rutek7 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Witam, Turbina zaczęła mi poszczać olej. czy moglibyście polecić jakiś godny zaufania warsztat (Warszawa lub okolice) gdzie zregenerują mi turbinę, wraz z demontażem/montażem? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. pozdrawiam
marec-ki Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Kolego a może zamiast regeneracji to kupno BRD ?? Mi ubywa oleju i póki co testuję czy to turbo czy odma. Jeżeli turbo to chyba pójdę w kierunku BRD + FMIC. A ile Tobie oleju ubywa ? Co do regeneracji to są różne opinie. Większość jednak na nie. W Pruszkowie jest ponoć dobry zakład i w Wawie na ul. Obozowej jakiś człowiek. Potem sprawdzę nr do tego w Pruszkowie.
zuloo Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Jeśli rzeczywiście turbo toja bym regenerowal, ile przebiegu masz?
marec-ki Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Tylko, że nie ma już ori zestawów naprawczych do turbo Garreta i zdecydowana większość zakładów wrzuca chińskie lub tureckie bebechy. Są zestawy jakiejś skandynawskiej firmy na literkę M, ale nie pamiętam nazwy. Niektóre zakłady używają tych zestawów i są ponoć OK, bo z tej samej linii produkcyjnej co części Garreta.
zuloo Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Kolega robił u nich narazie jest oki http://www.dieseltechnika.pl pompki tez robili i oki
marec-ki Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Do Lublina trochę trzeba jechać, a ciekawe czy od ręki zrobią turbo ?? BTW z regeneracją jak czytałem jest tak, że jeden przejeździ 50kkm, nawet 100kkm, a inny po 10km się rozłoży. Owszem są gwarancje na robociznę ale cholernie trudne do wyegzekwowania !!
rutek7 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Kolego a może zamiast regeneracji to kupno BRD ?? Heh, myślałem nad tym ale już chyba nie będe pakował w auto kasy. A ile Tobie oleju ubywa ? Ubytek niewielki, sporo jeździełm i koło 100 wlałem. Ale dość mocno kotłuje i dusi się przy ruszaniu. Przebieg 270 tys na chwile obecną, po programie u Witka co częściowo też mogło się przyczynić do szybszego zużycia. Na pewno turbina bo zaglądałem i leje z niej. Tylko, że nie ma już ori zestawów naprawczych do turbo Garreta i zdecydowana większość zakładów wrzuca chińskie lub tureckie bebechy. Są zestawy jakiejś skandynawskiej firmy na literkę M, ale nie pamiętam nazwy. Niektóre zakłady używają tych zestawów i są ponoć OK, bo z tej samej linii produkcyjnej co części Garreta. Zorientuję się, dzięki.
marec-ki Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Na pewno turbina bo zaglądałem i leje z niej. A w jaki sposób to sprawdzałeś ?
rsiak Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 W Pruszkowie jest ponoć dobry zakład i w Wawie na ul. Obozowej jakiś człowiek. Potem sprawdzę nr do tego w Pruszkowie. Ja robiłem u gościa w Pruszkowie i jestem zadowolony (chociaż na razie zrobiłem dopiero ok 1. tys km)
graba83 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Fakt są rózne opinie na ten temat. Ja jestem jednym z wielu co zaryzykowali i są zadowoleni. Moją znajomy mechanior zaciągnął także do wawy- gdzie nie powiem bo niepamiętam- ale śmiga dobrze. Odpukać.
marec-ki Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Fakt są rózne opinie na ten temat. Ja jestem jednym z wielu co zaryzykowali i są zadowoleni. Moją znajomy mechanior zaciągnął także do wawy- gdzie nie powiem bo niepamiętam- ale śmiga dobrze. Odpukać. A u siebie masz ze zmienną geometrią czy nie ?
Armi Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Fakt są rózne opinie na ten temat. Ja jestem jednym z wielu co zaryzykowali i są zadowoleni. Moją znajomy mechanior zaciągnął także do wawy- gdzie nie powiem bo niepamiętam- ale śmiga dobrze. Odpukać. A u siebie masz ze zmienną geometrią czy nie ? AFN ma turbo ze zmienną geometrią łopatek
graba83 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 WOW nie wiedziałem :gwizdanie: Pisałem o tym żeby kolega się nie bał regeneracji turba, każdy kto tego doświadczył wie czym to pachnie i do przyjemności nie nalezy. Moja także zaczeła łykać olej i miałem problem z zawieszaniem kierownic. W chwili obecnej jeszcze jest zmienna geometria, ale w zimę mam chytry plan na progers mocy albo na zmianę na 1.8T kwestia przemyślenia
poltor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 wbrew pozorom turbina to bardzo proste urządzenie jeżeli łopaty turbin są OK to regenerację można zrobić samemu ja tak zrobiłem panewkę dotoczyłem sobie sam z brązu wyrównałem ośkę turbiny na szlifierce nowe uszczelniacze i turbina już drugi rok śmiga bez problemów.
wieczmar Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Cześć, A możesz napisać gdzie kupiłeś uszczelniacze? pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się