Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Praca na dwoch tlokach powyzej 3000.


roman0012

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich klubowiczy i prosze o pomoc!

Jezdze niezbyt dlugo Swoja A4 1.9 TDi oczywiscie :>Mianowicie mam problem tego typu,iz czy to zimny czy cieply silnik po przekroczeniu obrotow powyzej 3500obr silnik jakby pracowal tylko na dwoch garczkach

jednym slowem tragedia :confused4:tak jakby sie zawory podstawialy.a moze to turbo przeladowuje?Pracuje tak jakies dwie minuty a potem sie stabilizuje i jest juz ok.Nie wiem co jest.Nie bylem jeszcze u mechanika-moze ktos spotkal sie z czyms takim?

[br]Dopisany: 13 Luty 2008, 12:17 _________________________________________________Dodam jeszcze ze wraz z nierowna praca autko dymi na szaro(niebiesko)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stadardowo, bez podłączenia do VAG trudno cos powiedziec. powodow moga byc dziesiatki, niektore blache niektore powazne. dlatego niezbedna jest natychmiastowa diangostyka- sprawdzenie bledow, logi statyczne. z dynamicznymi bylbym ostrozny sprobuj zaczac od tego,to zerkniemy co widac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie trzeba zrobić pełne logi bo przyczyna może byc równie dobrze prozaiczna jak filtry powietrza czy paliwa po bardziej kosztowne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adadur nie strach poganiac audice na dwóch garach? o ile to sa faktycznie dwa gary a nie podobny efekt akustyczny

moze niech wrzuci najpierw stat, z BS, skoro przy 3000 jest az tak tragicznie powinno od razu wyjsc :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez nie chodzi ciagle na 2 tylko jak ja przeciagne to strasznie tlucze ale po paru minutach sie stabilizuje....Powiem szczeze ze w trakcie jazdy mi sie to nie zdaza...na jalowym jedynie bez obciazenia...[br]Dopisany: 13 Luty 2008, 15:46 _________________________________________________Wydaje mi sie ze <Krisrw23> ma podobny problem.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=24938.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wam sie watki zapetlily :D mozecie teraz powolac stowarzyszenie MTS czyli Mam To Samo :tongue4:

zrob logi. wydawac moze sie dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mechaniczne sprawy.

Obstawiałbym zawory jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dieslu mało prawdopodobne aby któryś gar nie miał spalania no chyba że tak jak szogun pisze zawory zostały już tylko z nazwy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłączam sie pod temat. Mam dokładnie te same objawy w AHU wymieniłem pompe olejową i na jakiś czas było ok ale ostatnio na dłuższej trasie zrobiło jeden raz to samo ;( ale przynajmniej to nie 10 razy dziennie jak wcześniej. Od niedzieli jednak jest dalej spokój i myślę że nie powróci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie miałem okazji a pompa wpadła mi w ręce przez przypadek przed zamknięciem sklepu i tak wieczorkiem jakoś się zmieniła :tongue4: Jak znowu wytnie mi taki numer to śmigam odrazu na pomiar. Dodam że mierzyłem kompresję (jest w porządku) podłączałem vaga (zero błędów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj :hi: kolego roman0012 pisałeś na moim do mnie że masz taki sam problem jak go nie rozwiązałeś to myślę że masz ten sam problem co miałem zobacz o co mi chodzi, Stawiam :drunk:80% że to stary olej masz w silniku

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_gasnie_silnik_bialy_dym_pomocy-t24938.30.html

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...