poltor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Mam problem z mają a4 b6 silnik 1.9 130 KM MOŻE JUŻ KTOŚ TEN TEMAT PRZERABIAŁ- po wciśnięciu pedału przyśpieszenia na obroty wchodzi z opuźnieniem z obrotów schodi również z opuźnieniem.
Sztomel Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Problem już poznaliśmy ale teraz przydałyby się konkrety czyli jak się zapewne domyślasz - logi ! Chyba, że satysfakcjonuje Cię przykładowa odpowiedź - zafajdany MAF i box-tuning.
poltor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 No nie proszę o więcej szczegółów, silnik jak i sterowanie silnikiem jest fabryczne jeszcze nie tykany przebieg około 300 tyś wszystko działa prawidłowo może turbina trochę gwiżdże.Oprucz tego że silnik wchodzi na obroty z opóźnieniem to po puszczeniu pedału przyśpieszenia jakby na moment wszedł na wyższe obroty.
kapete Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 A VAGa pytałeś? Bo takie trochę wróżenie z fusów...
Nelson Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Mi to wygląda na zapchanego kata. Logi prawdę Ci powiedzą.
poltor Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Dzisiaj rozebrałem EGR-a byłem w szoku przelot zmniejszył się o jedną trzecią prawdopodobnie czyściłem go jako jedyny a nadmienie że autko przejechało 300 000 km,jutro próbna jazda man nadzieję że to jest powód wolnej reakcji na pedał przyśpieszenia.
carpa84 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 i jak lepiej przyspiesza po czyszczeniu ?
poltor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Trochę lepiej było ale to nie to więc poszedłem dalej rozebrałem turbinę wyczyściłem kierownicę teraz jest o niebo lepiej ale to jeszcze nie to- na obroty wchodzi dość żwawo ,ale jak puszczę gaz to tak jakby na sekundę silnik wchodził na wyższe obroty.Będę więc pracował nad tym problemem ,ale bez komputera to już pewno się nie obędzie.
carpa84 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 A czy Ty masz skrzynię multitronic ?
studziany Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Spróbuj ściągnąć wężyk dochodzący do "grzybka" EGRa i zaślepić go jakąś śrubką. Też kiedyś miałem problem z wkręcaniem się na obroty i była to wina EGRa. Po zaślepieniu wężyka problem zniknął. pozdr
poltor Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Co masz na myśli z tą skrzynią .Tak mam skrzynię multytronik-czy ma to jakiś związek.
kapete Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Jeżeli puszcza dyma, to może zapchany katalizator?
carpa84 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Co masz na myśli z tą skrzynią .Tak mam skrzynię multytronik-czy ma to jakiś związek. Nie wiem tylko tak zapytałem bo też mam multi i też dość wolno reaguje na pedał gazu. Kiedyś tak już miałem i winą był za duży poziom oleju w skrzyni ( ponad 2 litry) muszę sprawdzić ponownie bo niedawno robiłem wymianę oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się