Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

A jeździ już ktoś na takiej turbo od 3.0 tdi??

No ja jeżdżę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeździ już ktoś na takiej turbo od 3.0 tdi??

No ja jeżdżę :)[/quote. I jak z dołem pogorszyło się coś ?????? Jak się jeździ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak widzisz, przy 2000rpm mam 340Nm, ale ostatnio podciągnęliśmy sztangę o 1mm i poprawiło się... Zresztą wcale nie było źle ;)

Myślę, że jest teraz ok. 360Nm @ 2000rpm i to w zupełności mi wystarcza, bo na razie nie widzi mi się wymiana sprzęgła. Najważniejsze w sofcie pod gtb jest wysterowanie N75, po uprzednim skróceniu ramienia łopatek na turbinie.

Zasys po prostu jest mega, jak sie przyspiesza to czuc jak turbo ładuje jak powalone :D

Dajesz 2/3 gazu jedzie ostro, dochodzisz do 3500, dociskasz do końca do 4800 i kark urywa :P

Rob - cieszę się, że wykres się podoba :)

P.S. Przyjeżdża ktoś na NIGHT POWER GRAND PRIX 2012 Legalne Ściganie do Płocka 14 lipca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Przyjeżdża ktoś na NIGHT POWER GRAND PRIX 2012 Legalne Ściganie do Płocka 14 lipca?

Nasz Urząd miasta wystawia jakiegoś Lexusa 400koni i będzie Corvetta VTG Corvette VTG 4x4 Turbo | wyscigi 1/4 mili | streetracing może być ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie chcemy montowac takie turbo u kolegi w a4 AFN.gtb1756 jakie cisnienie sie na nim bezpiecznie dmucha?

Jak to wyglada ze sprawa montazu,w watku przewinelo sie cos od flanszach.Gruszka od turbo awx podpasuje tam>?Puszka z filtrem dobrze jakby zostala ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grusze da się zaadoptować a flansza niepotrzebna tylko pewno kolektor wydechowy z AVF Krystian zamieszczał zdjęcia jak to zamontował tym kolektorze, pisze o tym bo chyba AFN ma inny kolektor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.55 bar chyba spokojnie mozna dmuchac?

bo wiecej to map nie pozwoli a na awx z takim doladowaniem to jazda jak na granacie z odbezpieczona zawleczka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor wydechowy AFN ma taki sam jak AVF.

---------- Post dopisany at 10:37 ---------- Poprzedni post napisany at 10:35 ----------

1.55 bar chyba spokojnie mozna dmuchac?

bo wiecej to map nie pozwoli a na awx z takim doladowaniem to jazda jak na granacie z odbezpieczona zawleczka

Więcej można, spokojnie 1.7-1.8, jeszcze zależy jakie wtrychy bo za sucho też nie może być bo EGT będzie kosmoniczne. Map jakby co mam 051C do 3000mbar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie 230tki jak pompa 11tka, no ale myślę, że i tak można spokojnie dmuchać więcej niż 1.55.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego turbo od 3.0 tdi , jest jakas różnica pomiedzy turbo 233KM a 240KM z nowszego modelu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego turbo od 3.0 tdi , jest jakas różnica pomiedzy turbo 233KM a 240KM z nowszego modelu???

szukaj po modelu turbo GTB2260vk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadałem takie pytanie bo lepiej kupic turbine z nowszego modelu z mniejszym przebiegiem i lepszym potencjałem:naughty::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto rozkręcić taką turbinę - część gorącą i sprawdzić czy nie są poprzypalane łopatki. Luzy wirnika to nie wszystko.

Spokojnie, skręcić się da później bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dejf, zrobię trochę off topic ale pytanie do Ciebie masz standardowe sprzęgło, dwumas, docisk z asz, czy coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło z dwumasem 100% seria ASZ od nowości, ma 202tys km w tym momencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło z dwumasem 100% seria ASZ od nowości, ma 202tys km w tym momencie.

Pytam ponieważ mam ARL zrobionego na 188KM i 410Nm, aktualnie ślizgów nie mam, ale próbuję oszacować koszty wrzucenia większego turbo tak aby 200KM pękło i wyszły ładne kreski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...