Gość Lokiszta Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Witam chciałem się dowiedzięć czy mój problem dotyczy pompy vacum, ponieważ jakieś pół rok temu mechanik stwierdził, że mam ją słabą i już wtedy miałem twarde hamulce.Trzy dni temu auto zaczęło ciągnąc dopiero od 2200-2300 obrotów a pedał był coraz twardszy dziś to już się zrobiła tragedia auto ciągnie od 3 tys.obrotów a pedał jest jak kamień tylko jak się go rozpędzi to idzie normalnie zahamować, a tak w mieście jak by się jechało bez wspomagania hamulców proszę o radę [mod]Czy we wszystkich modelach B6 jest silnik diesla!? (prefix) - poprawiłem kolejne polecą do kosza[/mod]
rafsus Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Diagnoza mechanika słuszna twardy pedał hamulca to wina tej pompy A ten twoj AWX na LPG to ile bierze
dariodario Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 niekoniecznie wina pompy. Może być uszkodzony któryś przewód z podciśnieniem.vacumeter i lecisz wszystkie rurki aż trafisz na tą co ma dziurę.
Gość Lokiszta Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 przewody wchodzące do turbo są słabe ale nie ma dziur są trochę sparciałe a gdzie one póżniej idą bo chowają się pod autem sprawdzałem już tą gumę która wchodzi w ścianę grodziową jest dobra wyciągałem to itd. wygląda na to, że ta pompa pada już do końca, więc czy kupić nową czy coś używanego.Nowa pewnie majątek a używane można dostać od 200zł.
dariodario Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 mam używaną jakby cię interesowała. Po 80tkm. Jest tylko problem abym ci z italii wysłał to trochę kosztuje.
Gość Lokiszta Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 a orientuje się ile kosztuje nowa spoko byłbym zainteresowany a pompa z pewnego żródła
gar.bik Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Sprawdź sobie jeszcze króciec od tej pompy, ten co wychodzi podciśnienie w pompach firmy LUK lubiły się te króćce luzować skutkowało to utrata podciśnienia i takimi objawami jak opisujesz... ja do jego środka tego łącznika wstawiłem kawałek miedzianej rurki bo czasem lubił zaskoczyć takim twardym hamulcem.
Gość Lokiszta Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 a no widzisz chciałem o to właśnie zapytać czy tak ma być czyli przewód gumowy który idzie napisze odwrotnie z pompy serwa przez ta ścianę i potem jest rozgałęzienie i grubszy przewód wchodzi do pompy na taki cypel i zakręca się to cybantem i właśnie ten cypel mam cały luźny on tam dosłownie lata myślałem ze tak ma być czy to o to ci chodzi
gar.bik Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 tak o to chodzi ..właśnie tak na próbę to spróbuj nim poruszać i sprawdź jak podciśnienie..ja tez tak miałem u siebie ,zdemontowałem pompę i wstawiłem króciec gwintowany i nie miałem więcej problemów.
Gość Lokiszta Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 no to mi się to bardzo rusza a czy z tą mocą też to będzie miało wspólnego
dariodario Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 bedzie bo podcisnieniem jest tez sterowaneturbo
Gość Lokiszta Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 więc sprawa wygląda tak,że ta końcówka się rusza ale problem znacznie większy był gdzie indziej za ścianą grodziową była dziura w przewodzie załatałem to poxipolem i teraz autko jest zupelnie inne ciągnie od samego dołu wo gole go nie poznaje a dziura się zrobiła przez akumulator i nie wiem o co chodzi bo ona ma z dwoch stron dziurki z prawej wchodzi do niego wąż a z lewej jest pusty i przez niego wylatuje elektrolit i trochę tam narobiło szkód, miedzy innymi własne ta dziura i będę potrzebował ten przewod łączący serwo z ta ścianą do tej złączki.Czy mogę jakoś zaślepić ten otwór z akumulatora gdzie wylatuje ten kwas czy musi on tak być nie widać zęby tam coś z niego wyleciało.
marianoBRW Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 coooo ? jak cieknie elektrolit z aku to go szybko wymień. tam nie ma co kombinować i łatać. a twardy pedał może być jeszcze spowodowany "zużytym" łącznikiem w przegrodzie grodziowej taki gumowy łącznik , jest gdzieś na forum manewr jak go na szybkiego naprawić na " długopis" ja tak zrobiłem i latał dość długo ale docelowo wymieniłem na oryginał w ASO ( koszt niewielki) . druga sprawa to właśnie ten dzyndzel w pompie vacum ( tandem ) rzeczywiście może się wyrabiać . Polecam wymianę , ewentualnie zaklejenie go klejem BISON EPOXY METAL. ja tak mam i rok śmigam klej nie do zajechania jak wyschnie robi się zupełnie jak metal ( można piłować szlifować itp.) pozdr mariusz
Gość Lokiszta Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 no tak ale tam są specjalnie te dziurki zrobione po obu stronach akumulatora więc nie wiem o co chodzi akumulator to LOXA jeszcze na gwarancji 92AH a jeśli chodzi o ten cypel to on mi się rusza ale jak zakleiłem ten wąż od serwa to teraz jest auto igła ale zrobię to i wymienie dla pewności ten przewód podciśnienia.Mam pytanie jak dokładnie zakleiłeś ten cypel wyciągałeś pompę czy jakoś tak to zrobiłeś?
marianoBRW Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 jak wyjmiesz będzie wygodniej.. ale ja odłączyłem przewód wychodzący z tego dzyndzla i masz całkiem przyzwoity dostęp do tej pompy. tym klejem opierdo... dookoła ruszającego dzyndzla ( klej ma gęstość podobną do poxiliny więc się go dobrze nakłada) i jak wyschnie ( dość długo ) nie ma bata żeby się coś tam ruszało. jak na razie chodzi malinowo, uszczelniło się ,podciśnienia sterujące hamulcami i gruszką turbo są wiec można ten sposób polecać. oczywiście wymienić jest na pewno lepiej, ale.. pozdr mariusz
Musashi Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 no tak ale tam są specjalnie te dziurki zrobione po obu stronach akumulatora więc nie wiem o co chodzi akumulator to LOXA jeszcze na gwarancji 92AH z akumulatora nie ma prawa nic wyplywac. dziurki z boku sa do podlaczenia wezykow odprowadzajacych wodor wydzielajacy sie w czasie ladowania. jednak nic nie powinno tamtedy wyplywac. masz uszkodzony albo akumulator, albo uklad ladowania ew. za duzo elektrolitu. do sprawdzenia.
Gość Lokiszta Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 teraz rozumiem po co te wężyki ale ja mam go tylko z prawej strony z lewej niestety nie czy tam też powinien być
Musashi Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 teraz rozumiem po co te wężyki ale ja mam go tylko z prawej strony z lewej niestety nie czy tam też powinien być wystarczy jeden. z drugiej strony powinna byc zaslepka
Gość Lokiszta Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 ok mi wybyła zaślepię to czymś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się