Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o ocenę logów autko dymi podczas przyspieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po za tym ze mozna by troche podregulowac kąt synchronizacji w logach wszystko jest dobrze.

BIP na PD jest podwyzszony ale nie traktowalbym tego jako cos co powinno Ci spedzac sen z powiek.

Jak tam wokol EGR - sucho ?

Opublikowano

Zawór EGR jest suchy nawet zaglądałem do niego niema tam wiele nalotu a z 2 tygodni temu zaślepiłem rurkę od EGR i odłączyłem go dymienie tak jakby ustało

Opublikowano

Turbo ma niedoładowanie rzędu 100 mbar w zakresie od 3340 do 3900 obrotów a przy tym dość wysoką masę zasysanego powietrza. Ja bym dokładnie sprawdził dolot czy nie ma jakiegoś niewielkiego pęknięcia.

Opublikowano

Było pękniecie, ale zostało naprawione zaraz przeglądnę cały dolot jeszcze raz a może ktoś ma pomysł, w której części szukać??????

Opublikowano

IMO - szkoda Twojego czasu.... :)

Opublikowano

Nie znalazłem żadnej dziury tylko troszkę olej w intercoolerze a może to dymienie jak powietrze zasysa to odrobinki oleju tez i się spala i dlatego dymi a turbo sprawdzałem niema luzu na wirniku ma ktoś jeszcze jakiś pomysł??? :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

[br]Dopisany: 30 Lipiec 2011, 19:36_________________________________________________Dziś załogowałem samochód

Dynamiczna

011 http://vaglog.rtnet.pl/menchester1015_53547.html

Opublikowano

w tym logu już to doładowanie nie trzyma wartości zadanej jak powinno więc nie jest tak kolorowo jak to było napisane. Zaślep całkowicie dopływ spalin do zaworu EGR i wtedy zobacz czy nadal będzie dymić.

Opublikowano

Ok. dziś zaślepię i powtórzę

A to znaczy ze dziura jest gdzieś??

[br]Dopisany: 01 Sierpień 2011, 13:38_________________________________________________Zrobiłem grupę dynamiczna i odłączyłem przewód, który idzie do zaworu EGR oczywiście go zaślepiłem wydaje mi się ze jest poprawnie

dynamiczna

011 http://vaglog.rtnet.pl/menchester1015_53679.html :gwizdanie:

Opublikowano

teraz 011 jest dużo lepszy w porównaniu do poprzedniego a co z dymieniem, jest nadal ?

Opublikowano

teraz 011 jest dużo lepszy w porównaniu do poprzedniego a co z dymieniem, jest nadal ?

Jak dla mnie jest identycznie... tzn. baaardzo podobnie... stwierdzenie ze jest duzo lepiej jest dosc mocno naciagane.

Opublikowano

Z tym dymieniem to jest tak nie kopci na czarno tylko nasz szaro widac to w nocy jak szybko chce ruszyć a za mną ktoś jedzie i ma światła włączone to wtedy lepiej widać taki szary dym Niewinem, co morze być logi w miarę poprawne dziury żadnej nie znalazłem a jak odłączyłem EGR to dymienie ustało może gdzieś te wężyk jest przetarły i ucieka to pod ciśnienie ta klapka się nie zamyka lub otwiera autko ma kopa pali mało tylko to dymienie po prostu siara :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

To dymienie to wielka różnica czy dymi na czarno ,czy dym ma kolor błękitny jasny bardziej podobny do pary wodnej Jeżeli czarny to zły skład mieszanki powietrze-paliwo [za mało powietrza],ale silnik mechanicznie OK.Jeżeli kopci jasnym dymem to spala olej to już gorzej ,albo z turbiny,albo z odmy,głowicę oraz pierścienie wykluczam-może nie zależy jaki przebieg :mysli:

Opublikowano

a jak odłączyłem EGR to dymienie ustało

masz odpowiedz

Opublikowano

Niestety Niewinem dolot w miarę jest szczelny w rurach od intercoolera te dolne sa wilgotne od oleju, ale to każdym dieslu się zbiera olej autko chodzi jak zegareczek pewnie jakieś głupstwo.A oleju nie bieżę sam Niewinem logi zrobię za niedługo znów i wystawie

Dym nie jest czarny wydaje mi się ze jest szary

A jak vagiem sprawdzić skład mieszanki powietrze-paliwo??? Może to jest odpowiedz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...