macisz12 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Pwm 12v Jesteś na 100% tego pewien. Jeśli tak to może wiesz skąd regulator PWM dostaje impulsy.
DonDemon Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Orientuje się może ktoś jaki nr części mają podkładki miedziane pod przewody hydrauliczne ?
Marcino87 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 N0138495 na mniejszą śrubę N0138487 na większą
konrad_A4 Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Pwm 12v Jesteś na 100% tego pewien. Jeśli tak to może wiesz skąd regulator PWM dostaje impulsy. z ABS'u, ale jaki to sygnał nie wiem, bo nie sprawdzalem
Marcino87 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Dla tych co nie zgadzali sie z moim zdaniem. Milej lektury ; Ten element to nie przekaźnik a sterownik. żaden przekaźnik nie jest w stanie sam zmieniać siły wspomagania w zależności od prędkości jazdy. Na pokładzie niby przekaznika jest procesor MC68HC05J3 opis dostepny MC68HC05J3 datasheet pdf datenblatt - Motorola, Inc - High-density Complementary Metal Oxide Semiconductor (HCMOS) Microcomputer Unit ::: ALLDATASHEET ::: wyposażony w 2kb pamięci ROM 240bajtów self check ROM oraz 128bajtów RAM ponadto na płycie znajduje się eeprom 93c46 1kb opis 93C46 datasheet pdf datenblatt - Microchip Technology - 256 Bit/1K 5.0V CMOS Serial EEPROM ::: ALLDATASHEET ::: Więc czy ten element jak go nazywaja naukowcy "przekaźnik" jest programowalny czy nie to sobie sami odpowiedzcie. Nie ma w nim żadnych elementów mechanicznych, tylko elektronika.
Bart-S Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 No i tu właśnie jest sedno sprawy - przekaźnik nie jest sterownikiem bo nie ma pamięci. Posiadanie pamięci zmienia całą perspektywę
Marcino87 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 No i tu właśnie jest sedno sprawy - przekaźnik nie jest sterownikiem bo nie ma pamięci. Posiadanie pamięci zmienia całą perspektywę Bartek pamiec jest. To ten drugi liink ktory wklejalem. eeprom. ( to jest wlasbie pamiec ) Sent from my телефон
Bart-S Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 No i tu właśnie jest sedno sprawy - przekaźnik nie jest sterownikiem bo nie ma pamięci. Posiadanie pamięci zmienia całą perspektywę Bartek pamiec jest. To ten drugi liink ktory wklejalem. eeprom. ( to jest wlasbie pamiec ) Sent from my телефон Tak tak, teraz widzę tylko tłumaczę dlaczego wcześniej mi nie pasowało.
Marcino87 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Wiec jak mowie wszystko jest to samo, uklad jest programowalny mozna wszystko zmienic. Za pomoca zmiany charakterystyki pracy zapisanej pracy w pamieci. Do tego uklad z innych aut jest taki sam cy z B6, B7 phanteon z jaguara czy innych. Podejrzewam wszystko zalezy od danego auta i pewnie do kazdego auta jest inaczej przystodowana pamiec. Reszta dzialania to samo Sent from my телефон ---------- Post dopisany at 17:47 ---------- Poprzedni post napisany at 17:43 ---------- Sam walcze u siebie teraz z niedzialajacym ukladem servotronica. Ewidentnie wykluczone mam czesc elektroniczna ukladu. Pozostaje mi zaczac od podmiany pompy. Bo nawet dzisiaj jak odpalilem auto zimne to poki sie ni nagrzalo olej wspomagania bylo git kiera leciutko a pozniej staje i nic nie dziala ;( jak dodan gazu poprawia sie. Ewidentnie cos z cisnieniem jest. Mial ktos takie obiawy ? Sent from my телефон
konrad_A4 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Wiec jak mowie wszystko jest to samo, uklad jest programowalny mozna wszystko zmienic. Za pomoca zmiany charakterystyki pracy zapisanej pracy w pamieci. Do tego uklad z innych aut jest taki sam cy z B6, B7 phanteon z jaguara czy innych. Podejrzewam wszystko zalezy od danego auta i pewnie do kazdego auta jest inaczej przystodowana pamiec. Reszta dzialania to samo Sent from my телефон ---------- Post dopisany at 17:47 ---------- Poprzedni post napisany at 17:43 ---------- Sam walcze u siebie teraz z niedzialajacym ukladem servotronica. Ewidentnie wykluczone mam czesc elektroniczna ukladu. Pozostaje mi zaczac od podmiany pompy. Bo nawet dzisiaj jak odpalilem auto zimne to poki sie ni nagrzalo olej wspomagania bylo git kiera leciutko a pozniej staje i nic nie dziala ;( jak dodan gazu poprawia sie. Ewidentnie cos z cisnieniem jest. Mial ktos takie obiawy ? Sent from my телефон Miałem taki przypadek w B8 bez servotronica w s-line (te mają inną charakterystykę wspomagania) na biegu jałowym był opór, a po podwyższeniu obrotów wspomaganie wracało - winowajcą okazała się pompa
Marcino87 Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Potwierdzam pompa. Po jej wymianie dziala az milo. Bartek jak mozesz podklej ten obiaw moze sie konus przyda Sent from my телефон
Bart-S Opublikowano 16 Października 2013 Autor Opublikowano 16 Października 2013 Potwierdzam pompa. Po jej wymianie dziala az milo. Bartek jak mozesz podklej ten obiaw moze sie konus przyda Sent from my телефон Spoko - w wolnej chwili się tym zajmę.
Marcino87 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Ktoś wspominał że się za szybko układ utwardza. Powiedzmy mi to nie przeszkadzało bo bardzo szybko mi się utwardzał i w mieście może było przy wolnej prędkości za ciężko. Więc poszły próby układ 8E0 907 307C - z RS4 owy na którym dotychczas jeździłem i za szybko może się utwardzało bo okolice 30 km/h już było ciężko i im szybciej tym ciężej układ 8E0 907 307E - S4 ten za to działa rewelacyjnie odczuwam że okolice 60 km/h zaczyna się utwardzać i znacznie wolniej względem prędkości się utwardza więc zostaje w samochodzie drugi układ Pamięć też skopiowana z tego z S4 także można go sobie ustawić jak się chce Pytanie dla ludzi którzy mają 1N3 jaki macie układ i jak to działa
barrowiec1 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Pamięć też skopiowana z tego z S4 także można go sobie ustawić jak się chce co to znaczy i jak go można sobie ustawić??? czyli założyć można obojętnie jaki przekaźnik - czy to od s4 czy od zwykłego ?? będzie odczuwalna różnica twardości przy różnych prędkościach??
Marcino87 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Pamięć też skopiowana z tego z S4 także można go sobie ustawić jak się chce co to znaczy i jak go można sobie ustawić??? czyli założyć można obojętnie jaki przekaźnik - czy to od s4 czy od zwykłego ?? będzie odczuwalna różnica twardości przy różnych prędkościach?? to że można go sobie ustawić.. to poczytaj kilka postów wyżej wystarczy przeprogramować w nim pamięć i ustawia sie jak chce. wczoraj już kombnowałęm z tym, bo skopiowałem pamięć i z niego. wgram pamięć w sterownik z RS4 i spróbuje przestawić trochę a co do tego czy można zmieniać to można . ja mam dwa i na dwóch działa z tym że śa różnice widoczne i odczuwalne. nawet założyłem układ z kolegi vw phateona (nie wiem cxzy dobrze napisałem ) i też działało lecz próbę robiłem na postoju nie jeździłem przy najbliższej okazji sprawdze w drodze jeszcze raz układ z tego vw
barrowiec1 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 i jeszcze ostatnie pytanko (na razie) jak go można programować, a raczej czym...
Marcino87 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 i jeszcze ostatnie pytanko (na razie) jak go można programować, a raczej czym... Trzeba wylutowac pamiec ktora znajduje sie w ukladzie potocznie zwanym przekazniku oto i ona Programuje sie go za pomoca programu i odpowiedniego adaptera Miej wiecej tak wygladaja zapisy z pamieci Sent from my телефон
jozek726 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Panowie oryginalnie do servo do b6 jest potrzebny przekaźnik 8E0 907 307 ? Inny nie będzie pasował ?
Marcino87 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 józek tak jak opisywałem, pasuje działa tylko każdy inaczej działa
jozek726 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 józek tak jak opisywałem, pasuje działa tylko każdy inaczej działa racja, racja. Przepraszam nie doczytałem, teraz już wiem zerknąłem na pierwszy post i dlatego takie pytanie, jutro zerknę jaki u mnie siedzi w aucie 8E0 907 307 – przekaźnik 629 dla B6 8E0 907 307 F – przekaźnik 640 dla B7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się