Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Opublikowano

Tak, dokładnie o to chodzi. Tylko te wężę w zamiennikach to bym odradził, są bardzo liche i bardzo szybko je uj strzela. Jeżeli chcesz wąż to albo nowy (ale znowu cena...) albo dobra w bardzo fajnym stanie ząbków używka. Lub po prostu ta przejściówka i na nią dosztukować jakiś sylikon i będzie cacy. Ori węże na zwężeniu mają chyba ~38mm, a jeżeli dokładałbyś sylikon to możesz wziąć przejściówkę z wyjściem na 50mm. ;)

Opublikowano

Ok dzięki za informacje.

Opublikowano (edytowane)

Witam

Przeczytalem znaczna czesc tematu ale nie znalazlem do konca odpowiedzi. Chce sie Was poradzic ktore z trzech GTB bedzie lepszym rozwiazaniem do auta na trasy? Obecny setup to BRD, 190/430. Silnik seria AVF, fmic, sprzeglo od BRD. Obecna moc to raczej koniec mozliwosci mojej sprezarki BRD i chce zmienic na cos, co nie oslabi samochodu a rowniez pozwoli na bezstresowa jazde w trasie. Czy GTB17 wystarczy by wygenerowac ta moc i miec zapas jeszcze doladowania? Czy bardziej sklaniac sie ku GTB20 lub GTB22, pewnie koszten gorszego dolu? Pompki seryjne wiec nie wiem czy te wieksze sprezarki nie beda za bardzo 'na wyrost'.

Z gory dziekuje za jakies pomocne opinie/sugestie.

Edytowane przez Gaszka
Opublikowano

Witam

Przeczytalem znaczna czesc tematu ale nie znalazlem do konca odpowiedzi. Chce sie Was poradzic ktore z trzech GTB bedzie lepszym rozwiazaniem do auta na trasy? Obecny setup to BRD, 190/430. Silnik seria AVF, fmic, sprzeglo od BRD. Obecna moc to raczej koniec mozliwosci mojej sprezarki BRD i chce zmienic na cos, co nie oslabi samochodu a rowniez pozwoli na bezstresowa jazde w trasie. Czy GTB17 wystarczy by wygenerowac ta moc i miec zapas jeszcze doladowania? Czy bardziej sklaniac sie ku GTB20 lub GTB22, pewnie koszten gorszego dolu? Pompki seryjne wiec nie wiem czy te wieksze sprezarki nie beda za bardzo 'na wyrost'.

Z gory dziekuje za jakies pomocne opinie/sugestie.

dobrze przerobione i wystrojone GTB17/GTB20 będzie miało lepszy dół i reakcję na gaz niż turbo BRD :-)

Opublikowano

spanky, a co wg Ciebie lepsze na trase? auto nie ma lekko czasami i najwieksza moja obawa to wytrzymalosc sprezarki na dlugie dystanse, zeby dmuchala sobie 'na luzie'. nie mam pojecia ile dmuchaja w serii ani ile mozna im zadac w 1,9. moze lepiej wieksza? GTB20 / GTB22 ?

Opublikowano (edytowane)

GTB2056

Edytowane przez spanky
Opublikowano (edytowane)

Zamieszczam log wykonany na drugim i trzecim biegu nowej turbosprężarki, którą zamontowaliśmy do 1,9TDI BKC.

Jest to przepaść konstrukcyjna w stosunku do leciwych już GTB2260VK, nie mówiąc o jeszcze starszych turbosprężarkach serii GT.

Turbo osiąga 1 bar poniżej 1600obr na 3 biegu i a na drugim biegu poniżej 1850obr.

Dół obrotów i reakcja na gaz jest dużo lepsza niż na GT1749VA czyli turbo z ASZ, AWX.

Jest to najnowsze turbo z wirnikiem kompresji CNC oraz na ceramicznych łożyskach kulowych.

Jej wydajność to około 250km.

Jest to chyba obecnie najlepsza opcja do silników 1,9/2,0 TDi na moce do 230-250Km

Na dniach będę stroił te auto to zobaczymy co wyjdzie.

Pomiar 2 bieg

Log11_2.jpg

Pomiar 3 bieg

Log11_3.jpg

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

Coś więcej o takiej suszarce, co to konkretniej jest itd., choć pewnie póki co to będzie tajemnicą, więc może jaka cena jeżeli by się ją chciało u Ciebie zanabyć już przerobioną?

Opublikowano

W innym temacie Jarol wspominał o GTD1752, więc pewnie chodzi o to turbo.

Skoro już piszę, to spytam czy to turbo przerabia się na podciśnienie tak samo łatwo/prosto jak GTB?

Pozdr

Opublikowano

Coś więcej o takiej suszarce, co to konkretniej jest itd., choć pewnie póki co to będzie tajemnicą, więc może jaka cena jeżeli by się ją chciało u Ciebie zanabyć już przerobioną?

Przyłączam się do pytania bo moja seryjna suszarka w AVF już ma dosyć, a chętnie zleciłbym komuś ze Śląska włożenie czegoś bardziej perspektywicznego i pasującego pod seryjne graty.

Opublikowano

a brd pomijając fakt mocy jak się ma do seryjnej awx/avf?

Opublikowano (edytowane)

a tak zachowuje sie przestazale gtb

:grin:

http://vaglog.pl/log_251496.html

Na jakim biegu robiony ten log ale zakładam że na 4 bo tak mniej więej wstaje dobrze zrobione GTB.

To dół jest mega słaby w porównaniu do tej GTD.

Zobacz że twoje GTB na 4 biegu ma dół minimalnie lepszy od tej GTD na 2 biegu..

Na 4 biegu to GTD może napompować spokojnie 1,6-1,7bara przy 1800obr a ty tu masz koło 1bar.

Turbo można bez problemu przerobić na podciśnienie, ja tak mam zrobione.

Jak ktoś chce poznać koszt montażu to proszę o telefon do firmy Frogracing, która montowała to turbo w moim aucie.

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

Jarol napisz z jakiego auta jest to GTD1752 (marka, pojemność).

Opublikowano

krzysiek1606

logi z GTB22?

Jest sens dmuchac prawie 2 bary przy 2 tys z GTD? Co w gornym zakresie?

Opublikowano

a tak zachowuje sie przestazale gtb

:grin:

http://vaglog.pl/log_251496.html

Na jakim biegu robiony ten log ale zakładam że na 4 bo tak mniej więej wstaje dobrze zrobione GTB.

To dół jest mega słaby w porównaniu do tej GTD.

Zobacz że twoje GTB na 4 biegu ma dół minimalnie lepszy od tej GTD na 2 biegu..

Na 4 biegu to GTD może napompować spokojnie 1,6-1,7bara przy 1800obr a ty tu masz koło 1bar.

Turbo można bez problemu przerobić na podciśnienie, ja tak mam zrobione.

Jak ktoś chce poznać koszt montażu to proszę o telefon do firmy Frogracing, która montowała to turbo w moim aucie.

musze cie rozczarowac bo to jest na 3 ^_^

Opublikowano

Panie Jarol Lepiej zajmij się pan elektronika i tym jak się wpasowywuje w sofcie pompki AL za Q bo do tej pory nie ogarniasz tego tematu byłem u ciebie powiedziałeś że pompki do kosza a kolega z Rybnika ogarnął temat w 3 minuty pompki igły jeśli będziesz szukał pomocy to dam namiar Do kolegi nie wiem jak Robisz te programy... powodzenia.

Chcesz zrobić kaczkę z jabłkami a wodę na herbatę przypalasz....

Opublikowano (edytowane)

Jarol napisz z jakiego auta jest to GTD1752 (marka, pojemność).

pewnie z 2.0d

jarol kolejne tym razem 3 i 4 zebys nie mial watpliwosci

http://vaglog.pl/log_251619.html

:hi:

Edytowane przez krzysiek1606
Opublikowano (edytowane)

krzysiek1606

logi z GTB22?

GTB2056 3-bieg ;-)

Jarol napisz z jakiego auta jest to GTD1752 (marka, pojemność).

pewnie z 2.0

jarol kolejne tym razem 3 i 4 zebys nie mial watpliwosci

http://vaglog.pl/log_251619.html

:hi:

Tak wstaje GTB17 ;-)

Edytowane przez spanky

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...