RumJanek Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Czyli najgorzej jak mogles trafic - walki jednorazowe, plastelina.Jak masz ori w idealnym stanie to wezmę... [emoji14] Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
turzol Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 9 godzin temu, sandmann napisał: A czy poleciłbyś jakiegoś producenta pomijając ori wałek? Kolbenschmidt 50006304
rrrudy25 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Dobrze czasem poczytac forum,zdam relacje jak sie spisuje przy 250+KMWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
DanielMod Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Dokładnie z zamienników tylko Kolbenschmidt 50006304 albo kolbenschmidt 50007582 (2.0 SDi ) szkoda że Kolben SDI ciężko kupić , reszta to plastelina jak pisali chłopaki . Piotr nie ukrywam że chyba ja też będe testował tego Kolbena tylko trochę z mniejszą mocą gdyż nie będe miał Firadów i pewnie będzie z 230 + przynajmniej na to liczę .
sandmann Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 13 godzin temu, turzol napisał: Kolbenschmidt 50006304 A więc nie naczytałem się głupot o Kolbenie;) dzięki 13 godzin temu, rrrudy25 napisał: Dobrze czasem poczytac forum,zdam relacje jak sie spisuje przy 250+KM Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka No to czekamy na raport z użytkowania 1 godzinę temu, danielstol napisał: Dokładnie z zamienników tylko Kolbenschmidt 50006304 albo kolbenschmidt 50007582 (2.0 SDi ) szkoda że Kolben SDI ciężko kupić , reszta to plastelina jak pisali chłopaki . Piotr nie ukrywam że chyba ja też będe testował tego Kolbena tylko trochę z mniejszą mocą gdyż nie będe miał Firadów i pewnie będzie z 230 + przynajmniej na to liczę . Ja też przymierzam się do ok 230, zobaczymy jak to wyjdzie:)ale piszesz że tak trudno go dostać, a ja wpisałem w google tylko nr który podałeś do 2.0 sdi i od razu wyskakuje wałek za 1280zł:) tylko już nie wiem sam czy jest sens ładowania tego wałka przy mocach jakie sobie założyliśmy....RumJanek wyżej podał odnośnik do dosyć ciekawej strony na ten temat, czytałeś to? tam piszą że ma to sens pomiędzy 250-300km...daj znać co zdecydowałeś i jak ewentualnie Ci to zasówa:)pozdro
DanielMod Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 2 minuty temu, sandmann napisał: A więc nie naczytałem się głupot o Kolbenie;) dzięki No to czekamy na raport z użytkowania Ja też przymierzam się do ok 230, zobaczymy jak to wyjdzie:)ale piszesz że tak trudno go dostać, a ja wpisałem w google tylko nr który podałeś do 2.0 sdi i od razu wyskakuje wałek za 1280zł:) tylko już nie wiem sam czy jest sens ładowania tego wałka przy mocach jakie sobie założyliśmy....RumJanek wyżej podał odnośnik do dosyć ciekawej strony na ten temat, czytałeś to? tam piszą że ma to sens pomiędzy 250-300km...daj znać co zdecydowałeś i jak ewentualnie Ci to zasówa:)pozdro Czytałem to , z kolei czytałem też gdzieś że już widać różnicę nawet w serii po programie , ile w tym prawdy nie wiem . Z racji że ciężko z tym wałkiem kupie pewnie zwykłego kolbena takiego jak kupił rrrudy25 :-)
sandmann Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 no przypuszczam że kolben z serii da radę na 230km bez bólu, a jest sporo tańszy od 2.0sdi więc po co przepłacać...:)chyba że jakiś forumowicz użytkujący 2.0 sdi przekona mnie że warto;)
misiek95 Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Wcisne do AWX'a gtb17 zrobione pod poprzeczniaka?
golden87 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 sandmann & danielstol Założyliście juz te wałki? Macie jakies wykresy? Kiedyś szukałem wlasnie jakiegos wykresu przed/po samym wałku.... ale z reguły ludzie robili przy tym grubsze mody i samego przyrostu wałka nie moglem znalezc, Bede wdzieczny za info.
DanielMod Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Dnia 23.08.2017 o 07:59, golden87 napisał: sandmann & danielstol Założyliście juz te wałki? Macie jakies wykresy? Kiedyś szukałem wlasnie jakiegos wykresu przed/po samym wałku.... ale z reguły ludzie robili przy tym grubsze mody i samego przyrostu wałka nie moglem znalezc, Bede wdzieczny za info. Dnia 23.08.2017 o 07:59, golden87 napisał: sandmann & danielstol Założyliście juz te wałki? Macie jakies wykresy? Kiedyś szukałem wlasnie jakiegos wykresu przed/po samym wałku.... ale z reguły ludzie robili przy tym grubsze mody i samego przyrostu wałka nie moglem znalezc, Bede wdzieczny za info. Ja założyłem zwykły Kolbenschmidt, gdyż Kolben Sdi było ciężko kupić... U mnie aktualnie jest niecałe 210km i 420Nm, będę wymieniał pompki na Firady to sprawdzę w jakim stanie będzie po kilku tysiącach przebiegu wtedy :-)
Kowi87 Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 Zakładał ktoś GTD20 i HF80%? jakiego przyrostu moge sie spodziewać w silniku AVF? Róznica w cenie pompowtrysków jest znikoma
DanielMod Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 Widziałem kilka wykresów prawie po 300 koni i 540 Nm na GTD2060 i HF80 :-)
rrrudy25 Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 Ale lepiej przygotowac sie na 280 i 500 niz pozniej sie rozczarowac[emoji6]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
DanielMod Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 20 minut temu, rrrudy25 napisał: Ale lepiej przygotowac sie na 280 i 500 niz pozniej sie rozczarowac Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Tak dokładnie to prawda :-)
Kowi87 Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 4 godziny temu, danielstol napisał: Widziałem kilka wykresów prawie po 300 koni i 540 Nm na GTD2060 i HF80 :-) A mógłbyś jakis wykres podrzucić, bo ja nie moge nic znaleźć.
rrrudy25 Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 Nie ma co ogladac ,na tym setupie bedzie na pewno 280-300 [emoji6] w zaleznosci od tego jak reszta bedzie przygotowana[emoji849]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Blachu Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 A mógłbyś jakis wykres podrzucić, bo ja nie moge nic znaleźć. Gtd2060 i hf80 w A3Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka 1
Kowi87 Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 Godzinę temu, Blachu napisał: Gtd2060 i hf80 w A3 Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka To juz nie przelewki
rrrudy25 Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 Szkoda ze b6 tyle nie waży[emoji22]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
sgn1808 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Witam, przymierzam się Panowie w przyszłym roku do zwiększania mocy w mojej AVB chciałbym to zrobić raz a porządnie dlatego chcę już temat mieć zarysowany szerzej (nie chcę się tym ścigać ale od czasu do czasu chcę depnąć i czuć frajdę z jazdy jak i przede wszystkim bezpiecznie wyprzedzać gdy jadę z z żoną i dzieckiem czego jie mogę powiedzieć teraz...). Czyli tak, czytając różne tematy najlepszą opcją będą wtryski z ARL(po regeneracji koszt około 1600zł), fimic centralny z orurowaniem (pewnie coś około 600-700zł) turbina chyba najodpowiedniejsza będzie gt1756vk (zależy mi jak najbardziej w pełnym zakresie obrotów, i tutaj nie znalazłem jeszcze nigdzie do kupienia po regeneracji stąd też nie wiem jaki może być koszt ale szacuję w granicach 1200-1500 zł) w AVB średnica sprzęgła wynosi 228 dlatego przydało by się wymienić całą skrzynie czytałem w którymś wątku że najodpowiedniejszą będzie DQS z 2.5 tdi v6 co wy o tym sądzicie? Zależy mi na tym by robiąc samochód zrobić to raz a pożądnie, dbać by jeździło i służyło do" normalnej" w miare jezdzie,bez upalania ale poruszać się wtedy kiedy trzeba dynamicznie i bezpiecznie. Pozdrawiam i proszę o podpowiedzi i sugestie ludzi którzy mają na ten temat pojęcie. Cel 200KM/400Nm z delikatnym może być +.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się