Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CAGB] Mój nowy nabytek


Kamyk

Rekomendowane odpowiedzi

Wracajac do auta mam nadzieje ze miejsca przysporzyli w srodku szczegolnie z tylu by sie zdalo.

Pochwalony

W piątek jeździłem testową w salonie, miejsca z tyłu nie przysporzyli... i bardzo dobrze, od miejsca to są A6, czwórka jest nadal zgrabna i w sam raz. Tylko ta chora polityka cenowa w Polsce. Jest zdaje się forumowicz pracujący w salonie (bodajże w Lublinie?), może dowie się w centrali dlaczego za te same pieniądze co 2.0 TDI w PL (131.350), kupię w Niemczech 2.7TDI (36.950 Euro czyli po 3.55 wychodzi parę stów różnicy) - ceny z cenników z multitronikiem (2.7 w DE nie ma 6-biegów), lub przy tych samych wersjach zostanie mi kasy na taki dopas że hej? No i właśnie same ceny doposażenia np. Navi w DE 2.790 czyli ok. 9.900,-zł , a u nas 12.820,- no chore ceny

Odwieczny temat cen:) Nieźle liczysz ale jak dodasz do silnika 2,7 13,6% akcyzę, odejmiesz niemiecki Vat 17% i dodasz Polski 22%, koszty sprowadzenia 3-5 tysięcy, i resztę opłat to zobaczysz jaka cena wyjdzie, ostatnio jeden z klientów zdecydował się sprowadzić i wyszło go dokładnie 6900PLN brutto taniej......... W chwili obecnej sprowadzanie przez brokerów nie jest już tak opłacalne w przyadku samochodów poniżej 200 000 PLN.[br]Dopisany: 06 Marzec 2008, 18:50 _________________________________________________

No to ciesze sie ze jest porozumienie. Ktos z ponad 180 wzrostu za kierka i z tylu juz podobny osobnik nie zasiadzie, ale tego nie trzeba nikomu mowic. Wiadomo ze ma zostac zgrabna ale wlasnie kosztem bagaznika dodac miejsce z tylu na dlugie kulasy.

Tutaj się niezgodzę, na szkoleniu w Niemczech mieliśmy 2 kolesi 185 i 190 cm, jeździli razem i nie narzekali na miejsce, w szczególności, że jeden z nich jeździł jeden odcinek z tyłu. Wszystko jest kwestią ustawienia siedzeń, czy jeździsz na buraka z nogą maxymalnie wyprostowaną na sprzęgle czy normalnie z nogą zgiętą przy wyciśniętym sprzęgle. Pozatym często na jazdy testowe przyjeżdzają całe rodziny i dosyć często ląduje na tylnej kanapie i mając 180cm wzrostu nie narzekałem jadąc za osobą o podobnym lub większym wzroście. Dodam tylko, że rozbawił mnie raz jeden kolo który wyleciał z tekstem, że w jego Golfie V ma więcej miejsca z tyłu LOL..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAT zapłacony w kraju UE, więc nie ma żadnej dopłaty (poza tym w DE VAT jest 19% a nie 17 jak błędnie napisałeś). Koszt sprowadzenia 3-5 tys - no tak jeśli przy okazji zakupu pobaluję z tydzień w Berlinie. Pozostałe koszty? tzn jakie?. Mogę policzyć dla 2 litrówki - bez akcyzy 13.6 tylko 3.1%, więc zobaczysz że nie jest to żadne kilka tylko kilkanaście tysięcy. A niedługo pewnie i akcyzę skasują bo nie do końca pasuje do przepisów UE. No oczywiście nasi dealerzy tłumaczą , że koszt utrzymania salonu, serwisu itd, no a w Niemczech to co? w stajniach sprzedają? Ceny które podałem dotyczą salonów w Niemczech, a od brokerów to tam się kupuje jeszcze taniej... No a na ceny wyp. dodatkowego lub części zam. to przecież nie ma żadnej akcyzy i jak to tłumaczyć? Pewnie zamożnością polskiego społeczeństwa :thumbdown:

dodane za 20 minut :naughty:

Policzone: najprostsze 1.8 tfsi w wersji 6 biegów 160 koni (w DE nie ma jakiejś zubożonej 120 konnej jak na Polskę)

PL=119 149,- zł

DE=28 950 Euro czyli ok. 103 000,- zł

No to gdzie się podziało 16 tysi ? Kulczykowi ciągle mało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAT zapłacony w kraju UE, więc nie ma żadnej dopłaty (poza tym w DE VAT jest 19% a nie 17 jak błędnie napisałeś). Koszt sprowadzenia 3-5 tys - no tak jeśli przy okazji zakupu pobaluję z tydzień w Berlinie. Pozostałe koszty? tzn jakie?. Mogę policzyć dla 2 litrówki - bez akcyzy 13.6 tylko 3.1%, więc zobaczysz że nie jest to żadne kilka tylko kilkanaście tysięcy. A niedługo pewnie i akcyzę skasują bo nie do końca pasuje do przepisów UE. No oczywiście nasi dealerzy tłumaczą , że koszt utrzymania salonu, serwisu itd, no a w Niemczech to co? w stajniach sprzedają? Ceny które podałem dotyczą salonów w Niemczech, a od brokerów to tam się kupuje jeszcze taniej... No a na ceny wyp. dodatkowego lub części zam. to przecież nie ma żadnej akcyzy i jak to tłumaczyć? Pewnie zamożnością polskiego społeczeństwa :thumbdown:

dodane za 20 minut :naughty:

Policzone: najprostsze 1.8 tfsi w wersji 6 biegów 160 koni (w DE nie ma jakiejś zubożonej 120 konnej jak na Polskę)

PL=119 149,- zł

DE=28 950 Euro czyli ok. 103 000,- zł

No to gdzie się podziało 16 tysi ? Kulczykowi ciągle mało?

Ech kolego jak kupisz samochód nowy i sprowadzisz to daj znać, szybko poprawisz swoje wyliczenia, a tak nawiasem........ to tak KULCZYKOWI CIĄGLE MAŁO!!!!!!!!!!!! :wallbash:

Ech ci teoretycy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamyk no i jak wrazenia po pierwszych paru dniach.. ?? W dalszym ciagu same zalety czy wylapales juz jakas wade...

Napisz cos kolego o tym sliniku.. zawieszeniu.. etc.

Celowo zwlekałem, żeby móc coś więcej napisać. W zasadzie dzisiaj miesiąc jak jeżdżę, więc pierwsze wrażenia już są.

Chciałbym czymś negatywnym zaskoczyć, ale kurna nie dam rady. Auto mnie po prostu cały czas bawi i rozwesela, jeżdżę z tzw. "bananem na mordzie". Cieszę się do dzisiaj, że mnie taki pomysł celnie trafił i dokonałem tego a nie innego wyboru. Jest frajda, świetne osiągi, przyspieszenia, tłumienia drgań, pojemność bagażnika, wygoda z tyłu (kumpel był szczerze zaskoczony jak wysiadł po 2 godzinach). Super dźwięk w aucie, więc po prostu jest superancko.

Jeżeli już naprawdę jest coś co mnie lekko ścina z nóg, to chyba przyspieszenie. W sumie nie ma żadnego problemu, niby jedziesz spokojnie, nic się nie dzieje, cichutko w środku, muzyczka gra, piękny dzień... Ale wystarczy żeby było leciutko z górki i jak masz autko na 6tym biegu, to głowę dam, że przekroczyłeś 140/godz. I tego muszę się nauczyć pilnować, bo dosłownie ten motor sam się rwie do przodu.

Jakiś dziki taki :wink4:

I to chyba mogę powiedzieć po miesiącu, ciekawe, co dorzuci PawelA4.

Zdrowaś

K.[br]Dopisany: 10 Marzec 2008, 20:52 _________________________________________________Wiecie, jeszcze poproszę Was o poradę, koledzy i koleżanki (kolejność przypadkowa :) )

Dość głęboko do serca wziąłem sobie wasze posty o konieczności wymiany alu na większe, no i z pasją przekopuję różne stronki z produktami do tej mojej pięknoty. Ale jest coś, co mnie uderzyło podczas oglądania zdjęć u innych klubowiczów już posiadających 18tki - bez dwóch zdań trzeba obniżyć auto na zawiasach (vide cholek_plock).

I teraz pytanko - czy to rzeczywiście wygląda tak tragicznie, jeśli się tego nie zrobi, czy wcale nie jest tak źle? Ktoś ma doświadczenie, spostrzeżenia, rady i sugestie?

Jak zawsze - za te trafne będę szczerze zobowiązany :hi:

Zdrowaś

K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W starszych budach auto wygląda kiepsko na seryjnym zawiasie i 17''+

Ale nowe auta wyglądają świetnie na 17-18, nie potrzebujesz obniżac :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamyk dzieki za wyczerpujaca odpowiedz.. ale szczerze mowiac wlasnie takiej odpowiedzi sie spodziewalem.. b8 posiada same zalety.. wierze na slowo !! super sprawa.. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamyk dzieki za wyczerpujaca odpowiedz.. ale szczerze mowiac wlasnie takiej odpowiedzi sie spodziewalem.. b8 posiada same zalety.. wierze na slowo !! super sprawa.. pozdrawiam

Nie ma problemu, dzięki za miłe słowa

Zdrowaś

K.[br]Dopisany: 12 Marzec 2008, 13:37 _________________________________________________Uwielbiam takie artykuły :naughty:

http://moto.onet.pl/1474893,4675,artykul.html

Zdrowaś

K.

PS - Nie mam u siebie MMI :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem okazję posiedzieć w takim B8 :decayed: Ogólnie miałem taki dzień na zwiedzanie salonów i jak wlazłem do salonu Audi... :notworthy: to na widok tych wszystkich ślicznotek moje oczka zaświeciły :kox: I niech mi jeszcze raz ktoś powie że Audi to zwykły samochód... :wallbash: Wnętrze B8 jest :zemdlal::thumbup: Piękna maszyna, a Tobie polecam wsadzić większe alu - chyba nawet o tym myślisz :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamyk no i jak wrazenia po pierwszych paru dniach.. ?? W dalszym ciagu same zalety czy wylapales juz jakas wade...

Napisz cos kolego o tym sliniku.. zawieszeniu.. etc.

Celowo zwlekałem, żeby móc coś więcej napisać. W zasadzie dzisiaj miesiąc jak jeżdżę, więc pierwsze wrażenia już są.

Chciałbym czymś negatywnym zaskoczyć, ale kurna nie dam rady. Auto mnie po prostu cały czas bawi i rozwesela, jeżdżę z tzw. "bananem na mordzie". Cieszę się do dzisiaj, że mnie taki pomysł celnie trafił i dokonałem tego a nie innego wyboru. Jest frajda, świetne osiągi, przyspieszenia, tłumienia drgań, pojemność bagażnika, wygoda z tyłu (kumpel był szczerze zaskoczony jak wysiadł po 2 godzinach). Super dźwięk w aucie, więc po prostu jest superancko.

Jeżeli już naprawdę jest coś co mnie lekko ścina z nóg, to chyba przyspieszenie. W sumie nie ma żadnego problemu, niby jedziesz spokojnie, nic się nie dzieje, cichutko w środku, muzyczka gra, piękny dzień... Ale wystarczy żeby było leciutko z górki i jak masz autko na 6tym biegu, to głowę dam, że przekroczyłeś 140/godz. I tego muszę się nauczyć pilnować, bo dosłownie ten motor sam się rwie do przodu.

Jakiś dziki taki :wink4:

I to chyba mogę powiedzieć po miesiącu, ciekawe, co dorzuci PawelA4.

Zdrowaś

K.[br]Dopisany: 10 Marzec 2008, 20:52 _________________________________________________Wiecie, jeszcze poproszę Was o poradę, koledzy i koleżanki (kolejność przypadkowa :) )

Dość głęboko do serca wziąłem sobie wasze posty o konieczności wymiany alu na większe, no i z pasją przekopuję różne stronki z produktami do tej mojej pięknoty. Ale jest coś, co mnie uderzyło podczas oglądania zdjęć u innych klubowiczów już posiadających 18tki - bez dwóch zdań trzeba obniżyć auto na zawiasach (vide cholek_plock).

I teraz pytanko - czy to rzeczywiście wygląda tak tragicznie, jeśli się tego nie zrobi, czy wcale nie jest tak źle? Ktoś ma doświadczenie, spostrzeżenia, rady i sugestie?

Jak zawsze - za te trafne będę szczerze zobowiązany :hi:

Zdrowaś

K.

Czesc widze ze rowniez jestes szczesliwym posiadaczem b8:) Powiem Ci tak tez mialem problem czy przypadkiem nie zmienic ich na chodzby o rozmiar wieksze no i zmienilem a te seryjne zostawie na zime. Wiec niewiele myslac wybralem sie po OZ do mojej slicznotki i powiem ci szczerze ze robi to wielka roznice co prawda moja b8 jest troszeczke obnizona ale jest petarda na tych felgach. (troszke zaluje ze nie 18) ja chcesz to mozesz zobaczyc zdjecie na spotach krakowskich pozdrawiam. wiecej wrzuce jak zrobie ich wiecej:):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja może poproszę o kontakt przez to żółte słonec

Kamyk no i jak wrazenia po pierwszych paru dniach.. ?? W dalszym ciagu same zalety czy wylapales juz jakas wade...

Napisz cos kolego o tym sliniku.. zawieszeniu.. etc.

Celowo zwlekałem, żeby móc coś więcej napisać. W zasadzie dzisiaj miesiąc jak jeżdżę, więc pierwsze wrażenia już są.

Chciałbym czymś negatywnym zaskoczyć, ale kurna nie dam rady. Auto mnie po prostu cały czas bawi i rozwesela, jeżdżę z tzw. "bananem na mordzie". Cieszę się do dzisiaj, że mnie taki pomysł celnie trafił i dokonałem tego a nie innego wyboru. Jest frajda, świetne osiągi, przyspieszenia, tłumienia drgań, pojemność bagażnika, wygoda z tyłu (kumpel był szczerze zaskoczony jak wysiadł po 2 godzinach). Super dźwięk w aucie, więc po prostu jest superancko.

Jeżeli już naprawdę jest coś co mnie lekko ścina z nóg, to chyba przyspieszenie. W sumie nie ma żadnego problemu, niby jedziesz spokojnie, nic się nie dzieje, cichutko w środku, muzyczka gra, piękny dzień... Ale wystarczy żeby było leciutko z górki i jak masz autko na 6tym biegu, to głowę dam, że przekroczyłeś 140/godz. I tego muszę się nauczyć pilnować, bo dosłownie ten motor sam się rwie do przodu.

Jakiś dziki taki :wink4:

I to chyba mogę powiedzieć po miesiącu, ciekawe, co dorzuci PawelA4.

Zdrowaś

K.[br]Dopisany: 10 Marzec 2008, 20:52 _________________________________________________Wiecie, jeszcze poproszę Was o poradę, koledzy i koleżanki (kolejność przypadkowa :) )

Dość głęboko do serca wziąłem sobie wasze posty o konieczności wymiany alu na większe, no i z pasją przekopuję różne stronki z produktami do tej mojej pięknoty. Ale jest coś, co mnie uderzyło podczas oglądania zdjęć u innych klubowiczów już posiadających 18tki - bez dwóch zdań trzeba obniżyć auto na zawiasach (vide cholek_plock).

I teraz pytanko - czy to rzeczywiście wygląda tak tragicznie, jeśli się tego nie zrobi, czy wcale nie jest tak źle? Ktoś ma doświadczenie, spostrzeżenia, rady i sugestie?

Jak zawsze - za te trafne będę szczerze zobowiązany :hi:

Zdrowaś

K.

Czesc widze ze rowniez jestes szczesliwym posiadaczem b8:) Powiem Ci tak tez mialem problem czy przypadkiem nie zmienic ich na chodzby o rozmiar wieksze no i zmienilem a te seryjne zostawie na zime. Wiec niewiele myslac wybralem sie po OZ do mojej slicznotki i powiem ci szczerze ze robi to wielka roznice co prawda moja b8 jest troszeczke obnizona ale jest petarda na tych felgach. (troszke zaluje ze nie 18) ja chcesz to mozesz zobaczyc zdjecie na spotach krakowskich pozdrawiam. wiecej wrzuce jak zrobie ich wiecej:):)

To ja może poproszę o kontakt przez to żółte słoneczko z prawej strony ekranu :hi:

Będzie szybciej , na pewno

zdrowaś

K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kiedy ta zmiana felg? Fura konkret , gratuluje zakupu :good: :good: :good:

Trzeniu z felami to dramat - nie mam pojęcia jakie. Wybór mnie powala, więc na serio nie mogę się absolutnie zdecydować.

Może jakoś na wiosnę będzie łatwiej

Zdrowaś

K.

PS - przyznać się, który przesadził ???

http://wiadomosci.onet.pl/2682,1834044,pedzil_krajowa_siodemka_z_predkoscia_217_kmh,wydarzenie_lokalne.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B8 widziałem na żywo w takim samym kolorze jest naprawdę piękne(jeśli można tak powiedzieć o samochodzie)

Podziel się spostrzeżeniami ,wiesz o nim już tyle... :hi:

Gratuluję zakupu prawie rok po fakcie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...