Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej na filmiku nic ciekawego byś nie zobaczył, to trzeba poczuć. Jest zdecydowanie lżej przy Servotronicu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magiel z B7 zamontowany, sterownik z końcówką D. Faktycznie, kręci się o wiele lżej :)

Jednak kierownica nie odbija tak jak powinna. Winne są (zapieczone) końcówki drążków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja muszę się w końcu zabrać ze swój servo, który mi nie działa i nie wiem czemu. Magiel B7, zawor B6, instalacja i przekaznik B6. Wspomaganie dziala tak jakby nie bylo servotronika.

Magiel jest na pewno OK, ale nie wiem co z resztą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer ja bym w kolejności sprawdził kabelek od prędkości, podmienił przekaźnik a później zaworek, może stoi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Sprawdzę różne opcje. Pompę wspomagania nawet po drodze wymieniałem, bo myślałem, że padła na poprzednim maglu (bardzo mocno ciekł i momentami miałem prawie sucho w zbiorniczku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A8 D2 Relay 356 4D0907307 to będzie coś w rodzaju 8E0907307 z B6/B7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi najbardziej odpowiadał ten z S4.

Co do zwykłego jest tak jak być powinno ;)

Sent from my Iphone 6

To mi ta charakterystyka z S4 nie odpowiada, za ciężko mi się kręci jednak na tym układzie. Poza tym miałem wrażenie, że przy zwalnianiu dojeżdżając np. do ronda układ nadal był utwardzony, a dopiero po całkowitym zatrzymaniu kręciło się znów lekko.

Na tym zwykłym chodzi jak po maśle, a pomimo to jest nadal kontrola nad autem.

JA mam dokładnie tak samo jak Ty, że układ dopiero po zatrzymaniu się rozluźnia, A mówisz o zwykłym tzn jaki masz konkretnie przekaźnik, bo ja mam z literką D ale od a6 czy tam od a8 juz nie pamietam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skombinuj ten zwykły, to się zamienimy ;)

Edytowane przez erchi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z przekładnią , cieknie olej z prawej strony pod gumą ,

czy tam są jakieś uszczelniacze które można wymienić

, albo zostaje magiel do regeneracji ?

To pytanie jest śmieszne , ale ja się dopiero uczę uczę tych klocków .

Edytowane przez Pablo2506
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie możesz spróbować wymienić same uszczelniacze, których koszt zakupu w ASO jest śmiesznie niski (kilkanaście PLN).

Zdarza się niestety, że nieuczciwe warsztaty podciągają to pod usługę regeneracji... za którą kasują kilkaset złotych :facepalm:

http://www.auto-swiat.pl/zdjecia/regeneracja-przekladni-kierowniczej/2c06y

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziękował

O to zaczne od wymiany uszczelniaczy :naughty:

A da radę wymienić je bez wyciągania magla ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziękował

O to zaczne od wymiany uszczelniaczy :naughty:

A da radę wymienić je bez wyciągania magla ?

Nie wiem :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś byłem po uszczelniacze i gościu powiedział że nie ma możliwości dokupienia uszczelniaczy.

Czy ktoś zna numery tych uszczelniaczy ?

Czy zwykłe magle mają takie same uszczelniacze co z servotroniciem?

Edytowane przez Pablo2506
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO Ci sprzedadzą bez gadania :wink:

N 906 542 02 - 11zł/szt

Te oringi pasują do wszystkich przekładni ZF-a, mam nadzieję, że to o nie chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś czuję, że znalezienie maglownicy z b7 w dobrym stanie będzie nie lada wyzwaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Więc teoretycznie z B7 by było np. coś takiego:

http://allegro.pl/maglownica-przekladnia-audi-a4-b6-b7-8e1422105d-i5352536336.html

Bo:

8E1422105D -> 8E1422053Q -> 8E1422054 B/BX

Więc to B7?

Z tego co na zdjęciu wynika że jest:

- 8E1422054 B/BX,

- 8E1 998 317 A – zawór dla B7,

- 1J0 973 722 - wtyczka 2-pin do zaworu

Więc resztę trzeba dokupić czy coś jeszcze w tym zestawie jest?

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mi powie który zawór z jest z końcówką A czyli do b7?

Ten z kwakiem kabla, czy ten bez kabla.

Z góry dziękuję

5115532.jpg

Edytowane przez Pablo2506
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...