Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

czyli można w aso kupić wiązkę gotową żeby ogarnęła servo??? jakiś nr??

Nie - wiązki do przekaźnika nie kupisz osobno, trzeba ją zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli można w aso kupić wiązkę gotową żeby ogarnęła servo??? jakiś nr??

Marcin ogarne Ci wiazke jak chcesz ;)

Sent from my телефон

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcinek, potrzebowałem opis pinów sterownika, na pierwszej stronie nie znalazłem,chyba że już czas odwiedzić okulistę.

Na schemacie wszystko widać: zasilanie, masa, sygnał prędkości i sterowanie zaworem.

Bartku,chodziło Mi o taki opis:wink:

83il.jpg

---------- Post dopisany at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany at 18:02 ----------

Czego szukasz jak masz podłączenie na pierwszej stronie tego watku.

Sent from my телефон

Marcin,masz kostkę do zaworka z pinami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcinek, potrzebowałem opis pinów sterownika, na pierwszej stronie nie znalazłem,chyba że już czas odwiedzić okulistę.

Na schemacie wszystko widać: zasilanie, masa, sygnał prędkości i sterowanie zaworem.

Bartku,chodziło Mi o taki opis:wink:

http://s23.postimg.org/kr9osnu1j/83il.jpg

Podtrzymuję - to samo masz w pierwszym poście. Na schemacie widać co jest czym. Różnica w sposobie opisu - ja podałem nr pinów w kostce przekaźnika a tu masz opisane bolce w samym przekaźniku (15, 31, W1 itd.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcinek, potrzebowałem opis pinów sterownika, na pierwszej stronie nie znalazłem,chyba że już czas odwiedzić okulistę.

Na schemacie wszystko widać: zasilanie, masa, sygnał prędkości i sterowanie zaworem.

Bartku,chodziło Mi o taki opis:wink:

http://s23.postimg.org/kr9osnu1j/83il.jpg

Podtrzymuję - to samo masz w pierwszym poście. Na schemacie widać co jest czym. Różnica w sposobie opisu - ja podałem nr pinów w kostce przekaźnika a tu masz opisane bolce w samym przekaźniku (15, 31, W1 itd.).

Nie pomyślałem:doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli można w aso kupić wiązkę gotową żeby ogarnęła servo??? jakiś nr??

Marcin ogarne Ci wiazke jak chcesz ;)

Sent from my телефон

ok, to będę temat ogarniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcinek, potrzebowałem opis pinów sterownika, na pierwszej stronie nie znalazłem,chyba że już czas odwiedzić okulistę.

Na schemacie wszystko widać: zasilanie, masa, sygnał prędkości i sterowanie zaworem.

Bartku,chodziło Mi o taki opis:wink:

http://s23.postimg.org/kr9osnu1j/83il.jpg

---------- Post dopisany at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany at 18:02 ----------

Czego szukasz jak masz podłączenie na pierwszej stronie tego watku.

Sent from my телефон

Marcin,masz kostkę do zaworka z pinami?

Chyba mam.

Sent from my телефон

---------- Post dopisany at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ----------

Przyszedł juz Ci ten magiel ? Jak wyglada ?

Sent from my телефон

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już jestem po wymianie magla na servotronic. Każdemu polecam tego moda. Kierą małym palcem można kręcić na postoju i przy wolnej jeździe. Układ mam z literką D

Jestem mega zadowolony :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam B7 i przekaznik 640 podlaczylem wszystko tak jak w opisie, czyli:

2- W2 - 2 z zaworu

4- 15 - predkosc

5- W1 - 1 z zaworu

6- V - stacyjka

8- 31 - masa

nic nie dzialalo i zamienilem 4 z 6 i mysle ze tak wlasnie powinno byc:

2- W2 - 2 z zaworu

4- 15 - stacyjka

5- W1 - 1 z zaworu

6- V - predkosc

8- 31 - masa

Wtedy mi zadzialalo wspomaganie na parkingu, bylo 7v na predkosci, ale zachcialo mi sie sprawdzic co bedzie jak odlacze indeks pred. zielony kabelek z V czyli 6 i przestalo mi dzialac, zrobilem to na odpalonym silniku, po podlaczeniu teraz pokazuje caly czas 0v, po przekrecenie stacyjki na chwile tylko wskakuje na 0.3v, czy uwalilem przekaznik czy mozna go jakos zresetowac???

Wyciagnalem i wlozylem kilka razy indeks predkosci i zalapal znowu, takze wszystko dziala ok. Indeks predkosci ma byc wpiety w 6 czyli tam gdzie V na przekazniku. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle. Na 6 jest na pewno zasilanie po zapłonie a na 4 podaje się sygnał prędkości. Wyciągnij przekaźnik i zobacz jak się nazywają poszczególne piny (na obudowie jest opis) a następnie przyrównaj to do kostki... Z powyższej akcji wyjdzie Ci opis który tutaj wklej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam kostki, zrobilem to bez kostki i wszystko dziala, zeby bylo tak jak mowisz powinienes liczyc piny na przekazniku tak:

123

654

789

domyslam sie ze tak jest na kostce skoro kazdemu dziala i nikt wczesniej nie zglaszal zazalen, nie majac kostki wiadomo ze policzylem tak:

123

456

789

takze jakby ktos tak opisal:

W2 - 2 z zaworu

15 - stacyjka

W1 - 1 z zaworu

V - predkosc

31 - masa

Byloby jasniej. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam kostki, zrobilem to bez kostki i wszystko dziala, zeby bylo tak jak mowisz powinienes liczyc piny na przekazniku tak:

123

654

789

domyslam sie ze tak jest na kostce skoro kazdemu dziala i nikt wczesniej nie zglaszal zazalen, nie majac kostki wiadomo ze policzylem tak:

123

456

789

takze jakby ktos tak opisal:

W2 - 2 z zaworu

15 - stacyjka

W1 - 1 z zaworu

V - predkosc

31 - masa

Byloby jasniej. Pozdrawiam

Kilka postów wcześniej zostało to opisane w taki sam sposób jak to teraz podałeś. Sposób instalacji uwzględnia komplet części potrzebnych do modyfikacji - to już nie moja wina, że poszedłeś na skróty. Gdybyś użył kostki do przekaźnika (jakoś specjalnie droga nie jest) nie miałbyś wcześniejszych problemów.... Tyle z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam kostki, zrobilem to bez kostki i wszystko dziala, zeby bylo tak jak mowisz powinienes liczyc piny na przekazniku tak:

123

654

789

domyslam sie ze tak jest na kostce skoro kazdemu dziala i nikt wczesniej nie zglaszal zazalen, nie majac kostki wiadomo ze policzylem tak:

123

456

789

takze jakby ktos tak opisal:

W2 - 2 z zaworu

15 - stacyjka

W1 - 1 z zaworu

V - predkosc

31 - masa

Byloby jasniej. Pozdrawiam

Kilka postów wcześniej zostało to opisane w taki sam sposób jak to teraz podałeś. Sposób instalacji uwzględnia komplet części potrzebnych do modyfikacji - to już nie moja wina, że poszedłeś na skróty. Gdybyś użył kostki do przekaźnika (jakoś specjalnie droga nie jest) nie miałbyś wcześniejszych problemów.... Tyle z mojej strony.

Bartek zerknij na moje PW

Sent from my телефон

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie mam nadzieję że nie bardzo głupie. Jade zdemontować servo z dawcy i czy wszystko co potrsebne jest na wiążące ktora,idzie z magla? Czy jeszcze coś muszę wyciągnąć z kabiny bo wyciągnięciu wiązki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie mam nadzieję że nie bardzo głupie. Jade zdemontować servo z dawcy i czy wszystko co potrsebne jest na wiążące ktora,idzie z magla? Czy jeszcze coś muszę wyciągnąć z kabiny bo wyciągnięciu wiązki?

Do magla leci tylko 2zylowy kabel zakończony wtyczka. Resztę instalacji masz w kabinie

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie mam nadzieję że nie bardzo głupie. Jade zdemontować servo z dawcy i czy wszystko co potrsebne jest na wiążące ktora,idzie z magla? Czy jeszcze coś muszę wyciągnąć z kabiny bo wyciągnięciu wiązki?

Musiałbyś wytargać całą wiązkę łączącą silnik i kabinę...

---------- Post dopisany at 13:21 ---------- Poprzedni post napisany at 13:20 ----------

No i nie zapomnij o przekaźniku i jego kostce. Wydrukuj sobie schemat bo wiązki przekaźnika nie wypniesz - trzeba będzie ciąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie dzisiaj to oblukam co i jak a bebeszyc będę po przygotowaniu.

Marcin nie strasz :drunk::drunk:

---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:30 ----------

Ale jak zawine cześć od magla do kabiny plus przekaznik to już będzie lżej wyrezac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I zwróć uwagę żeby magiel był ZF a nie Koyo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZF jest masywniejsza i obudowa kolumnowa jest szara/metaliczna , Koyo ma obudowę czarną .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...