślę czy odpięcie tego kabelka auto nie traktuje jako włamania ? Choc z drugiej strony był otwarty z kluczyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 jeśli nie masz opisu to użyj google. Ostatni błąd od niesprawnego immobilizera. Wszystkie błędy wracają po kasowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tacim 1 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Tak wracają . Dokładnie jak piszesz ostatni jest od imo. Cóż zakończyłem po 3 dniach walkę z autem uruchomienie auta tyle mi zajęło a dokładnie wydobycie eepromu i pinu immo. Przypisanie manetek 20 minut plus jazda mała . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Wiercilem w miejscu gdzie byl slad tego kolka po przeciwnej stronie silniczka spryskiwaczy kolego do tego czujnika trzeba wyciagnac caly zbiorniczek, kolo silniczka spryskiwaczy ( 5 cm) jest zaslepka, a Ty wywierciles pewnie z drugiej strony... ---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:37 ---------- 17- 10 grupa 19 kodowanie 31000 16- 07 - kodowanie 00012 no dzis fiz zalozony pierwsze rezanie w aucie brata i teraz mam do Was pytanie 17- 10 grupa 19 kodowanie 31000 a bylo 30100 czy nie powinienem zakodowac czasem 31100?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 zbiornik został cały zdemontowany i nie było żadnej zaślepki był tylko ślad po drugiej stronie zbiorniczka i tym się sugerowałem nic straconego na chwilę obecną działa jak powinno..kupię zbiorniczek i zamontuje poprawnie mimo, że teraz i tak jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 do moderatora postu: w opisie jest takie male niedociagniecie, 4. Kabelek do wtyczki czujnika 7M0 979 021 E ten kabelek nie posiada malej uszczelki do kostki 2. Wtyczka do czujnika 7M0 973 702. gdy go podlaczymy nie ma uszczelnienia w kostce przed wilgocią. mozna na pierwszej stronie zmienic, by nastepca juz byl przygotowany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 a ta uszczelka jest jako osobna cześć ma jakiś numer? nie używałem oryginalnego kabelka więc nie znam tematu ---------- Post dopisany at 11:58 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- widziałem na chomiku skopiowany cały opis ktoś udostępnia w .doc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się