miro_x Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 A czemu ten kabelek nie pasował ? przeciez to jest tylko dwa piny na kawałku druta
wielki1980 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Jestem od wczoraj kolejnym szczęśliwym :> posiadaczem posiadaczem pełnego FIS'a. Jeżeli zastanawiasz się czy bawić się z rozbieraniem kierownicy - nie zastanawiaj się Na początku miałem małego stresa, ale naprawdę nie ma się czego bać. Z wymianą manetki nie było żadnego problemu. Oczywiście czujnika od spryskiwacza nie było, a jako że póki co nie widzę potrzeby posiadania takowego, to podłączyłem pin do masy. Jeżeli chodzi o dostęp to ściągnąłem sobie obudowę od dołu, bo chirurgiem nie jestem, a zegarów wyciągać nie chciałem. Jedyny problem był z kabelkiem -000 979 018 E nie pasował, ale google i ASO mi pomogły Wtyczka miała numery 1J0 972 977 H, a do niej pasuje kabelek 000 979 009 E (10PLN w ASO). Po poskładaniu wszystkiego i zaadaptowaniu kompa pokazał się FIS - dzięki wszystkim za opis jak to zrobić Ja też zrobiłem sobie zworkę do masy i spryskiwacz nie świeci jednak czasami się zaświeci po jakimś czasie jazdy nie wiem co jest. Ma ktoś taki przypadek?
LHeczko Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Dwa piny na kawałku druta, ale te piny nie pasowały do kostki - były fizycznie za duże
miro_x Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 aha to ciekawe bo raczej wszystkim tamten kabelek pasował. Napiszę w instrukcji że drugi numer do wyboru. U mnie jeździ kabelek z tamtym numerem i wtyczka.
antonio Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 ja kilka razy zakładałem ten "pierwszy" kabelek i wszystko było OK
LHeczko Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Tez się właśnie nieźle zdziwiłem, ale jak nie pasuje to nie pasuje. Po wpięciu tego "drugiego" kontrolka od spryskiwacza zgasła, także jest ok i się z wtyczką nie pomyliłem
wielki1980 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 http://www.vaglinks.com/Docs/Catalogues/nsxjr.com_Audipins.pdf U mnie jest 000 979 009
A4_Dominik_WAW Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Ja mam całkowicie bez pinu i działa już tak dwa lata. Kwestia umiejętnego zamontowania samego kabelka we wtyczce i wszystko będzie grało Przecież to tylko masa :gwizdanie:
krzysiekml Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Witam,mam pytanko przeczytałem cały temat (było warto)tylko mam inny problem całkiem inny i nie na temat.Może wie ktoś z Was czy jak zmasuję pin 22 kostka zielona to zgaśnie mi komunikat o niesprawnym sterowniku ABS(mam wyjęty)ponieważ jest uwalony na amen (3 naprawy co kolejna to gorzej)a duży czerwony komunikat świeci się cały czas i nie widać temperatury i spalania.Dzięki i Pozdrawiam.
ROBERT Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Zmasuj i zobaczysz co się stanie ... Najwyżej spalisz licznik
krzysiekml Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Witam jednak to nie warto ryzykować trzeba zbierać kasę na sterownik.Na forach wyczytałem,że w a6 ktoś tam robił coś takiego( podłączyłem masę do pinu 19 w niebieskiej kostce i czerwony wykrzyknik zniknął razem z kontrolką ABS , tylko została kontrolka ESP(zółty wykrzyknik w trójkącie owinięty)tylko w a4 b6 czy jest taka opcja? ale dzięki za odpowiedz.
domin79 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 nie lepiej wywalić z kodowania licznika kontrolke hamólców????? powinna być chyba taka opcja
miro_x Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Nie ma czegoś takiego a na pewno nie prostym vagiem
frugodh Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Ma ktoś może ten kabelek z pinem na sprzedaż? Dzisiaj byłem w sklepie zamówić ale nigdzie w hurtowni na stanie nie mieli
domin79 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Ma ktoś może ten kabelek z pinem na sprzedaż? Dzisiaj byłem w sklepie zamówić ale nigdzie w hurtowni na stanie nie mieli ..mam, jak coś pisz na PW
miro_x Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 w sklepie czy w ASO. Bo w ASO na pewno mają
wielki1980 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Koledzy ja zmasowałem pin dotyczący poziomu płynu spryskiwaczy jednak po przejechaniu kilku kilometrów kontrolka się zaświeca. Tak jest codziennie- nie wiem co to może być. Może mi ktoś podać jak działa oryginalny czujnik poziomu płynu czy działa na zasadzie stycznika tzn że jak jest płyn to zwarcie styków a jak nie ma to przerwany obwód czy na zasadzie zmiany oporu?
miro_x Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Opublikowano 15 Marca 2011 płyn zwiera do masy poprzez styki w czujniku. także prawidłowe zwarcie do masy powinno go wyłączyć na stałe i u wszystkich tak jest. Coś zwaliłeś.
wielki1980 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Tam nie ma co zwalić. Chyba że pin nie łączy - dzisiaj jeszcze raz go wyciągnę i może coś poprawię. Tylko jest dziwne to że zapala się to podczas jazdy a nie jak samochód stoi, czy ta przerwa jest na wskutek drgań trudno mi określić.[br]Dopisany: 15 Marzec 2011, 12:42_________________________________________________Poprawiłem podpięcie do masy i jest ok!
ben30 Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Witam. Uruchomiłem pełnego Fis'a teraz biorę się za czujnik sprysków, i tu moje pytanie czy wystarczy sam czujnik, a czy potrzebny jest też pierścień uszczelniający czujnik (nr 7M0 919 382) Niebieskiej kostce mam już pin pod 1 tylko nie mogę go wyjąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się