Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czyli najgorzej jak mogles trafic - walki jednorazowe, plastelina.

Jak masz ori w idealnym stanie to wezmę... [emoji14]

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
9 godzin temu, sandmann napisał:

A czy poleciłbyś jakiegoś producenta pomijając ori wałek?

Kolbenschmidt 50006304

Opublikowano

Dobrze czasem poczytac forum,zdam relacje jak sie spisuje przy 250+KM
643d91c702aafb472239912162d81477.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dokładnie z zamienników tylko Kolbenschmidt 50006304 albo kolbenschmidt 50007582 (2.0 SDi ) szkoda że Kolben SDI ciężko kupić , reszta to plastelina jak pisali chłopaki . Piotr nie ukrywam że chyba ja też będe testował tego Kolbena tylko trochę  z mniejszą mocą gdyż nie będe miał Firadów  i pewnie będzie z 230 + :D przynajmniej na to liczę .

Opublikowano
13 godzin temu, turzol napisał:

Kolbenschmidt 50006304

A więc nie naczytałem się głupot o Kolbenie;) dzięki:hi:

13 godzin temu, rrrudy25 napisał:

Dobrze czasem poczytac forum,zdam relacje jak sie spisuje przy 250+KM
643d91c702aafb472239912162d81477.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

No to czekamy na raport z użytkowania:wink:

1 godzinę temu, danielstol napisał:

Dokładnie z zamienników tylko Kolbenschmidt 50006304 albo kolbenschmidt 50007582 (2.0 SDi ) szkoda że Kolben SDI ciężko kupić , reszta to plastelina jak pisali chłopaki . Piotr nie ukrywam że chyba ja też będe testował tego Kolbena tylko trochę  z mniejszą mocą gdyż nie będe miał Firadów  i pewnie będzie z 230 + :D przynajmniej na to liczę .

Ja też przymierzam się do ok 230, zobaczymy jak to wyjdzie:)ale piszesz że tak trudno go dostać, a ja wpisałem w google tylko nr który podałeś do 2.0 sdi i od razu wyskakuje wałek za 1280zł:) tylko już nie wiem sam czy jest sens ładowania tego wałka przy mocach jakie sobie założyliśmy....RumJanek wyżej podał odnośnik do dosyć ciekawej strony na ten temat, czytałeś to? tam piszą że ma to sens pomiędzy 250-300km...daj znać co zdecydowałeś i jak ewentualnie Ci to zasówa:)pozdro

Opublikowano
2 minuty temu, sandmann napisał:

A więc nie naczytałem się głupot o Kolbenie;) dzięki:hi:

No to czekamy na raport z użytkowania:wink:

Ja też przymierzam się do ok 230, zobaczymy jak to wyjdzie:)ale piszesz że tak trudno go dostać, a ja wpisałem w google tylko nr który podałeś do 2.0 sdi i od razu wyskakuje wałek za 1280zł:) tylko już nie wiem sam czy jest sens ładowania tego wałka przy mocach jakie sobie założyliśmy....RumJanek wyżej podał odnośnik do dosyć ciekawej strony na ten temat, czytałeś to? tam piszą że ma to sens pomiędzy 250-300km...daj znać co zdecydowałeś i jak ewentualnie Ci to zasówa:)pozdro

Czytałem to , z kolei czytałem też gdzieś że już widać różnicę nawet w serii po programie , ile w tym prawdy nie wiem . Z racji że ciężko z tym wałkiem kupie pewnie zwykłego kolbena takiego jak kupił rrrudy25 :-) 

Opublikowano

no przypuszczam że kolben z serii da radę na 230km bez bólu, a jest sporo tańszy od 2.0sdi więc po co przepłacać...:)chyba że jakiś forumowicz użytkujący 2.0 sdi przekona mnie że warto;)

Opublikowano

Wcisne do AWX'a gtb17 zrobione pod poprzeczniaka?

13020596_1020391868035898_1689296198_n.j

13397022_1055159027892515_1927819690_o.j

Opublikowano

sandmann & danielstol

 

Założyliście juz te wałki? Macie jakies wykresy?

Kiedyś szukałem wlasnie jakiegos wykresu przed/po samym wałku.... ale z reguły ludzie robili przy tym grubsze mody i samego przyrostu wałka nie moglem znalezc,

 

Bede wdzieczny za info.

Opublikowano
Dnia 23.08.2017 o 07:59, golden87 napisał:

sandmann & danielstol

 

Założyliście juz te wałki? Macie jakies wykresy?

Kiedyś szukałem wlasnie jakiegos wykresu przed/po samym wałku.... ale z reguły ludzie robili przy tym grubsze mody i samego przyrostu wałka nie moglem znalezc,

 

Bede wdzieczny za info.

 

Dnia 23.08.2017 o 07:59, golden87 napisał:

sandmann & danielstol

 

Założyliście juz te wałki? Macie jakies wykresy?

Kiedyś szukałem wlasnie jakiegos wykresu przed/po samym wałku.... ale z reguły ludzie robili przy tym grubsze mody i samego przyrostu wałka nie moglem znalezc,

 

Bede wdzieczny za info.

Ja założyłem zwykły Kolbenschmidt, gdyż Kolben Sdi było ciężko kupić... U mnie aktualnie jest niecałe 210km i 420Nm, będę wymieniał pompki na Firady to sprawdzę w jakim stanie będzie po kilku tysiącach przebiegu wtedy :-) 

Opublikowano

Zakładał ktoś GTD20 i HF80%? jakiego przyrostu moge sie spodziewać w silniku AVF? Róznica w cenie pompowtrysków jest znikoma

12400749_433465110185079_502953858442263

Opublikowano

Widziałem kilka wykresów prawie po 300 koni i 540 Nm na GTD2060 i HF80 :-) 

Opublikowano

Ale lepiej przygotowac sie na 280 i 500 niz pozniej sie rozczarowac[emoji6]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
20 minut temu, rrrudy25 napisał:

Ale lepiej przygotowac sie na 280 i 500 niz pozniej sie rozczarowacemoji6.png

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Tak dokładnie to prawda :-) 

Opublikowano
4 godziny temu, danielstol napisał:

Widziałem kilka wykresów prawie po 300 koni i 540 Nm na GTD2060 i HF80 :-) 

A mógłbyś jakis wykres podrzucić, bo ja nie moge nic znaleźć.

Opublikowano

Nie ma co ogladac ,na tym setupie bedzie na pewno 280-300 [emoji6] w zaleznosci od tego jak reszta bedzie przygotowana[emoji849]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
A mógłbyś jakis wykres podrzucić, bo ja nie moge nic znaleźć.
Gtd2060 i hf80 w A3cc7665d6c4990d4ad9c4df34c8c4cc41.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, Blachu napisał:

Gtd2060 i hf80 w A3cc7665d6c4990d4ad9c4df34c8c4cc41.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

To juz nie przelewki:banan:

Opublikowano

Szkoda ze b6 tyle nie waży[emoji22]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam, przymierzam się Panowie w przyszłym roku do zwiększania mocy w mojej AVB chciałbym to zrobić raz a porządnie dlatego chcę już temat mieć zarysowany szerzej (nie chcę się tym ścigać ale od czasu do czasu chcę depnąć i czuć frajdę z jazdy jak i przede wszystkim bezpiecznie wyprzedzać gdy jadę z z żoną i dzieckiem czego jie mogę powiedzieć teraz...). Czyli tak, czytając różne tematy najlepszą opcją będą wtryski z ARL(po regeneracji koszt około 1600zł), fimic centralny z orurowaniem (pewnie coś około 600-700zł) turbina chyba najodpowiedniejsza będzie gt1756vk (zależy mi jak najbardziej w pełnym zakresie obrotów, i tutaj nie znalazłem jeszcze nigdzie do kupienia po regeneracji stąd też nie wiem jaki może być koszt ale szacuję w granicach 1200-1500 zł) w AVB średnica sprzęgła wynosi 228 dlatego przydało by się wymienić całą skrzynie czytałem w którymś wątku że najodpowiedniejszą będzie DQS z 2.5 tdi v6 co wy o tym sądzicie? Zależy mi na tym by robiąc samochód zrobić to raz a pożądnie, dbać by jeździło i służyło do" normalnej" w miare jezdzie,bez upalania ale poruszać się wtedy kiedy trzeba dynamicznie i bezpiecznie. Pozdrawiam i proszę o podpowiedzi i sugestie ludzi którzy mają na ten temat pojęcie. Cel 200KM/400Nm z delikatnym może być +.

 

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...