Michaloo24 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Witam szanownych kolegow. Tak jak w temacie. Przedstawiam zdjecie mojego EGR i zaznaczylem 3 miejsca w ktorych wydaje mi sie ze mozna go zaslepic ale nie wiem ktore bedzie najlepsze. miejsce nr 2 to znajduje sie za ta czarna "gruszka" nie pamietam jak to po fachowemu sie nazywa. Dzieki za wszelkie info. oto zdj:
darek Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 zaślep wężyk podciśnienia dochodzący do egr ten gruby u góry
Michaloo24 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 a nie bedzie to mialo zlego wplyeu na ta klape gaszacą czy jak to tam się zwie. a czym mozna to zaślepić ?
darek Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Klapą gaszącą steruje ten czarny zawór z boku EGR,a Ty zaślep ten od góry.Możesz włożyć jakąś kulkę by pasownie weszła w przewód i z powrotem zaślepiony już wężyk załóż z powrotem na króciec egru
Michaloo24 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 no to sobie najpierw wyczyszcze tego EGR i jego okolice a potem zaslepie ten wezyk.mam nadzieje ze tak bedzie dobrze:) moze ktos inny ma jeszcze jakis pomysl.
Sztomel Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Ładnie byś pojechał jakbyś zaślepił w miejscu zaznaczonym nr 1 :> chłodnicę spalin teraz również będziesz mógł wywalić bo będzie zbędna i tylko zawadzać będzie.
Michaloo24 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Ładnie byś pojechał jakbyś zaślepił w miejscu zaznaczonym nr 1 :> chłodnicę spalin teraz również będziesz mógł wywalić bo będzie zbędna i tylko zawadzać będzie. Czyli mam rozumiec ze raczej nie bardzo w miejscu nr jeden? moze ty zaprpoponujesz dobre rozwiazanie? a pisali na forum ze jak sie wywali calkiem EGR to siada z tego co dobrze pamietam na dwumas chyba.
Sztomel Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Wywal chłodnicę spalin razem z rurami dolotu spalin do niej i do samego EGR a zaślepki załóż : jedną bezpośrednio na kolektor wydechowy po lewej stronie gruchy a drugą od spodu obudowy EGR. Zaślepienie EGR nie ma żadnego wpływu na dwumas - nie wiem gdzie takie coś wyczytałeś.
olovski Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Wywal chłodnicę spalin razem z rurami dolotu spalin do niej i do samego EGR a zaślepki załóż : jedną bezpośrednio na kolektor wydechowy po lewej stronie gruchy a drugą od spodu obudowy EGR. Zaślepienie EGR nie ma żadnego wpływu na dwumas - nie wiem gdzie takie coś wyczytałeś. sztomel koledze chyba chodzi o klape gaszaca wiadomo jak wywali caly egr to klape tez wlasnie omawialem temat z aju hehe:) ja egra odcialem ale klape zostawilem wyglada to tak hehe http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=129322.60 czytalem takie opinie ze usuniecie klapy wplywa na zywotnosc dwumasu kolego Michaloo zrob jak mowi Sztomel wywal rurke miedzy egr a kolektorem i zaslep otwory
Michaloo24 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 kolego Michaloo zrob jak mowi Sztomel wywal rurke miedzy egr a kolektorem i zaslep otwory To mam wywalić rurke ta co zaznaczyłem zielona kropka i zaślepic otwory pod numerami 3 i 2 ? Kolego olovski a mozesz pokazać jak masz to u siebie zamontowane ??
olovski Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 To mam wywalić rurke ta co zaznaczyłem zielona kropka i zaślepic otwory pod numerami 3 i 2 ? Kolego olovski a mozesz pokazać jak masz to u siebie zamontowane ?? niestety nie mam tego akurat na aucie zalozonego poki co rurke mam zostawiona ale pod nic przy egr i od strony kolektora wsadzone zaslepki wiec za wiele ci moje foto nie pomoze chociaz u mnie w atj nie bylo tej chlodniczki spalin albo byla ale poprzedni wlasciciel usunal tu masz jak to wyglada teraz tyle ze mam na tej zaslepce jeszcze przykrecona rurke ziomek mi to robil na warsztacie ni ewiem w sumie po co ja zamontowal jak i tak egra wylaczyl Vagiem tak czy owak wywal te rurke z zielona kropka dalej dwie takie zaslepki jak na focie i jedziesz
Michaloo24 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 chociaz u mnie w atj nie bylo tej chlodniczki spalin albo byla ale poprzedni wlasciciel usunal a ktore to ta chlodniczka spalin? wiesz dopiero dzieki forum zdobywam wieksza wiedze motoryzacyjna i tak jeszcze nie jestem obyty. egra wylaczyl Vagiem a to wiesz jak sie robi? gdzie w Vagu trzeba wejsc itd.
126tomek Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Jak kolego usunąłeś ten grzybek? Bo tez chce wywalić egr-a ale mieć klapę gaszącą Masz jakieś inne foto? Fura mistrz:)
olovski Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 a ktore to ta chlodniczka spalin? wiesz dopiero dzieki forum zdobywam wieksza wiedze motoryzacyjna i tak jeszcze nie jestem obyty. cale to ustrojstwo kolo kolektora ssacego popatrz na inne silniki bedzie widzial o co kaman a to wiesz jak sie robi? gdzie w Vagu trzeba wejsc itd. nie wiem dokladnie robil mi to znajomy na warsztacie :/ Jak kolego usunąłeś ten grzybek? Bo tez chce wywalić egr-a ale mieć klapę gaszącą Masz jakieś inne foto? Fura mistrz:) poodginalem blaszke tak zeby weszedl przecinak i mlotkiem ja wyskoczy sprezyna i rozwalisz membrane ale i tak chcesz sie pozbyc potem przcinak do srodka i i wycinasz wszystko poza klapa na koniec musisz zaslepic gorny otwor ja dorobilem alu srube, nagwintowalem korpus, wkrecilem na kleju i od srodka rozklepalem cala reszte odcialem katowka i staralem sie jakos ogarnac wizualnie
126tomek Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 A kolego mogę zrobić tak że usunąć rurę łącząca egr z blokiem,wstawić 2 zaślepki(1przy egr,a 2 przy bloku)i juz? A grzybek zakleić np.pd wew poxipolem(te 2 dziurki)? Mam narazie tylko zaślepkę przy bloku ale brudzi mi się u góry przy tej rurce.
aju Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 poxipolem(te 2 dziurki) to nie jest materiał do zaklejania takich rzeczy
126tomek Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 To czym byś kolego polecał te dziury zakleić? Sposób z usunięciem tej rury i zastosowaniem 2 zaślepek jest ok?
dariodario Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 tak jest ok . najlepiej jakas sruba z klejem loctyte
Michaloo24 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 ja posiadam duzo roznych specyfikow z firmy loctite do silnikow sylikony pasty oraz kleje do zabezpieczenia gwintow kleje dwu skladnikowe to tak poza tematem. ja chyba na weekend wezme sie za egr
dariodario Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 rozbierz go,usun membrane i zostanie ci dziura,jak dasz rady nagwintuj i sruba z loctyte i banan na twarzy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się