Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

To chyba będą 2 :) Pytanie kto pierwszy założy he

maxteRR do AVFa już załozył gtb22 tyle że w budzie B5:wink:

daniels rzuciłbyś na pw coś o tej turbince, cena, kto składał i kiedy planujesz ją wyjąć:whistling:

pierwsze 2260 w B5 pewnie miał adrian bo to już chyba z rok jak ja tam włożyłem:) tam jest trochę więcej miejsca niż w B6.....

---------- Post dopisany at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:21 ----------

No mówiłem he
szkoda że Darek nie mówi...:banan:

orientuje się ktoś na ile styka HF50?

mylse że pod 300PS

---------- Post dopisany at 12:24 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ----------

Szkoda ze nie poleciałeś ostatnio na spocie z Darkiem .
a miałem niby lecieć? bo nic o tym nie wiem :whistling: jak kupisz 330d to i tak nas objedziesz

po koksie moze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He idzie to na weekendzie naprawić :)
już bedziesz miał 330d? grubo panie,w sumie z benzyną 2.5 BMW leciałem :wink: z dieslem jeszcze nie..

Firad HF 50 ma wydatek paliwowy na 270-290KM,czyli wystarczająco :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firad HF50 wydał mi takie dawki jakis czas temu po przebiegu 30tyś. 3x99mg i 104mg jedna

---------- Post dopisany at 13:09 ---------- Poprzedni post napisany at 13:08 ----------

maxteRR to sprężarkę kupił moją;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Jestem posiadaczem A4 B6 1.9 TDI AVF 131KM i mam kilka pytań. Jakie polecacie turbo do tego silnika, oczywiście przy zmianie turbiny doszla by zmiana sprzęgła od BRD, IC no i strojenie? Ile można wyciągnąć po takich modyfikacjach?

Samochodem poruszam się na codzień więc wolałbym zeby pozostał jak do tej pory bezawaryjny ;-)

Proszę o wszelkie porady/sugestie podać na PW

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Jestem posiadaczem A4 B6 1.9 TDI AVF 131KM i mam kilka pytań. Jakie polecacie turbo do tego silnika, oczywiście przy zmianie turbiny doszla by zmiana sprzęgła od BRD, IC no i strojenie? Ile można wyciągnąć po takich modyfikacjach?

Samochodem poruszam się na codzień więc wolałbym zeby pozostał jak do tej pory bezawaryjny ;-)

Proszę o wszelkie porady/sugestie podać na PW

Pozdrawiam

masz cały watek rozpisany z możliwosciami i ośiągami, a ten watek dotyczy 2 konkretnych suszarek:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając ten wątek przeczytałem, że ktoś oferuje gotowe "kity" gtb1756vk pod AVF ale nie mogę teraz znaleźć kto... Podpowiedzcie do kogo uderzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkładał ktoś gtb1756 do b7 2.0 tdi? Puszka filtra powietrza nie wchodzi u mnie brakuje ok 1cm. Ma ktoś jakiś patent na to? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkładał ktoś gtb1756 do b7 2.0 tdi? Puszka filtra powietrza nie wchodzi u mnie brakuje ok 1cm. Ma ktoś jakiś patent na to? :P

pokaż fotkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pare dni temu u mnie również zagosciło gtb1756vk od krzyśka. Po małych problemach z n75, teraz elegancko wstaje :kox:

10601274_680498998686607_768858131_n_zps

10595749_680499005353273_1053737778_n_zp

DSC0644a_zps1b403204.jpg

Gdyby ktoś sie decydował na montaz takiego turbo w 1,9 VP AFN/AVG itd to trzeba kupić:

Filtr -> turbo

- kolanko silikonowe 135st fi 57

- kolanko redukcyjne 45st 76/57, tutaj moze być nawet i jakieś 30st, będzie trzeba je sporo podciąć, można spróbować w sumie też z prostą redukcją, kwestia spasowania

- łącznik aluminiowy 57mm 1mcm w zupełnosci wystarczy

- do turbo polecam dokupić element plastikowy fabryczny z wyjsciem na odme, bardzo ułatwia sprawe.

Podłączenie odmy

- 20cm rurki aluminiowej fi25(zewnętrzna), tniemy ori wąż od odmy na prostym odcinku, dajemy przedłużke alu i podłaczamy do turbiny, do tego wyzej wspomnianego elementu dolotu.

Turbo -> Intercooler

Jesli wyjscie turbiny do IC jest przespawane i przekręcone w odpowiednią strone, wystarczy kupić:

- kolanko 90st fi51

- 20cm prostego silikonu, badź rurke alu fi51

Tutaj kwestia jaką macie średnice orurowania IC, na turbo wchodzi fi51.

Turbo ->wydech

- trzeba zrobić flansze pod mocowanie nowej turbiny i przyspawać do ori wydechu

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pare dni temu u mnie również zagosciło gtb1756vk od krzyśka. Po małych problemach z n75, teraz elegancko wstaje :kox:

10601274_680498998686607_768858131_n_zps

10595749_680499005353273_1053737778_n_zp

DSC0644a_zps1b403204.jpg

Gdyby ktoś sie decydował na montaz takiego turbo w 1,9 VP AFN/AVG itd to trzeba kupić:

Filtr -> turbo

- kolanko silikonowe 135st fi 57

- kolanko redukcyjne 45st 76/57, tutaj moze być nawet i jakieś 30st, będzie trzeba je sporo podciąć, można spróbować w sumie też z prostą redukcją, kwestia spasowania

- łącznik aluminiowy 57mm 1mcm w zupełnosci wystarczy

- do turbo polecam dokupić element plastikowy fabryczny z wyjsciem na odme, bardzo ułatwia sprawe.

Podłączenie odmy

- 20cm rurki aluminiowej fi25(zewnętrzna), tniemy ori wąż od odmy na prostym odcinku, dajemy przedłużke alu i podłaczamy do turbiny, do tego wyzej wspomnianego elementu dolotu.

Turbo -> Intercooler

Jesli wyjscie turbiny do IC jest przespawane i przekręcone w odpowiednią strone, wystarczy kupić:

- kolanko 90st fi51

- 20cm prostego silikonu, badź rurke alu fi51

Tutaj kwestia jaką macie średnice orurowania IC, na turbo wchodzi fi51.

Turbo ->wydech

- trzeba zrobić flansze pod mocowanie nowej turbiny i przyspawać do ori wydechu

:hi:

Ladnie siedzi ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To był żart, żeby Kowiego podrażnić :P mam swój minimalny udział w efekcie końcowym.

W A3 ciężko zrobić zdjęcia bo silnik jest umieszczony poprzecznie, turbina "pod samochodem" i za silnikiem. Od góry zdjęcia nie zrobisz.

Jak w A4 zagości GTB22 to wtedy się pochwalę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śledzę temat bo będę zakładał w Octavii BMM GTB1756VK ale najpierw muszę dwumas i sprzęgło zmienić. Coś polecacie?

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...