aju Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Stwierdziłem dziś że ręczny dziwnie mi chodzi po krótkich oględzinach zauważyłem że felga jest gorąca, więc ściągam koło i widzę że mechanizm przy zacisku w który wchodzi linka ręcznego nie schodzi do końca. Na szybko pędzlem z rozpuszczalnikiem wyczyściłem tam wszytko, później popsikałem obficie wd40 po czym obiłem młotkiem Ręczny chodzi, koło się nie grzeje. Teraz moje pytanie, zacisk na stół czy został naprawiony
Kowi87 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 W warsztacie jest tutorial na ten przypadek
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 zatarł sie trzpien od recznego w zacisku, normalne w tych rocznikach musisz wszystko rozebrac, wyczyscic, przesmarowac i poskładac
aju Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2011 dzięki, więc jutro działem... nawet dobrze zrobię dwa zaciski od razu
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 musisz miec szczypcde do pierscienia a potem wszystko poskłądac co nie bedzie łatwe
aju Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2011 myślę że poradzę... a jak nie to wykręcę z którejś z anglików
aju Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2011 mówisz od razu mam iść odkręcać?
aju Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2011 namówiłeś mnie dzięki... co do hamulców to na Ciebie można zawsze liczyć
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 do usług :polew: :polew: mogłeś od razu do mnie uderzyc, to bys dostał konkret info
aju Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2011 myślałem że to przypadłość mojego egzemplarza.. wiesz taki "foch" a tu widzę "genetycznie" wyssana przypadłość
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 trzpien na recznym jest mocno skorodowany a ta korozja rozsadza tulejke w zacisku i dlatego tak sie dzieje
aju Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2011 zacisk podmieniony, wybrałem sobie najlepiej wyglądający
pioteros Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 u mnie jest chyba to samo - pytanie - jaki zestaw naprawczy bez tloczka bedzie najlepszy?
karolasterka Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Aju odpowietrzałeś normalną procedurą? ja też dziś regenerowałem zacisk bo blokowało i grzało koło, muszę jeszcze odpowietrzyć i spr. jak działa
aju Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2011 kolega wymieniał mi zacisk a ja mu licznik, więc nie Wiem jak odpowietrzał ale pewnie standardowo
karolasterka Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 i pupa, wymieniony nowy tłoczek, ręczny ładnie odbija, nowe uszczelnienia a tłoczek dalej trzyma po hamowaniu
Dev Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 a co robiles z zaciskiem czysciles wszystko ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się