Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Zaślepienie EGR. W ktorym miejscu najlepiej? Foto.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych kolegow. Tak jak w temacie. Przedstawiam zdjecie mojego EGR i zaznaczylem 3 miejsca w ktorych wydaje mi sie ze mozna go zaslepic ale nie wiem ktore bedzie najlepsze. miejsce nr 2 to znajduje sie za ta czarna "gruszka" nie pamietam jak to po fachowemu sie nazywa. Dzieki za wszelkie info.

oto zdj:

Zdj_cie0277.jpg

Opublikowano

a nie bedzie to mialo zlego wplyeu na ta klape gaszacą czy jak to tam się zwie. a czym mozna to zaślepić ?

Opublikowano

Klapą gaszącą steruje ten czarny zawór z boku EGR,a Ty zaślep ten od góry.Możesz włożyć jakąś kulkę by pasownie weszła w przewód i z powrotem zaślepiony już wężyk załóż z powrotem na króciec egru

Opublikowano

no to sobie najpierw wyczyszcze tego EGR i jego okolice a potem zaslepie ten wezyk.mam nadzieje ze tak bedzie dobrze:) moze ktos inny ma jeszcze jakis pomysl.

Opublikowano

Ładnie byś pojechał jakbyś zaślepił w miejscu zaznaczonym nr 1 :>

chłodnicę spalin teraz również będziesz mógł wywalić bo będzie zbędna i tylko zawadzać będzie.

Opublikowano

Ładnie byś pojechał jakbyś zaślepił w miejscu zaznaczonym nr 1 :>

chłodnicę spalin teraz również będziesz mógł wywalić bo będzie zbędna i tylko zawadzać będzie.

Czyli mam rozumiec ze raczej nie bardzo w miejscu nr jeden? moze ty zaprpoponujesz dobre rozwiazanie? a pisali na forum ze jak sie wywali calkiem EGR to siada z tego co dobrze pamietam na dwumas chyba.

Opublikowano

Wywal chłodnicę spalin razem z rurami dolotu spalin do niej i do samego EGR a zaślepki załóż : jedną bezpośrednio na kolektor wydechowy po lewej stronie gruchy a drugą od spodu obudowy EGR. Zaślepienie EGR nie ma żadnego wpływu na dwumas - nie wiem gdzie takie coś wyczytałeś.

Opublikowano

Wywal chłodnicę spalin razem z rurami dolotu spalin do niej i do samego EGR a zaślepki załóż : jedną bezpośrednio na kolektor wydechowy po lewej stronie gruchy a drugą od spodu obudowy EGR. Zaślepienie EGR nie ma żadnego wpływu na dwumas - nie wiem gdzie takie coś wyczytałeś.

sztomel

koledze chyba chodzi o klape gaszaca

wiadomo jak wywali caly egr to klape tez

wlasnie omawialem temat z aju hehe:)

ja egra odcialem ale klape zostawilem wyglada to tak hehe

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=129322.60

czytalem takie opinie ze usuniecie klapy wplywa na zywotnosc dwumasu

kolego Michaloo zrob jak mowi Sztomel wywal rurke miedzy egr a kolektorem i zaslep otwory

Opublikowano

kolego Michaloo zrob jak mowi Sztomel wywal rurke miedzy egr a kolektorem i zaslep otwory

To mam wywalić rurke ta co zaznaczyłem zielona kropka i zaślepic otwory pod numerami 3 i 2 ?

Kolego olovski a mozesz pokazać jak masz to u siebie zamontowane ??

Opublikowano

To mam wywalić rurke ta co zaznaczyłem zielona kropka i zaślepic otwory pod numerami 3 i 2 ?

Kolego olovski a mozesz pokazać jak masz to u siebie zamontowane ??

niestety nie mam tego akurat na aucie zalozonego

poki co rurke mam zostawiona ale pod nic przy egr i od strony kolektora wsadzone zaslepki wiec za wiele ci moje foto nie pomoze

chociaz u mnie w atj nie bylo tej chlodniczki spalin albo byla ale poprzedni wlasciciel usunal

Obraz_053_modified.jpg

tu masz jak to wyglada teraz tyle ze mam na tej zaslepce jeszcze przykrecona rurke

ziomek mi to robil na warsztacie ni ewiem w sumie po co ja zamontowal jak i tak egra wylaczyl Vagiem

tak czy owak wywal te rurke z zielona kropka

dalej dwie takie zaslepki jak na focie i jedziesz :)

Opublikowano

chociaz u mnie w atj nie bylo tej chlodniczki spalin albo byla ale poprzedni wlasciciel usunal

a ktore to ta chlodniczka spalin? wiesz dopiero dzieki forum zdobywam wieksza wiedze motoryzacyjna i tak jeszcze nie jestem obyty.

egra wylaczyl Vagiem

a to wiesz jak sie robi? gdzie w Vagu trzeba wejsc itd.

Opublikowano

a ktore to ta chlodniczka spalin? wiesz dopiero dzieki forum zdobywam wieksza wiedze motoryzacyjna i tak jeszcze nie jestem obyty.

cale to ustrojstwo kolo kolektora ssacego

popatrz na inne silniki bedzie widzial o co kaman

a to wiesz jak sie robi? gdzie w Vagu trzeba wejsc itd.

nie wiem dokladnie robil mi to znajomy na warsztacie :/

Jak kolego usunąłeś ten grzybek? Bo tez chce wywalić egr-a ale mieć klapę gaszącą:) Masz jakieś inne foto? Fura mistrz:)

poodginalem blaszke tak zeby weszedl przecinak i mlotkiem ja wyskoczy sprezyna i rozwalisz membrane ale i tak chcesz sie pozbyc :)

potem przcinak do srodka i i wycinasz wszystko poza klapa

na koniec musisz zaslepic gorny otwor

ja dorobilem alu srube, nagwintowalem korpus, wkrecilem na kleju i od srodka rozklepalem :)

cala reszte odcialem katowka i staralem sie jakos ogarnac wizualnie :)

Opublikowano

A kolego mogę zrobić tak że usunąć rurę łącząca egr z blokiem,wstawić 2 zaślepki(1przy egr,a 2 przy bloku)i juz? A grzybek zakleić np.pd wew poxipolem(te 2 dziurki)? Mam narazie tylko zaślepkę przy bloku ale brudzi mi się u góry przy tej rurce.

Opublikowano
poxipolem(te 2 dziurki)

to nie jest materiał do zaklejania takich rzeczy

Opublikowano

tak jest ok .

najlepiej jakas sruba z klejem loctyte

Opublikowano

ja posiadam duzo roznych specyfikow z firmy loctite do silnikow sylikony pasty oraz kleje do zabezpieczenia gwintow kleje dwu skladnikowe to tak poza tematem. ja chyba na weekend wezme sie za egr

Opublikowano

rozbierz go,usun membrane i zostanie ci dziura,jak dasz rady nagwintuj i sruba z loctyte i banan na twarzy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...