sweet.lucky Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Witam, mam następujący problem, po wymianie manetek na polift, w A4 B8 z 2008 roku. W momencie gdy chcę włączyć długie światła, po odepchnięciu manetki od siebie wraca ona do neutralnej pozycji i światła gasną. Wcześniej zostawała zablokowana z tyłu i światła pozostawały wtedy włączone. Czy zna ktoś może sposób jak przekodować BCM09, aby zmienić sposób załączania świateł, tak aby pozostawały włączone w momencie odepchnięcia manetki i gdy wraca ona do neutralnej pozycji? Tak jak jest to w modelach 2010+. Wiem, że można przełożyć plastik z manetki przedliftowej do poliftowej ale czy można to rozwiązać jedynie kodowaniem BCM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matizo46 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) Witam, mam małe pytanko. Posiadam licznik monochrom to czy podejdzie przełącznik zespolony od kolor ? Edytowane 25 Czerwca 2021 przez matizo46 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matlosz Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Witam, odgrzewam troche, mianowicie zalozylem sobie tempomat w swoim basicu kombi, czesci mam z sedana, manetki i tasma z oznaczeniem „f”, oczywiscie przelozylem swoja manetke od wycieraczek bo sednan nie ma tylnej ale po zlozeniu wszystkiego nie dziala mi tylna wycieraczka oraz jej spryskiwacz, nie zalaczaja sie tez spryskiwacze lamp razem z tymi od przednich wycieraczek, kiedy mialem wymienione tylko manetki bez tasmy dzialalo wszystko, po dolozeniu jeszcze tasmy to co wypisane powyzej sie zadzialo, jakies pomysly? Czy tasma ma wplyw na wycieraczke czy jest to tylko kwestia manetki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2021 W 1 poście WRC napisał: Podpinamy naszego VCDS wchodzimy w 16 pozniej Coding 07 Long Coding i zazanczamy Bite 2 wciskamy EXIT i pozniej Do It ! Dodaj do tego Bit0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gluten Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 (edytowane) Jestem po wymianie taśmy z numerami 8K0 953 568 D na taśmę 8K0 953 568 F. Na początku przyjęło kodowanie i kalibrację. Mrugała tylko dioda świec żarowych. Po jeździe zniknęła i pojawił się błąd ESP i błąd czujnika kąta skrętu. Przesyłam zdjęcia błędu. Czujnik skrętu do wymiany? Ps. Jak kręcę kierownicą to zmieniają się kąty w vcds. Edytowane 30 Grudnia 2021 przez Gluten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 31 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2021 Tasma uwalona, sprawdzałes katy obrotu tasmy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gluten Opublikowano 31 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2021 (edytowane) Dzisiaj kupiłem drugą taśmę, sprawdzaliśmy obroty i wszystko było ok. Założyliśmy, kalibrację przyjęło i później po przejechaniu i ponownym odpaleniu znowu wyskoczyły te same błędy. Jakiś pomysły? Edytowane 1 Stycznia 2022 przez Gluten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szydlos007 Opublikowano 1 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2022 Mam Q5 2009/2010 rok ,aktualnie nie ma tempomatu i chciałbym go dołożyć. Aczkolwiek chciałbym ten model już poliftowy, podpowie ktoś jaki musi mieć dokładny symbol ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gluten Opublikowano 2 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2022 W dniu 31.12.2021 o 08:27, wrclaguna napisał: Tasma uwalona, sprawdzałes katy obrotu tasmy ? Obie taśmy sprawdzone. Po 2,5 obrotu w każdą stronę. Po założeniu taśmy adaptacja przechodzi pomyślnie, żadna kontrolka się nie świeciła. Dopiero później po ponownym włączeniu zapłonu wyskoczyły. Dwa razy taką sama sytuacja. W blokach pomiarowych kąt skrętu się zmienia, ale pokazuje się w dziwnym zakresie (od -180° do +180°). Gdzie może być problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gluten Opublikowano 5 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2022 Sprawa załatwiona. Oddałem taśmę do naprawy i wszystko już działa jak powinno, kontrolki zgasły i zero błędów. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szydlos007 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2022 W dniu 1.01.2022 o 18:31, szydlos007 napisał: Mam Q5 2009/2010 rok ,aktualnie nie ma tempomatu i chciałbym go dołożyć. Aczkolwiek chciałbym ten model już poliftowy, podpowie ktoś jaki musi mieć dokładny symbol ? Podpowie ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szydlos007 Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 W dniu 1.01.2022 o 18:31, szydlos007 napisał: Mam Q5 2009/2010 rok ,aktualnie nie ma tempomatu i chciałbym go dołożyć. Aczkolwiek chciałbym ten model już poliftowy, podpowie ktoś jaki musi mieć dokładny symbol ? Pomoże ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 27 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 Masz opis w pierwszym poscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szydlos007 Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 9 godzin temu, wrclaguna napisał: Masz opis w pierwszym poscie Przejrzałem cały temat, lecz nie znalazłem w nim symbolu pająka poliftowego pasującego do Q5 2009 rok która nie ma aktualnie tempomatu.Stąd moje zapytania :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 28 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 Niektore manetki nie działaja prawidłowo w pierwszych modelach produkcji, chodzi o dlugie swiatła Napisz chociaz jaki masz numer modułu, bo moze obsluguje ci tempomat Wtedy tylko manetki zmienisz Np. 4G8953502AD Jak masz KOSTAL tasme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik357 Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 Witam, zainstalowałem tempomat w swojej audi rok 12 lift tempomat, pochodził z A6 C7 wszystko działa, ale czasami tempomat nie reaguje, muszę wyłączyć auto i uruchomić ponownie to znów wszystko okej, dzieje się tak raz na jakiś czas. Vcds pokazuje błąd Manetka tempomatu niezrozumiały sygnał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekaudi4 Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 W dniu 5.06.2019 o 18:58, yuch napisał: ok dzięki tak myślałem , czyli muszę szukać BK bo taśmę mam z końcówką F tak vcds pokazuje . Dzięki 7 Możesz przełożyć samą manetke od wycieraczki ze sterowaniem fis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_091019 Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 Panowie pomoże ktoś? avant, przedlift 2009. Chcę przełożyć manetki z polifta. Czy manetki o numerze 4G8953502AD oraz taśma 8K0953568Q będą pasować? Mam multifunkcję, kolorowy fis, tempomat bez radaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szydlos007 Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 W dniu 28.01.2022 o 08:06, wrclaguna napisał: Niektore manetki nie działaja prawidłowo w pierwszych modelach produkcji, chodzi o dlugie swiatła Napisz chociaz jaki masz numer modułu, bo moze obsluguje ci tempomat Wtedy tylko manetki zmienisz Np. 4G8953502AD Jak masz KOSTAL tasme Dziękuje za odpowiedź, zgodnie z odczytem VCDS w sekcji Koło kierownicy - Numer VAG: 8K0 963 568 F Nada się ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 7 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 4 godziny temu, szydlos007 napisał: Dziękuje za odpowiedź, zgodnie z odczytem VCDS w sekcji Koło kierownicy - Numer VAG: 8K0 963 568 F Nada się ? Tak pasuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się