slowiketdi Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Witam mam problem z autem jak w temacie. Wymieniłem turbinkę i można powiedzieć, że się wręcz sie toczy, a powyżej 3.5 tys obr czuć jak by turbinka zaczyna ciągnąć i przy 4.2 tys obr przestaję ciągnąć tak jak by ją odcinało.turbina jest sprawna ponieważ sprawdzałem ją podpinając pod gruszkę pompę próżniową i w tedy podciągała sztangę i turbinka się załączała a trakcie jazdy próbnej auto miało kopa ale po 5 minutach auto przełączało sie w tryb awaryjny i dalej sie toczyło. W trakcie sprawdzania wyszło ze wejścia zawora N75 jest zasysane powietrze a przy wyjściu z zawora dochodzącego do gruszki jest powietrze zasysane z przerwami praktycznie tak jak by wogóle nie ciągło. Czy może być to problem z sterowaniem zawora n75 a zawór podmieniałem od innego samochodu w którym turbinka chodziła. Czekam na odpowiedzi
Kowi87 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 turbina z AFNa nie jest P&P do AHU/1z przerobiłes układ podciśnień które steruja poprawna pracą turbiny nie wiem czy tu czasem i komputer nie jest do zmiany przy takiej modyfikacji AHU nie miało zmiennej geometrii
Sztomel Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Tak to niestety jest jak się wydaje, że turbo VNT będzie super pracować ze sterownikiem od turbo WG - tyle się można z tematu domyśleć bo nie ma żadnej wzmianki o zmianie sterowania turbo itp. itd. Zaraz padnie pytanie : a co to jest turbo VNT a co WG.
slowiketdi Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Wszystko przepiołem od AFN podciśnienia wtryski dlatego kupiłem całe auto nawet komputer przepiołem z licznikiem , ale imo nie puściło i mam delemat czy to niejest wina programu wole byc pewny niz iść w koszta
SotoM Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 a instalacje silnika do ECU przekładałes?? lub zmieniałes na coniektorych pinach przewody do ECU...?? bo wiem ze to nie jest tak hop siup przełozyc i w droge... podepnij VAG'a i zobacz czego mu brak...
slowiketdi Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2011 witam włożyłem sterownik od 110 i auto śmiga śmiałoo i różnica jest ogramna pomiędzy 90 110 km polecam wymiane turbinki :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się