skerim Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 świstanie turbiny nic dobrego nie wróży - ze ściągnięciem węża od IC dobry pomysł. Jeżeli turbo się rozklekotało i uszczelniacze się wysypały, to może walić olejem i zarzucać świece. Ale przy tym powinno być to widać efekty spalania oleju w postaci "dymienia" z wydechu
pioteros Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 auto w ogole nie dymi, w tej chwili juz delikatne poszarpuje od czasu do czasu sciagnalem waz od icka przy przepustnicy i jest suchutko, czysciutko, moze jest jakas nieszczelnosc, nie zdazylem jeszcze sprawdzic wszystkich przewodow w dolocie aha, czy kat moze tak bardzo przeszkadzac turbince? wie ktos ile kosztuje wybebeszenie go i wstawienie samej pustej obudowy?
Buba Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 a sprawdziłeś w koncu to co pisałem?[br]Dopisany: 29 Sierpień 2011, 16:30_________________________________________________ świstanie turbiny nic dobrego nie wróży niby dlaczego? przyjedz posłuchać moskala albo mojej. w staruchu też gwizdało aż miło było sluchać
pioteros Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 sprawdzalem, swiece jak swiece, iskre daja, nie wiem jak cewki dokladnie sprawdzic, w domowych warunkach czytalem ze sie nie da?
Buba Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 odłączasz po kolei i sprawdzasz jak silnik bedzie reagował
pioteros Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 5W40 ELF, moze 3 tysiące zrobione na nim co do cewek teraz silnik pracuje ok, wiadomo ze po odlaczeniu kolejnych cewek bedzie go trzeslo, ale wczesniej kiedy mial trzesawkę prawie nonstop, robiłem tak że kolejno odłączałem każdą cewkę i za każdym razem była zmiana w pracy motoru, tak jakby wszystkie cylindry pracowały a zaburzenie pracy silnika było z innej przyczyny, teraz od 3 dni nie widziałem żadnych niepokojących objawów prócz tego słabawego, skaczącego przyspieszenia w dolnym zakresie obrotoów, kiedy wciska mu się troche mocniej
kudlaty.lukas Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 mozesz sprawdzic tez modul zaplonowy, jest na puszce filtra powietrza...rzadko zdazaja sie jego usterki, ale u mnie byla to przyczyna szarpania przy mocnym wcisnieciu gazu ok.3000-4000 (wazne jest aby miedzy modulem a obudowa byla masc przewodzaca, sorry nie pamietam jak ona sie nazywa)... + obejrzyj cewki z zewnatrz, mi jedna rozsadzilo od srodka i pomimo sprawdzania jej dzialania dopiero po czasie zauwazylem, ze jest popekana powodzenia i wytrwalosci
Gelooo Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 jak chcesz sprawdzic turbo zdejmij dolny waz od intercoolera ten od przepustnicy moze jeszcze byc suchy jak intercooler wylapie u mnie wylapal opilki metalowe turbo pompuje ale wali na niebiesko i to sporadycznie ale juz znam przyczyne i poszukuje turbiny. Hałas tez juz jest a turbo gwizdze ladnie(nie odpalam go juz nawet poki nie znajde turbo) ogolnie jak zdejmiesz na cieplym tez rure ta ktora idzie do przepustnicy i dodasz gazu ale nie na chwilke tylko dluzej na 10sekund w moim przypadku zaczelo chlapac olejem. A najlepiej sprawdzic luz na wirniku ale na zimnym silniku u mnie jest spory niestety:( ale bedzie nowe turbo
pioteros Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 sprawdze ten moduł i pęknięcia na cewkach a co do turbo, u mnie nie dymi, nie chlapie, może się gdieś poci od spodu troche ale nie wiem jak bardzo, a jeśli zbliża się jego koniec... to najwyżej zaczne szukanie K03S, wtryski 320ccm od BEXa 190KM już mam w szufladzie dzisiaj zajrzałem znów do auta i tak: przeczyściłem moduł zapłonowy, był brudny tam gdzie była nałożona ta pasta, no właśnie, co to za pasta, jakie ma właściwości? przewodzące prąd? termoprzewodzące? wyczyściłem wszystko i psiknąłem miedzią w sprayu zamiast niej, może coś to pomogło kupiłem też zawór DV z końcówką 710 N czyli w teorii ten najlepszy, przy wymianie zobaczyłem niepokojące 2 rzeczy, pierwsza to mnóstwo czystego oleju cieknącego od strony rozrządu, cały przód silnika od spodu jest po prostu obryzgany i wiszą krople, jedyna nadzieja to to że przy wymianie rozrządu coś źle złożyli i pojadę na reklamacje żeby poprawili to co jest źle druga sprawa, olej w przewodach od turbo do samego icka, na wyjściu icka do kolektora ssącego jest już sucho, ale za to cały zaworek DV był zabrudzony od wewnątrz olejem, i przepuszczał powietrze w obie strony, więc był już do wymiany ale olej w przewodach idących od Turbo do ICka to chyba nie zbyt dobry znak... nie wiem jak dużo tego oleju tam spływa, ale jeśli to cały olej z 7tys km które już zrobiłem autem to w sumie nie wiele, bo delikatnie tylko skapywał po zdjęciu węży, przez IC też nie przechodzi dalej do przepustnicy, jest cały czas suchutka
kudlaty.lukas Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 przeczyściłem moduł zapłonowy, był brudny tam gdzie była nałożona ta pasta, no właśnie, co to za pasta, jakie ma właściwości? przewodzące prąd? termoprzewodzące? wyczyściłem wszystko i psiknąłem miedzią w sprayu zamiast niej, może coś to pomogło http://allegro.pl/modul-zaplonowy-przekaznik-mocy-vw-audi-seat-i1753759096.html silikon... posmaruj na wszelki wypadek
pioteros Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 miedz jest jednym z najlepszych przewodnikow ciepla wiec spray zmienie tylko na gestsza troche paste, tez miedzianą
Gelooo Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 hehe u mnie oleju nie ubywalo wiecej niz 250ml na 4000km i co z tego jak turbo w opilkach a i tak kopcilo spradycznie i to dymienie nie ciagle mnei zmylilo
pioteros Opublikowano 2 Września 2011 Autor Opublikowano 2 Września 2011 Friday 2 September 2011 13:24:03 8D0 907 558 E 1.8L R4/5VT MOTR HS D03 Group A: '002 Group B: '007 Group C: '025 RPM Time Time Mass Flow Lambda Voltage Duty Cycle (no units) Time Time Time Duty Cycle TIME TIME TIME MARKER STAMP /min ms ms g/s STAMP % V % STAMP ms ms ms % 0.25 1880 1.45 2.81 8.96 0.52 0.0 0.820 99.6 0.98 0.02 5.40 0.00 1.45 0.0 1.11 2040 5.15 10.71 33.89 1.39 0.8 0.785 99.6 0.98 0.78 5.85 5.60 4.80 46.5 1.90 2320 6.05 11.82 44.51 2.15 -3.9 0.765 99.6 0.98 1.65 6.75 6.15 5.80 50.0 2.65 2560 6.75 13.26 55.48 2.90 0.0 0.750 99.6 0.98 2.40 7.35 7.25 6.50 62.1 3.40 2840 6.85 13.43 62.36 3.65 0.0 0.765 99.6 0.99 3.15 7.35 7.30 6.85 50.8 4.18 3120 7.00 13.94 70.21 4.45 0.0 0.775 99.6 0.99 3.92 7.35 7.30 7.00 46.1 4.96 3400 6.90 13.86 75.83 5.21 0.0 0.820 99.6 0.99 4.71 7.15 7.15 6.95 48.0 5.73 3720 6.85 14.03 81.18 5.99 0.0 0.825 99.6 0.99 5.46 7.05 7.05 6.90 50.4 6.51 4000 6.90 14.20 88.06 6.77 0.0 0.830 99.6 0.99 6.24 7.05 7.00 6.90 53.1 7.28 4280 7.05 15.05 96.59 7.53 0.0 0.840 99.6 0.99 7.03 7.05 7.00 7.05 54.3 8.03 4560 7.05 15.22 102.22 8.28 0.0 0.845 99.6 0.99 7.78 7.05 7.00 7.05 52.3 8.78 4800 6.95 15.47 106.81 9.03 0.0 0.850 99.6 0.99 8.53 7.00 6.95 6.95 50.4 9.56 5040 6.95 15.73 111.59 9.83 0.0 0.855 99.6 0.99 9.30 7.00 6.95 6.95 47.7 10.34 5280 6.85 15.90 114.44 10.60 0.0 0.865 99.6 0.99 10.09 6.95 6.90 6.80 46.5 11.12 5600 6.60 15.56 118.82 11.39 0.0 0.905 99.6 0.99 10.86 6.85 6.80 6.70 46.1 11.89 4000 5.65 11.48 73.12 12.15 0.0 0.850 99.6 0.99 11.63 6.35 5.50 4.85 7.4 12.65 4080 6.40 13.43 83.61 12.92 0.0 0.825 99.6 1.00 12.40 6.90 6.85 6.45 42.2 13.43 4200 6.65 14.03 89.17 13.70 0.0 0.830 99.6 1.00 13.18 7.05 7.00 6.60 48.4 14.23 4320 6.80 14.37 93.68 14.49 0.0 0.835 99.6 1.00 13.96 7.05 7.00 6.75 50.8 14.99 4400 6.95 14.88 97.92 15.26 0.0 0.840 99.6 1.00 14.75 7.05 7.00 6.95 53.1 15.77 4520 7.05 15.22 101.39 16.03 0.0 0.840 99.6 1.00 15.52 7.05 7.00 7.05 54.3 16.53 4600 6.95 15.05 102.57 16.78 0.0 0.845 99.6 1.00 16.28 7.00 6.95 7.00 53.5 17.28 4720 6.90 15.22 103.96 17.53 0.0 0.845 99.6 1.00 17.03 7.00 6.95 6.90 51.6 18.04 4800 0.50 0.94 7.64 18.30 -8.6 0.875 0.0 1.00 17.78 7.00 6.95 2.35 0.0 18.81 3720 0.60 1.19 7.36 19.06 0.0 0.030 0.0 1.00 18.56 5.65 6.95 0.70 0.0 19.56 3520 0.50 1.02 5.69 19.81 0.0 0.030 0.0 1.00 19.31 5.70 6.95 0.50 0.0 20.31 3280 0.45 0.94 5.07 20.57 0.0 0.025 0.0 1.00 20.06 5.75 6.95 0.45 0.0 przepraszam ze tak wstawilem, ale czy ktos moze mi powiedziec czy duty cycle zaworka jest w porzadku i czy wskazania przeplywki nie sa deko zanizone?
Buba Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 powinieneś mieć ok 120-130g/s w max obrotach
pioteros Opublikowano 2 Września 2011 Autor Opublikowano 2 Września 2011 czyli albo przytkany filtr, albo przybrudzona przeplywka
Buba Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 albo zdechł WG to wtedy by były mniejsze wskazania na przepływce?
Dev Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 moze byc delikatnie uchylony i tez bedzie kiszka
RFK Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 Co do Duty Cycle to chyba powinno sie zaczynac przy niskich obrotach od 99,6 i spadać im wieksze do około 50,0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się