juby_p Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 na tym kolektorze do A4 B6 nie włożysz 1756 tak żeby mieć oryginalny filtr powietrza z osłoną atermiczną a 2260 prawdopodobnie w ogóle
MAGIC87 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 jeszcze troche to wystarczy kupic troche gratów na allegro ,,klucz 10'' i wszystko bedzie mozna samemu w przydomowym garazu zrobic
Kowi87 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 jeszcze troche to wystarczy kupic troche gratów na allegro ,,klucz 10'' i wszystko bedzie mozna samemu w przydomowym garazu zrobic to dobrze, w USA już od dawna kupuje sie całe kity do własnoręcznego montazu gratów
baszmak7 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 to z tej firmy Spawanie Białystok - Dargon.pl a koleś z allegro to pośrednik ---------- Post dopisany at 16:20 ---------- Poprzedni post napisany at 16:19 ---------- na tym kolektorze nawet GTB1756 nie wsadzisz do a4 b6
Maniusiek28 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 to z tej firmy Spawanie Białystok - Dargon.pl a koleś z allegro to pośrednik---------- Post dopisany at 16:20 ---------- Poprzedni post napisany at 16:19 ---------- na tym kolektorze nawet GTB1756 nie wsadzisz do a4 b6 dobrze że mówisz bo miałem na niego chęć
juby_p Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 na tym kolektorze nawet GTB1756 nie wsadzisz do a4 b6 wsadzi ale w komplecie z pończocha na dolocie zamiast filtra:) zresztą już pośrednio o tym gadaliśmy:) Moje przerobione turbo leży i czeka, w ten weekend zamieszczę fotki z montażu do auta, niestety najlepszym sposobem "moim zdaniem" na zamontowanie GTB do naszych AVF/AWX jest zespawanie z kolektorem wydechowym, powód ciasnota.
baszmak7 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 na tym kolektorze nawet GTB1756 nie wsadzisz do a4 b6 wsadzi ale w komplecie z pończocha na dolocie zamiast filtra:) zresztą już pośrednio o tym gadaliśmy:) Moje przerobione turbo leży i czeka, w ten weekend zamieszczę fotki z montażu do auta, niestety najlepszym sposobem "moim zdaniem" na zamontowanie GTB do naszych AVF/AWX jest zespawanie z kolektorem wydechowym, powód ciasnota. popieram tylko spawanie z kolektorem.
juby_p Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 na tym kolektorze nawet GTB1756 nie wsadzisz do a4 b6 wsadzi ale w komplecie z pończocha na dolocie zamiast filtra:) zresztą już pośrednio o tym gadaliśmy:) Moje przerobione turbo leży i czeka, w ten weekend zamieszczę fotki z montażu do auta, niestety najlepszym sposobem "moim zdaniem" na zamontowanie GTB do naszych AVF/AWX jest zespawanie z kolektorem wydechowym, powód ciasnota. popieram tylko spawanie z kolektorem. Dodajmy jeszcze ze to nie jest reklama turbin spawanych z kolektorem dostępnych na allegro tych co krążą o nich legendy:)
baszmak7 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 dokładnie w a4 b6 trzeba możliwie jak "najkrócej" zespawać turbo z kolektorem inaczej pucha filtra powietrza nie wejdzie
Maniusiek28 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 dokładnie w a4 b6 trzeba możliwie jak "najkrócej" zespawać turbo z kolektorem inaczej pucha filtra powietrza nie wejdzie a czy to prawda że w passacie FL jest więcej miejsca???
baszmak7 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 dokładnie w a4 b6 trzeba możliwie jak "najkrócej" zespawać turbo z kolektorem inaczej pucha filtra powietrza nie wejdzie a czy to prawda że w passacie FL jest więcej miejsca??? w pasku jest o wieeele więcej miejsca
Jarol Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 dokładnie w a4 b6 trzeba możliwie jak "najkrócej" zespawać turbo z kolektorem inaczej pucha filtra powietrza nie wejdzie a czy to prawda że w passacie FL jest więcej miejsca??? w pasku jest o wieeele więcej miejsca Ale gdzie jest więcej miejsca? na turbosprężarke??
dejf Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Od kolektora wydechowego do podłużnicy. Jak jest miejsce to wkładać gtb22.
krystian821 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 dokładnie w a4 b6 trzeba możliwie jak "najkrócej" zespawać turbo z kolektorem inaczej pucha filtra powietrza nie wejdzie wystarczy osadzic na ori kolektorze tylko bez zadnych flansz itp,i wszystko sie zmiesci bez problemu trzeba tylko odpowiednio gruche zamontowac. ---------- Post dopisany at 16:41 ---------- Poprzedni post napisany at 16:39 ---------- wasz problem lezy tu ze tylko skracacie ramie turbiny i nie mozna wsadzic gruszki nizej,ja daje calkiem inne ramie od innej turbiny i przesuwam je bardziej w dol na osi. ---------- Post dopisany at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany at 16:41 ---------- ---------- Post dopisany at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ---------- ---------- Post dopisany at 16:58 ---------- Poprzedni post napisany at 16:57 ---------- ---------- Post dopisany at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany at 16:58 ---------- jak tasz przewiercisz dziury to nie ma bata zeby wszystko nie weszlo
juby_p Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 ja nie mam problemu z gruszką po zamontowaniu będzie całkowicie pod turbo (pewnie jak u Ciebie, bo jak wiesz oprócz skrócenia dźwigienki trzeba ja przyspawać pod innym katem niż oryginalna względem osi obrotu do tego przekręcasz trochę turbo tak żeby spływ oleju był odchylony o 5-10 stopni od pionu i grucha całkowicie mieści się w świetle turbo patrząc z góry albo nawet mniej wystaje niż strona gorąca) mi chodziło o odstęp miedzy turbo a osłona filtra powietrza chciałem mieć maksymalnie duży odstęp - niebawem fotki bo od jutra montuje wszystko w aucie, dziś robiłem testy sterowania i udało mi się osiągnąć sterowanie pełnym zakresem geometrii GTB w zakresie N75 20-80% tak jak to jest w oryginalnej mapie zobaczymy jak moja wydumka sprawdzi się na drodze:)
krystian821 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Dokladnie tak jak piszesz u mnie jest przesuniete juz na max bo dalej to juz by splyw oleju nie wszedl.
juby_p Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 niema się co spierać każdy sposób prowadzący do celu jest dobry ---------- Post dopisany 17-08-2012 at 21:47 ---------- Poprzedni post napisany 15-08-2012 at 17:29 ---------- Kilka fotek z albumu moja przygoda z GTB1756VK śruba miedzy turbo a filtrem to 16mm blacha na filtrze nie ruszana dało by się uzyskać więcej ale próbowałem wspawać w kolektor flansze i uciąłem go tak a nie inaczej i potem ratowałem sytuację i wyszło 16mm spływ oleju po małym odgięciu pierwszego kolanka pasuje od starej dmuchawy. DP już praktycznie wymodzony kolejna seria fotek w niedziele.
dejf Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Bardzo ładnie to wygląda, widać że się przykładasz (jakżeby inaczej!) Już nie mogę doczekać się jazdy testowej ;]
zabba88 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Panowie jak chcecie moc to wkladac gtb:) 17,20,22. Turba sa swietne choc maja tez swoje wady:) My zalozylismy juz ponad 20 szt. w oddziale ctr zabrze oraz ctr kedzierzyn:) Niektore juz maja po 100tys nalatane i zero problemu:) Ale grunt to pewna sprezarka +dobre przerobienie oraz wystrojenie:) Pozdrawiam Damian
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się