dejf Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 A jeździ już ktoś na takiej turbo od 3.0 tdi?? No ja jeżdżę
peter22 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 A jeździ już ktoś na takiej turbo od 3.0 tdi?? No ja jeżdżę [/quote. I jak z dołem pogorszyło się coś ?????? Jak się jeździ????
dejf Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Tak jak widzisz, przy 2000rpm mam 340Nm, ale ostatnio podciągnęliśmy sztangę o 1mm i poprawiło się... Zresztą wcale nie było źle Myślę, że jest teraz ok. 360Nm @ 2000rpm i to w zupełności mi wystarcza, bo na razie nie widzi mi się wymiana sprzęgła. Najważniejsze w sofcie pod gtb jest wysterowanie N75, po uprzednim skróceniu ramienia łopatek na turbinie. Zasys po prostu jest mega, jak sie przyspiesza to czuc jak turbo ładuje jak powalone Dajesz 2/3 gazu jedzie ostro, dochodzisz do 3500, dociskasz do końca do 4800 i kark urywa Rob - cieszę się, że wykres się podoba P.S. Przyjeżdża ktoś na NIGHT POWER GRAND PRIX 2012 Legalne Ściganie do Płocka 14 lipca?
juby_p Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 P.S. Przyjeżdża ktoś na NIGHT POWER GRAND PRIX 2012 Legalne Ściganie do Płocka 14 lipca? Nasz Urząd miasta wystawia jakiegoś Lexusa 400koni i będzie Corvetta VTG Corvette VTG 4x4 Turbo | wyscigi 1/4 mili | streetracing może być ciekawie.
vauxhall95 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Panowie mam pytanie chcemy montowac takie turbo u kolegi w a4 AFN.gtb1756 jakie cisnienie sie na nim bezpiecznie dmucha? Jak to wyglada ze sprawa montazu,w watku przewinelo sie cos od flanszach.Gruszka od turbo awx podpasuje tam>?Puszka z filtrem dobrze jakby zostala ori.
juby_p Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 grusze da się zaadoptować a flansza niepotrzebna tylko pewno kolektor wydechowy z AVF Krystian zamieszczał zdjęcia jak to zamontował tym kolektorze, pisze o tym bo chyba AFN ma inny kolektor?
vauxhall95 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 1.55 bar chyba spokojnie mozna dmuchac? bo wiecej to map nie pozwoli a na awx z takim doladowaniem to jazda jak na granacie z odbezpieczona zawleczka
dejf Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Kolektor wydechowy AFN ma taki sam jak AVF. ---------- Post dopisany at 10:37 ---------- Poprzedni post napisany at 10:35 ---------- 1.55 bar chyba spokojnie mozna dmuchac?bo wiecej to map nie pozwoli a na awx z takim doladowaniem to jazda jak na granacie z odbezpieczona zawleczka Więcej można, spokojnie 1.7-1.8, jeszcze zależy jakie wtrychy bo za sucho też nie może być bo EGT będzie kosmoniczne. Map jakby co mam 051C do 3000mbar.
dejf Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Szkoda, że nie 230tki jak pompa 11tka, no ale myślę, że i tak można spokojnie dmuchać więcej niż 1.55.
Cordii Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 216+zdrowa 11mm Turbo bedzie sie marnować. Teraz znajomy robił gtb17+230+11=202KM 400NM po wydechu powinno sie poprawić bo blokuje
peter22 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 to mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego turbo od 3.0 tdi , jest jakas różnica pomiedzy turbo 233KM a 240KM z nowszego modelu???
juby_p Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 to mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego turbo od 3.0 tdi , jest jakas różnica pomiedzy turbo 233KM a 240KM z nowszego modelu??? szukaj po modelu turbo GTB2260vk
peter22 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 zadałem takie pytanie bo lepiej kupic turbine z nowszego modelu z mniejszym przebiegiem i lepszym potencjałem:naughty:
Cordii Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Te turbiny sa praktycznie wszystkie z małym przebiegiem i nie masz sie co martwić o ich stan.
dejf Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Warto rozkręcić taką turbinę - część gorącą i sprawdzić czy nie są poprzypalane łopatki. Luzy wirnika to nie wszystko. Spokojnie, skręcić się da później bez problemu.
mosqitt Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 dejf, zrobię trochę off topic ale pytanie do Ciebie masz standardowe sprzęgło, dwumas, docisk z asz, czy coś innego?
dejf Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Sprzęgło z dwumasem 100% seria ASZ od nowości, ma 202tys km w tym momencie.
mosqitt Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Sprzęgło z dwumasem 100% seria ASZ od nowości, ma 202tys km w tym momencie. Pytam ponieważ mam ARL zrobionego na 188KM i 410Nm, aktualnie ślizgów nie mam, ale próbuję oszacować koszty wrzucenia większego turbo tak aby 200KM pękło i wyszły ładne kreski.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się