MikeWawa Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Witam Panowie.. I Panie Zdjęcia sa z ogłoszenia to tez sorry za jakość Jutro sobota - zrobię nowe. Silnik BAU 2.5 TDi 180km Tip i quattro Wyposazenie W0A = Summer campaign a/c u.k. 7A2 = CD changer 4UE = airbag for driver and front seat passenger 6XD = outer rear view mirrors: powered, heated 5SL = outer left rear view mirror: non-spherical 5RU = outer right rear view mirror: convex (large viewing field) 1KP = disc brakes, rear J1T = battery 300 A (66 Ah) 1BE = sports suspension/shock absorption 3FA = without roof insert (standard roof) 5TD = decorative aluminum inserts 7X1 = ultrasonic park distance control 4R4 = power windows with comfort operation andcircuit breaker F0A = no special purpose vehicle, standard equipment 8GU = alternator 140A 0G7 = Tiptronic 0YK = weight category rear axle weight range 10 0JK = weight category front axle weight range 10 T1K = components for, base engine, unit 059.E 3NZ = rear seat bench unsplit, backrest split folding 8EB = twin headlamp, for driving on the right (gas discharge) with integrated high beam (US design) U2A = instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer X0A = national sales program Germany 1N1 = power steering 2PV = leather trimmed sports steering wheel 8Q3 = automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving) 9Q4 = multi-function indicator/on-board computer with check control 8Z5 = engine cooling system, type 1 MR1 = 6-cylinder diesel engine 2.5 L/132 kW 24V TDI with fuel distributor injection pump, base engine is T1K/T5T 7Q9 = navigation system CD0 = alloy wheels 7 1/2J x 17 Alu-5, offset 45 7K0 = without tire pressure warning light 4X3 = side airbag front with curtain airbag VJ1 = reinforced bumpers 6R0 = selector lever cover 3L3 = manual height adjustment for front seats 4KC = side and rear windows tinted 3Y0 = without roll-up sun screen 4K4 = radio remote controlled central locking operated from inside and separate trunk release 5D1 = carrier frequency 433.92 MHz 1SA = without additional engine guard 0GZ = emissions concept EU 3 Q1D = sports front seats 4GH = windshield tinted with windshield sunshield
jedrekx Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 ja nic nie widzę - żadnych zdjęć :gwizdanie:
Dev Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 no, bida, zadnych rycin nie widac ... :mysli:
majkel_majki Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Auto ładne, ale tego byka w tytule wątku to mógłbys poprawić
MikeWawa Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Opublikowano 22 Lipca 2011 Jako ze jestem pełen podziwy dla tego rodzaju napędu pozostanie tak jak jest. Czyli z wielkiej :>
pawel1380 Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Jako ze jestem pełen podziwy dla tego rodzaju napędu pozostanie tak jak jest. Czyli z wielkiej :> Niepoprawnie. Pełen bedziesz po zimie
Dev Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Jako ze jestem pełen podziwy dla tego rodzaju napędu jak gdzies zawiśniesz to Ci przejdzie... :polew: :polew:
MikeWawa Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Opublikowano 22 Lipca 2011 Jako ze jestem pełen podziwy dla tego rodzaju napędu pozostanie tak jak jest. Czyli z wielkiej :> Niepoprawnie. Pełen bedziesz po zimie Jako ze jestem pełen podziwy dla tego rodzaju napędu jak gdzies zawiśniesz to Ci przejdzie... :polew: :polew: Hahah To nawet nie wchodzi w gre :evil: :> :>
MikeWawa Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Opublikowano 22 Lipca 2011 Nie no pewnie . Lepiej w zime w domu zostac. A tak na serio jest ktoś z Warszawy z Vagiem ? Chciałbym zmienić język w Fis na angielski
AndyN Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 ...) A tak na serio jest ktoś z Warszawy z Vagiem ? Chciałbym zmienić język w Fis na angielski Jest. Pisz na PW Z chęcią przejadę się tipem [nigdy jeszcze nie miałem okazji]
Wandej Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 ...) A tak na serio jest ktoś z Warszawy z Vagiem ? Chciałbym zmienić język w Fis na angielski Jest. Pisz na PW Z chęcią przejadę się tipem [nigdy jeszcze nie miałem okazji] Ja smigalem w 2.5TDI tylko w b5 i odstaje toto od manuala Furmanka bardzo ladna W tym silniku tez sie sypie hydraulika??
AndyN Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 (...) W tym silniku tez sie sypie hydraulika?? Hydraulika w 2,5tdi B** (poza BFC) to konstrukcyjnie takie samo rozwiązanie jak 3,0tdi
Wandej Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 (...) W tym silniku tez sie sypie hydraulika?? Hydraulika w 2,5tdi B** (poza BFC) to konstrukcyjnie takie same rozwiązanie jak 3,0tdi czy aby na pewno?? Myslalem ze wlasnie BFC ma "rolki" jak w 3.0TDI Musze sie chyba doksztalcic
MikeWawa Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Andy dobrze mowi V. ROCZNIKI MODELOWE 2004 oraz 2005 W produkcji RM'2004 znalazły się cztery dotychczas niespotykane, wręcz "rewolucyjne" jednostki silnikowe: 1. BCZ i BAU - spełniające normę spalin EURO3 2. BDG i BDH - spełniajace warunki normy spalin EURO4 Najważniejszą wspólną cechą wyrózniają wwym. silniki jest zupełnie nowa, inna konstrukcja "lekkich", wieloelementowych wałków rozrządu oraz ułożyskowanych dźwigni zaworowych. W następstwie wprowadzonych zmian: - wyeliminowano zupełnie problemy wadliwych rozrządów (wycierające się krzywki, spadające dźwignie zaworowe, etc. odeszły w niepamięć) - uzyskano o ok. połowę mniejsze opory wewnętrzne silnika (mniejsze zużycie paliwa, inna łagodniejsza akustyka, mniejsze obciążenie paska rozrządu) Przy okazji warto zauważyć, że nowy rodzaj wałków rozrządu wraz ze zmodernizowanym osprzętem (dźwignie, hydropopychacze) – praktycznie już bez kolejnych ulepszeń – przeniesiono do jeszcze nowszych silników (czyli do 2.7TDi, 3.0TDi, 4.0TDi oraz 4,2TDi) i praktycznie w niezmienionej formie są produkowane do dnia dzisiejszego ... . BFC to jak by nie patrzec AYM Dla silników 155PS AYM bardzo podobnie do AKE również nie nastąpiła żadna zmiana konstrukcyjna, lecz dotychczasową moc 155PSów i płaski moment obrotowy 310 Nm - podniesiono odpowiednio do 163 PSów z zachowaniem dotychczasowych 310 Nm momentu obrotowego, dostępnego w przedziale od 1400 do aż 3600 obr/min. Wczesniejszy kod silnika AYM zastąpiono kodem BFC. [br]Dopisany: 25 Lipiec 2011, 13:15_________________________________________________Po czyszczeniu felg wygląda znacznie lepiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się