Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Zgasł podczas jazdy i nie odpala.Czy to rozrząd?


Roodrock

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,jestem posiadaczem mojego pierwszego autka i jest nim a4.Kupilem go 3 tyg temu i zdazylem wymienic tylko olej bo na nic innego czasu mi nie starczylo bo musialem nim jechac do anglii.Mialem nadzieje ze z 7 tys km jeszcze zrobie i wroce do polski i wymienie wszystko co potrzeba.Dojechalem do anglii wszystko bylo ok.jezdzilem nim kilka dni i wieczorem odpalilem samochod,odpalil od dotkniecia.poczekalem chwilke az sie rozgrzeje.na niziutkich obrotach wyjezdzalem z pod bloku i nagle zgasl.od tego momentu nie chce odpalic.rozrusznik kreci ale nic sie nie dzieje.probowalem tak kilka razy i nic.jak go przetrzymam z 7 sek to czasem silnik zalapie,zrobi jakby pare wolnych obrotow a w tym czasie pedal gazu nie dziala-2sek i gasnie.Postanowilem ze kupie kabelek i podlacze go pod laptopa,jako ze jestem amatorem to kabelek prawdopodonie zakupilem niepoprawny http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=310020534017&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=021 nie zauwazylem ze jest napisane ze nie dziala z silnikami diesla.Jak zauwazylem to chyba jedyny ktory nie dziala z dieslami.Podlaczylem pod vag skonfigurowalem porty i zeczywiscie nie moge wejsc w engine.Natomiast laczy sie z ABS,AUTO HVAC(to chyba kilma?) Instruments, Immobilizer,Central Locks.Znalezlem tylko jeden blad w centralnym zamku ze pompa przecieka ale mozliwe ze to stary blad,wykasowalem go a za jakis czas sprawdze jeszcze raz.Zaznaczam ze wszystkie kotrolki pala sie poprawnie.Jedyne co sie obawiam ze to rozrzad ale sprawdzic go nie moge bo chyba musialbym zdjac caly przod zeby zdjac chociaz oslonke od paska(tak mi sie wydaje)Paliwo raczej jest.Rezerwa sie nie zdazyla zapalic wiec z 6 litrow bedzie.Sprawdzalem bezpiecznik od pompki paliwa ale co dziwne nie mam go(tu sie nasuwa pytanie czy powinienem miec tam bezpiecznik) Prosze o pomoc :) i pisac do mnie prosto bo w samochodach mam 0 doswiadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem to coś związanego z immo (czyt imobilizer) w dziale warsztat jest napisane jak naprawić imobilizer. Bo wydaje mi się że to nie będzie rozrząd strzeliło ci coć jakiś huk zerwany masz pasek chyba nie dokładnie sprawdź Imobilizer przekręć kluczyk i zobacz czy ci gaśnie taki samochodzik z kluczykiem jeśli nie to na 100% Immo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wez odepnij tylko ta gorne oslone od rozrzadu i zobacz jak jest pasek czy na wszystkie zeby,i niejest nigdzie przerwany lub ponadrywany,do tego przodu niemusisz sciagac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.jak go przetrzymam z 7 sek to czasem silnik zalapie,

jakby ci strzelił rozrząd to wogóle by nie odpalił....

Sprawdzalem bezpiecznik od pompki paliwa ale co dziwne nie mam go(tu sie nasuwa pytanie czy powinienem miec tam bezpiecznik)

Ty nie masz takiej pompki jak w 2.5 więc nie ma bezpiecznika...

Skad taka pewnosc, ze kolega nie posiada pompki wstepnej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na ECU silnika, skoro nie daje sie z nim polaczyc via VAG. Znajdz taka sama wersje silnikowa i zrob podmianke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roodrock, a kontrolka od swiec zapala sie chociaz na chwilke??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka od swiec zapala sie na chwile i gasnie tak samo immo. A nie chce sie polaczyc z silnikiem bo mozliwe ze kabelek jest nie odpowiedni.[br]Dopisany: 12 Luty 2008, 17:08 _________________________________________________@ Grippen Nie wiem czy mi cos strzelilo bo radio mialem wlaczone,zdazylem ruszyc z pod bloku i przejechalem zaledwie 20 metrow.co do immo to kontrolka samochodziku zapala sie i gasnie wiec chyba powinno byc ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak gaśnie kontrolka to ok czyli immo powinno być dobre mogł przeskoczyć pasek na rozrządzie o jeden ząbek i już będzie klapa albo coś z ECU się stało pasowało by pod Vaga podpiąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adi, a ja mam u siebie (AFN) taka pompe i w ETCE tez ja znajdziesz i co Ty na to??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo raczej jest.Rezerwa sie nie zdazyla zapalic wiec z 6 litrow bedzie.

Dla pewności dolej paliwa... auto masz 3 tyg to nie wiesz czy rezerwa działa poprawnie... Mi ostatnio zgasł i bylem w 100% pewny ze paliwo jest (wskazanie FIS), a okazalo sie ze brakło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również miałem podobny problem i okazało się że to brak paliwa. Mianowicie miałem niedużo paliwa. Stanąłem z górki i zgasiłem silnik. Przyszedłem za 20 minut i czary mary silnik nie zapali. Już dzwonie po kolegę z Vagiem a tu wujek mówi dolej paliwa i zalej filtr. Zrobiłem jak powiedział,i dalej nie pali, no ale tu trzeba było około 5 sekund pokręcić i zaskoczył. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poluzuj nakrętkę rurki przy wtrysku, zakręc silnikiem - paliwo tryska - znaczy jest. Zawór odcinający na pompie - sprawdź czy tyka po zapłonie ,, strzelił" rozrząd - silnik "luźno" kręci. To na szybko . Jak się nic nie wyjaśni szukaj VAG-a i diagnoza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy dobrze radza uzupelnij paliwo, odzczekaj. czasami wiesza sie czujnik poziomu paliwa.

dobrze by bylo gdybys sie zVAGował ale pewnym VAGiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam identyczna sytuacje

podczas jazdy zgasl

narazie sprawdzona pompa, dziala, podaje paliwo

rozrzad tez sprawdzony

pozostaje nadziej ze uszkodzony jest immobilizer

paliwo jest napewno, 1/4 baku

dzisiaj podpinam kompa i zobaczymy. to bedzie pierwsze Vag-owanie takze spodziewam sie sporej ilosci bledow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zupelnie nie rozumiem dlaczego nie rozpoczynacie poszukiwan od sprawdzenia bledow VAG-iem :mysli: :doh1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh niektorzy maja problem z laptopem, czyt. nie posiadaja

pierwsze co bym zrobil to podlaczyl, ale na laptopa musialem czekac 3 dni

a samochod i tak stal u mechanika wiec zajrzal tu i tam w wolnej chwili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag-owanie zrobione

tzn nie wiem czy dobrze bo pierwszy raz robilem

na oprogramowaniu Polski VAG podczas diagnozy wyskoczyl blad:

01176

nie pamietam dokladnie tresci bledu, ale sprawdzajac na forum wszystkie kody znalazlem ze jest to:

"Usterka kluczowa"

czy dobrze mi sie zdaje ze jest to immobilizer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...