Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu w A4 B8 2007-2011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam następujący problem, po wymianie manetek na polift, w A4 B8 z 2008 roku.  W momencie gdy chcę włączyć długie światła, po odepchnięciu manetki od siebie wraca ona do neutralnej pozycji i światła gasną. Wcześniej zostawała zablokowana z tyłu i światła pozostawały wtedy włączone. Czy zna ktoś może sposób jak przekodować BCM09, aby zmienić sposób załączania świateł, tak aby pozostawały włączone w momencie odepchnięcia manetki i gdy wraca ona do neutralnej pozycji? Tak jak jest to w modelach 2010+. Wiem, że można przełożyć plastik z manetki przedliftowej do poliftowej ale czy można to rozwiązać jedynie kodowaniem BCM?  

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam małe pytanko. Posiadam licznik monochrom to czy podejdzie przełącznik zespolony od kolor ? 

Edytowane przez matizo46
Opublikowano

Witam, odgrzewam troche, mianowicie zalozylem sobie tempomat w swoim basicu kombi, czesci mam z sedana, manetki i tasma z oznaczeniem „f”, oczywiscie przelozylem swoja manetke od wycieraczek bo sednan nie ma tylnej ale po zlozeniu wszystkiego nie dziala mi tylna wycieraczka oraz jej spryskiwacz, nie zalaczaja sie tez spryskiwacze lamp razem z tymi od przednich wycieraczek, kiedy mialem wymienione tylko manetki bez tasmy dzialalo wszystko, po dolozeniu jeszcze tasmy to co wypisane powyzej sie zadzialo, jakies pomysly? Czy tasma ma wplyw na wycieraczke czy jest to tylko kwestia manetki?

Opublikowano

W 1 poście WRC napisał: Podpinamy naszego VCDS wchodzimy w 16 pozniej Coding 07 Long Coding i zazanczamy Bite 2 wciskamy EXIT i pozniej Do It !

Dodaj do tego Bit0 :)

Opublikowano (edytowane)

Jestem po wymianie taśmy z numerami 8K0 953 568 D na taśmę 8K0 953 568 F.

Na początku przyjęło kodowanie i kalibrację. Mrugała tylko dioda świec żarowych. Po jeździe zniknęła i pojawił się błąd ESP i błąd czujnika kąta skrętu. Przesyłam zdjęcia błędu. Czujnik skrętu do wymiany?

 

Ps. Jak kręcę kierownicą to zmieniają się kąty w vcds.

20211230_163701.jpg

20211230_163710.jpg

Edytowane przez Gluten
Opublikowano

Tasma uwalona, sprawdzałes katy obrotu tasmy ?

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj kupiłem drugą taśmę, sprawdzaliśmy obroty i wszystko było ok. Założyliśmy, kalibrację przyjęło i później po przejechaniu i ponownym odpaleniu znowu wyskoczyły te same błędy. 

Jakiś pomysły?

 

Edytowane przez Gluten
Opublikowano

Mam Q5 2009/2010 rok  ,aktualnie nie ma tempomatu i chciałbym go dołożyć. Aczkolwiek chciałbym ten model już poliftowy, podpowie ktoś jaki musi mieć dokładny symbol ? 

Opublikowano
W dniu 31.12.2021 o 08:27, wrclaguna napisał:

Tasma uwalona, sprawdzałes katy obrotu tasmy ?

Obie taśmy sprawdzone. Po 2,5 obrotu w każdą stronę. Po założeniu taśmy adaptacja przechodzi pomyślnie, żadna kontrolka się nie świeciła. Dopiero później po ponownym włączeniu zapłonu wyskoczyły. Dwa razy taką sama sytuacja. W blokach pomiarowych kąt skrętu się zmienia, ale pokazuje się w dziwnym zakresie (od -180° do +180°). 

Gdzie może być problem? 

 

Opublikowano

Sprawa załatwiona. Oddałem taśmę do naprawy i wszystko już działa jak powinno, kontrolki zgasły i zero błędów. Pozdrawiam

Opublikowano
W dniu 1.01.2022 o 18:31, szydlos007 napisał:

Mam Q5 2009/2010 rok  ,aktualnie nie ma tempomatu i chciałbym go dołożyć. Aczkolwiek chciałbym ten model już poliftowy, podpowie ktoś jaki musi mieć dokładny symbol ? 

Podpowie ktoś ? 

Opublikowano
W dniu 1.01.2022 o 18:31, szydlos007 napisał:

Mam Q5 2009/2010 rok  ,aktualnie nie ma tempomatu i chciałbym go dołożyć. Aczkolwiek chciałbym ten model już poliftowy, podpowie ktoś jaki musi mieć dokładny symbol ? 

Pomoże ktoś ? 

Opublikowano

Masz opis w pierwszym poscie :hi:

Opublikowano
9 godzin temu, wrclaguna napisał:

Masz opis w pierwszym poscie :hi:

Przejrzałem cały temat, lecz nie znalazłem w nim symbolu pająka poliftowego pasującego do Q5 2009 rok która nie ma aktualnie tempomatu.Stąd moje zapytania :-(

Opublikowano


Niektore manetki nie działaja  prawidłowo w pierwszych modelach produkcji, chodzi o dlugie swiatła
Napisz chociaz jaki masz numer modułu, bo moze obsluguje ci tempomat
Wtedy tylko manetki zmienisz
Np. 4G8953502AD  Jak masz KOSTAL tasme
 

Opublikowano

Witam, zainstalowałem tempomat w swojej audi rok 12 lift tempomat, pochodził z A6 C7 wszystko działa, ale czasami tempomat nie reaguje, muszę wyłączyć auto i uruchomić ponownie to znów wszystko okej, dzieje się tak raz na jakiś czas. Vcds pokazuje błąd Manetka tempomatu niezrozumiały sygnał 

 

Opublikowano
W dniu 5.06.2019 o 18:58, yuch napisał:

ok dzięki tak myślałem ,  czyli muszę szukać BK bo taśmę mam  z końcówką F tak vcds pokazuje .

Dzięki

7

Możesz przełożyć samą manetke od wycieraczki ze sterowaniem fis 

Opublikowano

Panowie pomoże ktoś? avant, przedlift 2009. Chcę przełożyć manetki z polifta. Czy manetki o numerze 4G8953502AD oraz taśma 8K0953568Q będą pasować? Mam multifunkcję, kolorowy fis, tempomat bez radaru.

Opublikowano
W dniu 28.01.2022 o 08:06, wrclaguna napisał:


Niektore manetki nie działaja  prawidłowo w pierwszych modelach produkcji, chodzi o dlugie swiatła
Napisz chociaz jaki masz numer modułu, bo moze obsluguje ci tempomat
Wtedy tylko manetki zmienisz
Np. 4G8953502AD  Jak masz KOSTAL tasme
 

Dziękuje za odpowiedź, zgodnie z odczytem VCDS w sekcji Koło kierownicy - Numer VAG: 8K0 963 568 F

 

Nada się ?

 

Opublikowano
4 godziny temu, szydlos007 napisał:

Dziękuje za odpowiedź, zgodnie z odczytem VCDS w sekcji Koło kierownicy - Numer VAG: 8K0 963 568 F

 

Nada się ?

 

Tak  pasuja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...