dejf Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Ja dzisiaj jadę na ostatecznego moda, podlanie, etc. Ramię sterowania kierownicami na turbinie zostało odpowiednio skrócone. Ogromne podziękowania dla DERBIAKA za mega profesjonalizm! Wczoraj na seryjnym programie i jedynie obrobionej mapie N75 osiągnęliśmy z tunerem mtronik 1.7bara przy 2200, więc myślę, że jak na gtb22, które osiąga full boost przy 2600rpm, nie jest źle.
juby_p Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Ja czekam z niecierpliwością co Mariusz wymodzi w ECU:)
daniels Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 panowie co myślicie o takim sposobie montażu,pomijająć cenę http://allegro.pl/turbosprezarka-gtb2260vk-gotowy-zestaw-do-1-9-tdi-i2355898967.html
juby_p Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 No widzę że Evolution i Muszka puszczają swoje patenty w świat:) Jak tak spawają to pewnie to daje radę na Forum golfa Evolution pisał ze ma jakiś swój sposób na osadzenie tej turbiny na żeliwie i dobre dopasowanie gruszki do sterowania geometrią. Ja z tego co rozmawiałem z technologami spawania to wiem ze jeśli to ten sam typ żeliwa turbo i kolektor to będzie ok, dowiadywałem się bo rozważałem przyspawanie flanszy stalowej do kolektora ale takie rozwiązanie odpada bo kolektory sa prawdopodobnie z żeliwa które nie trawi spawania ze stalą (chociaż dejf ma taki patent i działa:)) ja osadzę 2260 na przejściowej flanszy ze stali w moim przypadku niema sensu dopłacać kolejnego tysiaka za taka przeróbkę
daniels Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 dokładnie to oni,wiedze goscie mają konkretną..
dejf Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Powiem wam, że jest dużo ludzi, którzy mają taką wiedzę, a o nich w Internecie nie słychać Każdy robi jak chce, dla jednego 2 bary przy 2000 i górka z dołu jest fajna, a inny zrobi płasko i nie będzie chciał takiego kopa z dołu. Ale jedno jest pewne - turbina robi robote! Dziś jeszcze jadę na ostatnią (oby:D) korektę - zwiększenie doładowania, etc i w sobotę na hamownię
daniels Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 myślę nad tą turbawką ale wtryski mam ori...
dejf Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 myślę nad tą turbawką ale wtryski mam ori... To tak jak Piotrek (juby_p), więcej powietrza nie zaszkodzi. Osobiście jakbym nie miał AL to wchodziłbym od razu w jakieś race...
daniels Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 teraz mam 200ps 425Nm i w tym temacie sie chyba nic po montażu gtb1756vk raczej nie zmieni-pompki seria,jedynie dół może być lepszy,może lepiej wejść w GTB2260vk??+wymiana końcówek PD
juby_p Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 tak czy inaczej lepiej GTB2260vk nawet jak pompek nie zmieniasz cena ta sama problemy z montażem podobne a jak zmienisz pompki w przyszłości to już będzie.
juby_p Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 myślę że różnica nieodczuwalna, po za tym nikt nie opisuje dokładnie jak przerobić sterowanie geometrią a ja sobie wymyśliłem ze jest na to sposób żeby szybciutko wstała taka dmuchawka i w sumie Evolution pokazał ze da się to zrobić ale dopiero sprawdzę swoją myśl jak założę u siebie i wystroimy z mTronikiem. Tylko ciągle brak czasu na mody....
Cordii Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 GTB1756vk jest idealna do miasta i starcza do 230 KM,GTB2260vk bez wydajniejszych pompek i portingu czapki jest bezsensownie wkładać.
krystian821 Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Dokladnie a obrobka glowicy wieksze zawory itp to juz troszke kosztuje.a co do tego wstawania to za wczesnie wstawac tez nie moze bo za dlugo nie pociagnie taka dmuchawka.pozatym po co spawac te turbiny przeciez gtb1756 mozna ladnie osadzic na kolektorze przesuwajac tylko dziurki,a z tymi przedmuchami bym nie przesadzal,a w razie czego kupujesz sobie kawalek blaszki miedzianej 1 mm dorabiasz z tego uszczelke i jest ok.ja osobiscie nie mam zadnej uszczelki i zero przedmuchow.
baszmak7 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 ma ktoś wiedze ile "zniesie" sprzęgło 2.0TDI 170Ps BRD??? ile niutonów?
baszmak7 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 400 lepiej nie przekraczacchyba przesadziłeś seryjnie jest 350Nm,myślę żę 450Nm spokojnie przeniesie...
juby_p Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 400 lepiej nie przekraczacchyba przesadziłeś seryjnie jest 350Nm,myślę żę 450Nm spokojnie przeniesie... To jeszcze zależy czy FWD czy AWD i jak kierowca używa sprzęgła:)
baszmak7 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 ja mam FWD,ciekawi mnie czy 500Nm nie było by problemem
grejf Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 GTB1756vk jest idealna do miasta i starcza do 230 KM,GTB2260vk bez wydajniejszych pompek i portingu czapki jest bezsensownie wkładać. Kolega Cordii poleca dobrze... PD FIRAD 1043, T gtb17 (b.ladnie zachowuje wlasciwości dołu, to tez zalezy od mapy i od tego oczym napiszę później). Sprzegło? od BRD? Żart? przekraczacie 400Nm (silniki wzdłóż niestety sa zdane, albo na Radzikowskiego z obróbką dociścku i naciągu organicznego i to także zstawy sasch'a [nie luk'a bo są problemy z rzeżbą] ale sasch trzyma do 500Nm). Motory w poprzek A3, Gofery, Seaciny od razu polecam jednomas !!!! Evolution pokazal filmik 2bara /2rpm to bierzcie z przymrużeniem oka, to tak koński soft że chlopaki do nagrania mogli sobie pozwolić i to na b.mocnym sprzęgle z jednomasem, dwumas nie przeniesie ~400Nm w granicy 1,8rpm za chiny ludowe... . program robi się wówczas b.plasko, bo 3 strzaly z zielonego i dwumas daje trzesienie ziemi, wiec wracajac do pkt. wyjscia gtb22 na serii PD, sprzeglach od BRD ^^ da na hamowni liczby, lecz te liczby po 4tyg pójdą w las... a nie wsadza sie gtb22 zeby osiągala 1,7bara / 2,4rpm kosztem oszędności osprzetu, do tego jest mniej wydolna "na kołach" jak PD FIRAD1043 + T ARL 1,55bara/2rpm + jednomas, lub mocniejszy docisk i okladziny w wersji dwumas gdy w peek'u jest nawet o 30ps mniej. Jak już ktoś wspomniał jeden lubi mocny dół, drugi dlugo a plasko... Błąd, lubić można lecz to wszystko jest uwarunkowane odpowiednim osprzętem tak aby strojenie sterownika wyszło z korzyścią dla jednego i drugiego, nie jest sztuką doładować bigT i usmolić wszystko z kwestią czasu, a takich u Nas mnoga nie samymi cyferkami auto jeździ i to poprawnie. Koszt moda sprzęgła (dwumasa) u Radzikowskiego sash'a ~500Nm 1,2t trzyma mocno... :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się