Chadury89 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Witam. Zauwazylem ze na tej gumie jest pekniecie, wczesniej na vagu pokazywal mi sie blad 17958, ale usunolem i jak narazie nie pojawia sie ponownie. Brakowalo mocy w aucie, tz myslalem ze jest ok, nie mialem wczesniej diesla. Zanim jeszcze usunolem blad mechanik powiedzial ze turbina miala zwiechy i jest do czyszczenia, troche poczytalem na forum i przegonilem turbine, samochod teraz zbiera sie od poczatku a nie od 2000 obrotow jak wczesniej, i w koncu slychac turbine( przyjemne gwizdanie, syczenie, mam nadzieje ze tak chodzi sprawna turbina). Wracajac do mojego problemu, nie wiem jak ta guma sie zwie, jest brudna od oleju, znajomy mowil ze prze ta gume mialem ten blad. Co moze spowodowac ta peknieta guma i ile moze kosztowac? Pozdrawiam
Kali S4 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Ten kawałek gumy w ASO kosztuje nie mało,nie wiem ile dokładnie ale jedź do sklepu z agro częściami i za grosze dobierzesz sobie taki rozmiar gumy. Musi to być guma olejoodporna.
Sztomel Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 A dziura w niej będzie się powiększać i powodować coraz większe niedoładowanie turbo a co za tym idzie spadek mocy i dynamiki samochodu i kopcenie na czarno z wydechu. W logach dynamicznych będzie widać, że rzeczywiste ciśnienie doładowania nie będzie w stanie dogonić wartości ciśnienia zadanego przez sterownik silnika oraz, że przepływka będzie mierzyć większą masę zasysanego powietrza niż powinna co oczywiście będzie od razu wskazywać na nieszczelność w dolocie.
spanky Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 A dziura w niej będzie się powiększać i powodować coraz większe niedoładowanie turbo a co za tym idzie spadek mocy i dynamiki samochodu i kopcenie na czarno z wydechu. W logach dynamicznych będzie widać, że rzeczywiste ciśnienie doładowania nie będzie w stanie dogonić wartości ciśnienia zadanego przez sterownik silnika oraz, że przepływka będzie mierzyć większą masę zasysanego powietrza niż powinna co oczywiście będzie od razu wskazywać na nieszczelność w dolocie. male OT podziwiam ...
Chadury89 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Jak narazie nie kopci w ogole, musze poszukac tej gumy w sklepie z agroczesciami tak jak radzi Kali S4, kumpel dal za ta gume 100zl, troche sporo jak za kawalek gumy Zastanawiam sie czy nie zakleic tej dziury tasma izolacyjna i sparwdzic czy bedzie jakas roznica w pracy silnika, co o tym sadzicie? co znaczy male OT? ;(
aju Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 zaklej sobie oponę taśmą izolacyjną.... ciśnienie tam jest prawie takie same co znaczy male OT? mały off topic coś poza tematem
yahoovip Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Polecam udać się do sklepu z hydrauliką siłową i tam dopasować wąż ciśnieniowy, zbrojony odpowiedniej wielkości. Wydasz 50 zł za jakieś 50cm węża
koper84444 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 A jak dobrze się zakręcisz to Ci jakąś zrzynę takiego węża dadzą za darmo albo za symboliczne piwo :>
Jey_Di Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Ja za 10cm takiej gumy w sklepie z częściami do rolniczego sprzętu dałem 5zł.Profilaktycznie kupiłem dwie.Radzę zrobić to samo ale wybór należy do Ciebie. Kupić gumę za 5zł czyyyyy za 100zł :mysli:oto jest pytanie (na wesoło).
Sztomel Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 To małe OT znaczyło tyle, że mam cierpliwość tłumaczyć czym ta dziura się będzie objawiać skoro takie info złapiesz jak wpiszesz w wyszukiwarkę hasła "nieszczelność w dolocie", "zmniejszona moc silnika" itp. Ogólnie to powinieneś dostać ostrzeżenie za brak używania "szukajki" forumowej oraz "google" itp. ale uznałem, że lepiej nie wtajemniczonemu powiedzieć o co kaman zamiast miałbyś zmarnować kilka godzin lub dni na szukanie przyczyny takiego zachowania silnika i ciesz się, że Twój silnik mimo tej nieszczelności ma jeszcze dynamikę bo już dawno powinien lub utraci swoją dynamikę.
Chadury89 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Dzieki chlopaki a wiecie moze ile ta rurka musi miec srednicy?
ciahciah Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 50mm, ale 51mm też będzie spoko nowe opaski też możesz kupić
Sztomel Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Dzieki chlopaki a wiecie moze ile ta rurka musi miec srednicy? no ja Cię proszę, zdejmij ją i zmierz - trochę inwencji własnej włóż w Twój silnik.
Chadury89 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Dzieki chlopaki a wiecie moze ile ta rurka musi miec srednicy? no ja Cię proszę, zdejmij ją i zmierz - trochę inwencji własnej włóż w Twój silnik. No tak tylko ze autem bede musial tego szukac, i mam za akzdym razem to zdejmowac i zakladac?
Kali S4 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Jesli dla Ciebie jest problemem odkręcić dwie opaski to może wstaw auto do mechanika niech się tym zajmie?
Chadury89 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 oczywiscie z nie jest, jeszcze tego nie probowalem zrobic dlatego pytam profilaktycznie
IDUAL Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Wystarczy raz zdjąć i zmieżyć :gwizdanie:
Jey_Di Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Chadury89 zrób tak: Kup rurę gumową fi 50 + dwie opaski ,chlaśnij ją na ok. 6 lub 7 cm i załóż. Wykasuj błąd i tyle co tu dużo gadać
Chadury89 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Bylem w sklepie z agro czesciami i powiedzieli ze takich rzeczy nie maja, pozniej w sklepie z czesciamito powiedzieli ze tylko serwis, gdzie moge jeszcze szukac takiej gumy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się