iceskywolker Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Witam wszystkich serdecznie, Niedawno zawitałem do Pana Witka na skorygowanie serii, a oto efekty jego pracy. Cała operacja poszła sprawnie, osprzęt jest zdrowy (co widać po wykresie serii), a nowe parametry bardzo cieszą Pozdrawiam
Djuber Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Jak pięknie serię trzymał sporo niutków przybyło!!
ArkadiuS Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 po serii widac, że zdrowy model. Wynik końcowy jak to od Witka..........
kileeer Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Bardzo ładny wykresik. Momentu jak na benzyniaka to bardzo dużo
iceskywolker Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Jakie doładowanie teraz masz? Szczerze to nie wiem, a nie mam interfejsu żeby to sprawdzić Wiem natomiast, że wszystko dmucha, zaworki trzymają jak należy. Przebiegu mam obecnie 135 k, zanim miałem mieć robiony chiptuning Pan Witek zasugerował zmianę zaworka DV. Do wymiany jednak nie doszło ponieważ nie udało się załatwić nowego zaworka na czas przeprowadzanej akcji - jak widać nie byłoby sensu zmieniać tego zaworka, gdyż seryjny trzyma jak nowy Pozdrawiam
OQS Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Z postu wynika że mechanicznie seria więc zapytam czy orientowałeś się jak z żywotnością silnika/podzespołów po programie na 190KM? Chodzi mi właśnie po głowie chip serii BFB (na razie jako raczej odległy plan) i dlatego pytam.
iceskywolker Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Z postu wynika że mechanicznie seria więc zapytam czy orientowałeś się jak z żywotnością silnika/podzespołów po programie na 190KM? Chodzi mi właśnie po głowie chip serii BFB (na razie jako raczej odległy plan) i dlatego pytam. Witaj Kolego Na pewno sporo czytałeś postów na forum na ten temat i wiesz, że nie ma żadnych gwarancji na to, że coś tam się kiedyś nie wykrzaczy, ale... Gdyby tak źle było to by nikt tego nie robił Tak naprawdę to i seryjny sprzęt można załatwić jak się nieumiejętnie obchodzi. Jak trafi się felerna seria to także kolorowo nie będzie. Zawsze jakieś tam ryzyko istnieje i każdy musi się nad tym głęboko zastanowić. Ja osobiście chciałem program, który będzie rozsądny dla mojego osprzętu (dla sprzęgła szczególnie). Myślę, że udało się osiągnąć taki kompromis. Leję paliwo 98 (Verva) i tak mam też zestrojone. Również co będzie bardzo ważne dla żywotności to poza przestrzeganiem podstawowych zasad dla silników turbodoładowanych, dbaniem o regularne wymiany oleju i filtrów, istotny będzie styl jazdy. Ja nie palę gumy na światłach, a potencjał auta wykorzystuję wtedy kiedy to jest potrzebne - chociaż nie zaprzeczam, że odkąd mam program to lubię szybciej rozpędzać się np. z 50 - 100 km/h Podsumowując, to zdecydowałem się na chiptuning z pełną świadomością tego, że wiąże się to z pewnym ryzykiem. By ryzyko było mniejsze na program zdecydowałem się u Pana Witka, który co by tu nie mówić wie co robi I co najważniejsze, robi to pod konkretne auto - w tym wypadku było to moje A4 Finalny rezultat został osiągnięty za 3 hamowaniem. Pozdrawiam serdecznie
OQS Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Z postu wynika że mechanicznie seria więc zapytam czy orientowałeś się jak z żywotnością silnika/podzespołów po programie na 190KM? Chodzi mi właśnie po głowie chip serii BFB (na razie jako raczej odległy plan) i dlatego pytam. Witaj Kolego Na pewno sporo czytałeś postów na forum na ten temat i wiesz, że nie ma żadnych gwarancji na to, że coś tam się kiedyś nie wykrzaczy, ale... Gdyby tak źle było to by nikt tego nie robił Tak naprawdę to i seryjny sprzęt można załatwić jak się nieumiejętnie obchodzi. Jak trafi się felerna seria to także kolorowo nie będzie. Zawsze jakieś tam ryzyko istnieje i każdy musi się nad tym głęboko zastanowić. Ja osobiście chciałem program, który będzie rozsądny dla mojego osprzętu (dla sprzęgła szczególnie). Myślę, że udało się osiągnąć taki kompromis. Leję paliwo 98 (Verva) i tak mam też zestrojone. Również co będzie bardzo ważne dla żywotności to poza przestrzeganiem podstawowych zasad dla silników turbodoładowanych, dbaniem o regularne wymiany oleju i filtrów, istotny będzie styl jazdy. Ja nie palę gumy na światłach, a potencjał auta wykorzystuję wtedy kiedy to jest potrzebne - chociaż nie zaprzeczam, że odkąd mam program to lubię szybciej rozpędzać się np. z 50 - 100 km/h Podsumowując, to zdecydowałem się na chiptuning z pełną świadomością tego, że wiąże się to z pewnym ryzykiem. By ryzyko było mniejsze na program zdecydowałem się u Pana Witka, który co by tu nie mówić wie co robi I co najważniejsze, robi to pod konkretne auto - w tym wypadku było to moje A4 Finalny rezultat został osiągnięty za 3 hamowaniem. Pozdrawiam serdecznie Dziękuję bardzo za odpowiedź, o silnik jak i cały samochód dbam jak mogę zarówno w temacie filtrów, olejów itp. jak i w codziennej eksploatacji (studzenie turbiny, pewne paliwo, żadnego bezsensownego "upalania", itd.) Samochód aktualnie sporo jeździ i z jednej strony bardzo ważna jest dla mnie niezawodność, a z drugiej te kilka KM i Nm chętnie bym przyjął. Tuning mechaniczny na razie z racji kosztów nie wchodzi w grę, zresztą nie mam ciśnienia na 220-250KM, wynik taki jak u Ciebie z całą pewnością by mnie zadowolił. I jedyne co mnie martwi, to czy takim podniesieniem mocy nie sprawię że zaczną pojawiać się awarie, zawsze to wysilenie podzespołów. Tak czy siak dzięki za odpowiedź, nad tematem zapewne jeszcze jakiś czas będę się zastanawiał. Zapytam jeszcze czy nastąpiła jakaś znacząca zmiana spalania? Pozdrawiam.
iceskywolker Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Witam Dopiero pierwszy bak zatankowałem także wyjdzie to z czasem jak ze spalaniem. Z danych które mi pokazuje komputer mógłbym powiedzieć, że spalanie mam nie większe niż wcześniej a może nawet i odrobinę mniejsze. Dzisiaj pokonałem trasę Rybnik - Częstochowa i średnie spalanie komputer pokazywał 7.4l/100km. Czasami trochę przyciskałem, ale większość drogi w miarę jednostajnie na tempomacie. Pozdrawiam
Artur82 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Kreski jak na Dr Witka przystało...a silnik serie trzymał aż za bardzo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się