peter22 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Witam Było A4 B7 2005rok 1.9TDi 116KM zmodzone na 172KM By ROGALL Nastepnie szukałem A6 z 3.0 TDi , szukałem 2 miesiące i lipa więc trafiło się BMW E61 530XD z 2006r. pełna opcja jeździłem 9 miesięcy i strasznie mi się to nie podobało, zawieszenie tragedia. Szkoda opowiadać. Od paru dni jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A6 c6 z 2007 roku 2.0 TDI BRE S-line Auto sprawdzone po vinie do samego końca serwisowane w ASO przebieg 175 tyś. OPIS -kolor grafit -pełen pakiet S-line zewnętrzny i wewnętrzny - Wnętrze pół-skóra - Klapa tylna otwierana i zamykana elektrycznie - Tylnie lampy LED - Bixenony skrętny - Klimatyzacja Automatyczna - Kolorowy komputer - ogrzewanie siedzeń przód - składane i dzielone oparcie tylniej kanapy - siedzenia s-line - Duża Nawigacja MMI plus z obsługą głosową - Bluetooth - Audi parking system Przód / tył - S-Line grill - S-Line przedni zderzak - S-Line tylni dyfuzor - S-Line progi - Spojler S-Line - brak oznaczenia modelu i pojemności - Hak holowniczy elektryczny - obręcze ze stopu metali lekkich 245/40 R18 S-line - wykończenie szczotkowane aluminium - Elektryczna klapa bagażnika - Tempomat - 3-ramienna kierownica wielofunkcyjna s-line - Zmieniarka 6 CD - Czujnik zmierzchowy świateł - Sensor deszczu - Srebrne listwy ozdobne wokół szyb - ESP , ABS - Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka - ogrzewane dysze spryskiwaczy - Reflektory przeciwmgielne - Srebrne relingi dachowe -Pakiet oświetlenia - Lusterka asferyczne - "Coming Home"/"Leaving Home" - Domykanie automatyczne szyb - itp. Plany -zmiana Turbiny na 170KM od CR lub większa +program i chyba wywale DPF-a By Rogall oczywiście / ZROBIONE -Przednie lampy poliftowe / ZROBIONE -listwy drzwiowe od S6 / ZROBIONE -tylni zderzak audi S6 / ZROBIONE -tylne lampy poliftowe -zderzak przedni S-line poliftowy - może panel klimatronika (zastanawiam sie bo szybko i porecznie sie wszystko ustawia na obecnym ale niestety nie wyglada za fajnie ) - spowalniacze od 3.0 tdi tylko dlatego ze na zime mam 17 felgi a z tego co słyszałem sopwalniacze od S6 nie wejdą w 17 cali. niestety na zmiany trzeba będzie troszke poczekac z powodu braku KASKI a trzeba jeszcze poprawic zabierak pompy olejowej i pompki wymienic na mocniejsze. Troche fotek narazie z ogłoszenia Nowy IC centralny od A4 B8 3.0TDI turbina CAHA
Nowak_zg Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 jak po przesiadce z 530xd do 2.0tdi ? swoja droga zacnie wyposazona jak na 2.0tdi .... tylko zmien ten panel klimatronika tak jak napisales ale wg mnie auto nieporozumienie jesli chodzi o polaczenie gabarytow, prestizu i silnika 2.0tdi 140KM .... auto ( poza silnikiem jak dla mnie ) fotki ( ich wielkosc ) ogolnie fajnie wyglada, dobrze ze kombiak, w miare wyposazony, fajny kolor, dobry rocznik tylko ten silnik dla mnie to nie do tego auta .... ale kazdy ma inne preferencje wiec zycze oby sie dobrze sprawowala
carrera369 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Bardzo ładny kolor i paskudne czarne szyby.
peter22 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2011 szyby oryginalnie przyciemnione. co do silnika to bede colował w 200KM zdjecia juz poprawione . Co do przesiadki z 3.0 to jestem mile zaskoczony jak na 2.0 to ładnie sie zbiera. A jak mi bedzie malo to Ojciec ma takie samo audi z 3.0 dieslem . Zawsze można mu odmulić furmanke
pawel1380 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 No i co po przesiadce z 6 cylindrowych 3 litrow? Chyba ciezko?
peter22 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Nie jest źle . obecny silnik dopieszcze :gwizdanie: i też będzie śmigał jak trzeba . jedyne czego będzie mi brakowało to 4x4[br]Dopisany: 19 Sierpień 2011, 17:33_________________________________________________Panowie mam pytanie o olej . Na 100% motul podobno do tego silnika leje sie 507.00 bo jest z DPF-em. A teraz takie pytanie jeśli wywale DPF-a to olej też trzeba zmienic na inny ???
Rosemeyer Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 wieksze foto!! a kliknąć w fote to nie łaska?
Nowak_zg Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 wieksze foto!! a kliknąć w fote to nie łaska? wczesniej po kliknieciu sie nie powiekszaly do normalnego rozmiaru tylko nadal byly male :gwizdanie:
T-żółw Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 łooo matko, chyba trzeba byc ortodoksyjnym fanem audi, żeby porzucić 3.0 CR na rzecz "cudownego" 2.0 tdi nie mówię już o zmianie z AWD na FWD w dresowozie pewnie na runflatach jeździłeś , trzeba było na zwykłe opony zmienić. ....tak wiem, każdy ma swoje priorytety i potrzeby, miłej jazdy i gratuluje zakupu
stifii Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Ładna C6 - nawiewy w słupkach Skoro masz klime bez lcd nz pokrętła, to nawiewów w słupkach raczej nie masz
peter22 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Ładna C6 - nawiewy w słupkach Skoro masz klime bez lcd nz pokrętła, to nawiewów w słupkach raczej nie masz ta klima tez jest automatyczna a z tymi nawiewami to sprawdze dla pewnosci.[br]Dopisany: 20 Sierpień 2011, 09:29_________________________________________________ łooo matko, chyba trzeba byc ortodoksyjnym fanem audi, żeby porzucić 3.0 CR na rzecz "cudownego" 2.0 tdi nie mówię już o zmianie z AWD na FWD w dresowozie pewnie na runflatach jeździłeś , trzeba było na zwykłe opony zmienić. ....tak wiem, każdy ma swoje priorytety i potrzeby, miłej jazdy i gratuluje zakupu BMW to był przypadek . Szukałem długo A6 ale same szroty były a że BMW było 4x4 to sie zdecydowałem. Opony zmieniłem odrazu na zwykłe , całe zawieszenie miałem do wymiany maglownica zregenerowana . Jak dla mnie to BMW e60 nie jest warta swojej kasy i daleko jej do Audi . Jedyne co było fajne to silnik (Klapki odrazu wyleciały) i Fotele Komforty(Lepsza jakość skóry )
Nowak_zg Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 no fakt faktem siedzialem w s-line w audi i komfortach ( z e60 i e65 ) w bmw i moge smialo stwierdzic ze komforty sa lepsze niz s-line w a6 c6 i niz komforty w a8 d3.... ale sama skora mi sie nie podoba bo jest za mocno chropowata.
Flyer Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 rzeczywiscie zmiana dziwna i jej nie rozumiem, nie brak Ci duzego fajnego silnika? chyba, ze zalezalo Ci na maksymalnej ekonomii. ile palilo Ci 530xd?
stifii Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 ta klima tez jest automatyczna a z tymi nawiewami to sprawdze dla pewnosci. Wiem, że automatyczna bo mam taką w drugiej A6 właśnie 2.0tdi i przy tej klimie bez lcd nie występują nawiewy w słupkach no fakt faktem siedzialem w s-line w audi i komfortach ( z e60 i e65 ) w bmw i moge smialo stwierdzic ze komforty sa lepsze niz s-line w a6 c6 i niz komforty w a8 d3.... ale sama skora mi sie nie podoba bo jest za mocno chropowata. Co do komfortów z e65 fakt to są kozaki. Ale z tego co kojarze to w e60 występują inne stołki niż te co w e65 i aż takie dużego wow nie robią..
Nowak_zg Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 no fakt faktem siedzialem w s-line w audi i komfortach ( z e60 i e65 ) w bmw i moge smialo stwierdzic ze komforty sa lepsze niz s-line w a6 c6 i niz komforty w a8 d3.... ale sama skora mi sie nie podoba bo jest za mocno chropowata. Co do komfortów z e65 fakt to są kozaki. Ale z tego co kojarze to w e60 występują inne stołki niż te co w e65 i aż takie dużego wow nie robią.. to zle kojarzysz fotele komfortowe sa dokladnie takie same w e60 i e65 ... te i te moga miec dokupione funkcje podgrzewania, wentylacji i masazu moze mylisz je z fotelami sportowymi ktore tylko i wylacznie wystepowaly w e60. takie ot w a8 d3 tez byly fotele zwykle, komfortowe i sportowe ( komforty do sportow sa bardzo podobne ... ale np w sportach nie bylo nawet za doplata wentylacji i masazu )
Wojtek_A4 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Bardzo ladna A6 Ja tam rozumiem wybor silnika bo jak zonie bym kupowal to tez niestety maly silnik bo jezdzi 99% w miescie a w trasy zadko sie wybieramy.
skovroon Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Witaj Peter :wink4: to szybko Ci się to e60 znudziło.. aż nie chce mi się wierzyć że tak Ci było z Nią źle ;( Ja, choć mam sportowy zawias, na komfort nie narzekam... i chyba nie zdecydowałbym się na zmianę na C6.. tym bardziej na 2.0..
peter22 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2011 rzeczywiscie zmiana dziwna i jej nie rozumiem, nie brak Ci duzego fajnego silnika? chyba, ze zalezalo Ci na maksymalnej ekonomii. ile palilo Ci 530xd? 530XD w mieście paliła do 16 litrów w zimie nawet 19litrów wczesniej śmigałem 110 km do roboty a od wrzesnia przeniosłem sie i teraz mam 10 minut na piechote , dlatego zmieniłem na 2.0 . [br]Dopisany: 20 Sierpień 2011, 14:35_________________________________________________ Witaj Peter :wink4: to szybko Ci się to e60 znudziło.. aż nie chce mi się wierzyć że tak Ci było z Nią źle ;( Ja, choć mam sportowy zawias, na komfort nie narzekam... i chyba nie zdecydowałbym się na zmianę na C6.. tym bardziej na 2.0.. Powiem tak mimo ze w BMW miałem cały zawias wymieniony na lenfordera , zrobiona maglownice , amory sprawne ,to to auto i tak pływało po drodze moze źle to nazwałem nie było sztywne jak audi a porównanie mialem bo ojciec śmiga A6 3.0 TDI i jak sie przesiadsałem z jego do swojego to miałem cały czas wrazenie że cos jest nie tak z BMW , kolejne wady BMW to trzepanie kierownica masakra . Ale już koniec meczarni z BMW i nigdy wiecej BMW nie zagości na moim podjeździe . A teraz mimo że silnik ma tylko 140 KM (NARAZIE) to o wiele lepiej sie w nim czuje niz w BMW, zawieszenie sztywne , wszystko ładnie pieknie chodzi . Pozdrawiam
rafalekx Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Właśnie czym się różni ta klima? tylko panelem? ale faktycznie trochę paskudny ten panel zmiana to kwestia tylko wypięcia i wpięcia nowego panelu? A poza tym bardzo ładne autko ale silnik... hmmm no każdy ma inny styl jazdy inne wymagania, na miasto może ok ale na trasę dla mnie zbyt słaby
Rekomendowane odpowiedzi