cingular Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Witam, chciałem się dowiedzieć po co jest ta powyginana sprężyna w przednich hamulcach???? Bo mam taki przypadek, że podczas obrotu koła piszczy coś w trakcie jazdy nawet gdy nie używam hamulca, po zdjęciu tej sprężyny piski ustają więc ją wywaliłem tylko nie wiem czy dobrze zrobiłem ???
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 nie poprawiaj fabryki sprezyna jest po to aby ustalic zacisk wzgledem jarzma montuj ja z powrotem, a piszczy bo masz zapuszczony zacisk rozbierz go dokladnie oczysc przesmaruj i poskladaj
cingular Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 no właśnie nie jest zapuszczony,hamulce wymieniane ze 3miechy temu na ATE, przy okazji malowałem zaciski, jarzma itd. Wszystko dokładnie poczyściłem no i od strony kierowcy kaszana, ciągle jakieś piski poprawiałem już chyba ze 2 razy, sam już nie wiem co mogłem spieprzyć, z drugiej strony jest ok.
cingular Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 rozebarłem zacisk tj. wyjąłem z niego tłoczek wyczyściłem w środku z brudu, sam tłoczek delikatnym papierkiem wodnym przeleciałem bo miał maleńkie pory, poskładałem i kupa..., sprawdzałem tłoczek ładnie się wsuwał i wysuwał bez znaczących oporów, wszystko zasmarowałem " malwą " smarem do tłoczków i dalej to samo, przy pierwszym hamowaniu słychać dziwny stuk tak jakby klocki luźno były, potem jest już ok ale pisk jest cały czas, jak zdjąłem tą sprężynę to piski prawie ustały, prawie bo czasami coś popiskuje ale to tak dosłownie minimalnie
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 stuka jak jest sprezyna czy jak jen nie ma ?
cingular Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 w jednym i drugim przypadku jest stuk
mirek s Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 U mnie zaczęło stukać (przy chamowaniu ) po wymianie klocków, wymieniłem na zamienniki firmy LPR i to chyba jest przyczyną. Myślę, że są trochę za luźne w jarzmach ( ale nie przynajmniej nie piszczą ) Na starych ori klockach miałem zaznaczony kierunek obrotów koła, sprawdzałeś może też masz strzałkę na klockach.
cingular Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2011 na klockach kierunku nie było, zarówno klocki jak i tarcze mam ATE więc firma raczej dobra, jeden ze sprzedawców w sklepie z częściami przez przypadek naprowadził mnie na pewien trop a mianowicie może w przewodzie hamulcowym jest syf i kiedy pompka pcha ciśnieniem to niby płyn dociera do zacisku tak jak powinien ale w drugą stronę może już być inaczej dlatego tłoczek pomimo tego że lekko działał gdy rozebrałem zacisk może faktycznie nie cofać się do końca z powodu nie do końca drożnrgo przewodu hamulcowego. Postaram się jutro sprawdzić ten temat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się