patryk10015 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 O ten wąż chodzi? http://allegro.pl/rura-waz-przewod-turbo-audi-a4-b6-1-9-tdi-awx-avf-i5071574861.html Bądź ta przejściówka? Tyle że musi być na wąż 38 mm czy 51mm? http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-1-9tdi-vag-i5992425746.html
KoJ@K Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Tak, dokładnie o to chodzi. Tylko te wężę w zamiennikach to bym odradził, są bardzo liche i bardzo szybko je uj strzela. Jeżeli chcesz wąż to albo nowy (ale znowu cena...) albo dobra w bardzo fajnym stanie ząbków używka. Lub po prostu ta przejściówka i na nią dosztukować jakiś sylikon i będzie cacy. Ori węże na zwężeniu mają chyba ~38mm, a jeżeli dokładałbyś sylikon to możesz wziąć przejściówkę z wyjściem na 50mm.
Gaszka Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Witam Przeczytalem znaczna czesc tematu ale nie znalazlem do konca odpowiedzi. Chce sie Was poradzic ktore z trzech GTB bedzie lepszym rozwiazaniem do auta na trasy? Obecny setup to BRD, 190/430. Silnik seria AVF, fmic, sprzeglo od BRD. Obecna moc to raczej koniec mozliwosci mojej sprezarki BRD i chce zmienic na cos, co nie oslabi samochodu a rowniez pozwoli na bezstresowa jazde w trasie. Czy GTB17 wystarczy by wygenerowac ta moc i miec zapas jeszcze doladowania? Czy bardziej sklaniac sie ku GTB20 lub GTB22, pewnie koszten gorszego dolu? Pompki seryjne wiec nie wiem czy te wieksze sprezarki nie beda za bardzo 'na wyrost'. Z gory dziekuje za jakies pomocne opinie/sugestie. Edytowane 21 Lutego 2016 przez Gaszka
spanky Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Witam Przeczytalem znaczna czesc tematu ale nie znalazlem do konca odpowiedzi. Chce sie Was poradzic ktore z trzech GTB bedzie lepszym rozwiazaniem do auta na trasy? Obecny setup to BRD, 190/430. Silnik seria AVF, fmic, sprzeglo od BRD. Obecna moc to raczej koniec mozliwosci mojej sprezarki BRD i chce zmienic na cos, co nie oslabi samochodu a rowniez pozwoli na bezstresowa jazde w trasie. Czy GTB17 wystarczy by wygenerowac ta moc i miec zapas jeszcze doladowania? Czy bardziej sklaniac sie ku GTB20 lub GTB22, pewnie koszten gorszego dolu? Pompki seryjne wiec nie wiem czy te wieksze sprezarki nie beda za bardzo 'na wyrost'. Z gory dziekuje za jakies pomocne opinie/sugestie. dobrze przerobione i wystrojone GTB17/GTB20 będzie miało lepszy dół i reakcję na gaz niż turbo BRD :-)
Gaszka Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 spanky, a co wg Ciebie lepsze na trase? auto nie ma lekko czasami i najwieksza moja obawa to wytrzymalosc sprezarki na dlugie dystanse, zeby dmuchala sobie 'na luzie'. nie mam pojecia ile dmuchaja w serii ani ile mozna im zadac w 1,9. moze lepiej wieksza? GTB20 / GTB22 ?
spanky Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) GTB2056 Edytowane 21 Lutego 2016 przez spanky
Jarol Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Zamieszczam log wykonany na drugim i trzecim biegu nowej turbosprężarki, którą zamontowaliśmy do 1,9TDI BKC. Jest to przepaść konstrukcyjna w stosunku do leciwych już GTB2260VK, nie mówiąc o jeszcze starszych turbosprężarkach serii GT. Turbo osiąga 1 bar poniżej 1600obr na 3 biegu i a na drugim biegu poniżej 1850obr. Dół obrotów i reakcja na gaz jest dużo lepsza niż na GT1749VA czyli turbo z ASZ, AWX. Jest to najnowsze turbo z wirnikiem kompresji CNC oraz na ceramicznych łożyskach kulowych. Jej wydajność to około 250km. Jest to chyba obecnie najlepsza opcja do silników 1,9/2,0 TDi na moce do 230-250Km Na dniach będę stroił te auto to zobaczymy co wyjdzie. Pomiar 2 bieg Pomiar 3 bieg Edytowane 24 Lutego 2016 przez Jarol
KoJ@K Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Coś więcej o takiej suszarce, co to konkretniej jest itd., choć pewnie póki co to będzie tajemnicą, więc może jaka cena jeżeli by się ją chciało u Ciebie zanabyć już przerobioną?
staniek Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 W innym temacie Jarol wspominał o GTD1752, więc pewnie chodzi o to turbo. Skoro już piszę, to spytam czy to turbo przerabia się na podciśnienie tak samo łatwo/prosto jak GTB? Pozdr
turzol Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Coś więcej o takiej suszarce, co to konkretniej jest itd., choć pewnie póki co to będzie tajemnicą, więc może jaka cena jeżeli by się ją chciało u Ciebie zanabyć już przerobioną? Przyłączam się do pytania bo moja seryjna suszarka w AVF już ma dosyć, a chętnie zleciłbym komuś ze Śląska włożenie czegoś bardziej perspektywicznego i pasującego pod seryjne graty.
cocoo24 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 a brd pomijając fakt mocy jak się ma do seryjnej awx/avf?
krzysiek1606 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 a tak zachowuje sie przestazale gtb http://vaglog.pl/log_251496.html
Jarol Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) a tak zachowuje sie przestazale gtb http://vaglog.pl/log_251496.html Na jakim biegu robiony ten log ale zakładam że na 4 bo tak mniej więej wstaje dobrze zrobione GTB. To dół jest mega słaby w porównaniu do tej GTD. Zobacz że twoje GTB na 4 biegu ma dół minimalnie lepszy od tej GTD na 2 biegu.. Na 4 biegu to GTD może napompować spokojnie 1,6-1,7bara przy 1800obr a ty tu masz koło 1bar. Turbo można bez problemu przerobić na podciśnienie, ja tak mam zrobione. Jak ktoś chce poznać koszt montażu to proszę o telefon do firmy Frogracing, która montowała to turbo w moim aucie. Edytowane 22 Lutego 2016 przez Jarol
Maniusiek28 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Jarol napisz z jakiego auta jest to GTD1752 (marka, pojemność).
Gaszka Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 krzysiek1606 logi z GTB22? Jest sens dmuchac prawie 2 bary przy 2 tys z GTD? Co w gornym zakresie?
krzysiek1606 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 a tak zachowuje sie przestazale gtb http://vaglog.pl/log_251496.html Na jakim biegu robiony ten log ale zakładam że na 4 bo tak mniej więej wstaje dobrze zrobione GTB. To dół jest mega słaby w porównaniu do tej GTD. Zobacz że twoje GTB na 4 biegu ma dół minimalnie lepszy od tej GTD na 2 biegu.. Na 4 biegu to GTD może napompować spokojnie 1,6-1,7bara przy 1800obr a ty tu masz koło 1bar. Turbo można bez problemu przerobić na podciśnienie, ja tak mam zrobione. Jak ktoś chce poznać koszt montażu to proszę o telefon do firmy Frogracing, która montowała to turbo w moim aucie. musze cie rozczarowac bo to jest na 3
tomitdi07 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Panie Jarol Lepiej zajmij się pan elektronika i tym jak się wpasowywuje w sofcie pompki AL za Q bo do tej pory nie ogarniasz tego tematu byłem u ciebie powiedziałeś że pompki do kosza a kolega z Rybnika ogarnął temat w 3 minuty pompki igły jeśli będziesz szukał pomocy to dam namiar Do kolegi nie wiem jak Robisz te programy... powodzenia. Chcesz zrobić kaczkę z jabłkami a wodę na herbatę przypalasz....
krzysiek1606 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Jarol napisz z jakiego auta jest to GTD1752 (marka, pojemność). pewnie z 2.0d jarol kolejne tym razem 3 i 4 zebys nie mial watpliwosci http://vaglog.pl/log_251619.html Edytowane 24 Lutego 2016 przez krzysiek1606
spanky Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) krzysiek1606 logi z GTB22? GTB2056 3-bieg ;-) Jarol napisz z jakiego auta jest to GTD1752 (marka, pojemność).pewnie z 2.0 jarol kolejne tym razem 3 i 4 zebys nie mial watpliwosci http://vaglog.pl/log_251619.html Tak wstaje GTB17 ;-) Edytowane 24 Lutego 2016 przez spanky
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się