Mauros88 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Z Na wstepie wybaczcie to sa moje pierwsze samodzielnie zrobione logi wiec prosze o wyrozumialosc:) Moj pacjencik na pelnym gazie dosyc kopci na czarno. W lusterku tego nie widac ale ostatnio jechalem za moja audi innym autemi to kopcenie jest dosc znaczne. Nie wiem dlaczego nie odczytuje mi korekcji wtrysku na 4 cylindrze logu 13.Jezeli cos zle wykonalem poprawie jak bedzie potrzebna. Za kazda pomoc serdeczne dzieki. Pozdrawiam Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/azew_55547.html Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/azew_55548.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/azew_55550.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/azew_55551.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/azew_55552.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/azew_55553.html Grupy: 003,011 Dyn - http://vaglog.rtnet.pl/azew_55549.html
Sztomel Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Przykapca bo przepływka mierzy mniejszą masę powietrza. Albo filtr powietrza do wymiany albo przepływka do czyszczenia bezdotykowego np. spray'em albo jedno i drugie. Pozostałe logi OK z jedną uwagą - w silnikach czterocylindrowych na pompie wtryskowej nie loguje się grup 014, 018 i 023 bo nic one nie wnoszą. W dynamicznych mogły być jeszcze logowane grupy 000, 004 i 008. Wersja sterownika silnika w Twoim aucie nie obsługuje wskazań korecji na wszystkich 4 cylindrach. Trzeci cylinder jest traktowany jako wzorcowy (punkt odniesienia) i nie jest pokazany w grupie 013 a pole dot. cyl. 3 to w rzeczywistości wskazanie korekcji na 4 cylindrze.
Mauros88 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Dzieki kolego bardzo za wyjasnienie cosnie cos. Filtr wymieniony byl niedawno wiec trzeba przeplywke wyczyscic.A to teraz juz wiem o co chodzi z tym 4cyl a juz myslalem ze cos padlo i nie podaje wartosci:) Moglbys kolego powiedziec w ktorymlogu i ktora wartosc pokazuje przeplywka?Zebym mogl sprawdzicpo czyszczeniu i porownac wyniki. Jeszcze raz dzieki pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Sprawdzenie przepływki to logowanie dynamiczne grup 003 z 011 i 008 z 010 - wtedy ładnie widać jak mierzy przepływka. Jej wskazania są uzależnione od rzeczywistej wartości ciśnienia doładowania bo to turbo zasysa powietrze z dolotu poprzez filtr powietrza a przepływka tylko mierzy tę masę powietrza. Pomiar z przepływki jest widoczny zarówno w logu 003 (MAFactual) jak i w 008 (I.Q. via air mass). Jeśli turbo niedomaga to i przepływka będzie mierzyć mniej i odwrotnie - przy uwalonej przepływce turbo będzie się dłużej zbierać. W grupie 003 MAFactual ma być większe od MAFspecified czyli powyżej 850 mg/skok do 4000 obrotów a w 008 I.Q via mass ma być większa od I.Q. via rpm (torq). Małe P.S. Przemek jest zwolennikiem logowania grup pojedynczo a ja podwójnie
ciahciah Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 też jestem za logowaniem pojedynczo, jak ma być dokładnie to musi być pojedynczo
przemik Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Przemek tez jest za tym zeby zamieszczac komplet logów...
Mauros88 Opublikowano 1 Września 2011 Autor Opublikowano 1 Września 2011 Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/azew_56013.html Tyle zdarzylem zrobic bo mi laptop padl calkiem i nie mam czym dalej zrobic logow. Z tego co mi sie wydaje to przeczyszczenie przeplywki pomoglo co wy na to?
zeflik Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Taki mały OT : Czym czyściłeś przepływomierz ? Mnie w weekend również czeka taki zabieg :gwizdanie: Czy pomogło ? Według mnie troszeczkę , ale ja znawcą nie jestem :>
Mauros88 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 nie byla tak tragicznie zabrudzona wiec wystarczylo sprezone powietrze przyniezbyt duzym cisnieniu.
ciahciah Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 masakra, sprzężonym powietrzem czyścić przepływke, element pomiarowy należy odtłuścić, na tym polega czyszczenie, sprzężone powietrze można tylko popsuć przepływkę
Mauros88 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Opublikowano 11 Września 2011 bardziej chodzilo mi o ta kratke przed przeplywka niz o sama przeplywke.Przeplywka byla wykrecona jak czyscilem kratke powietrzem wiec nic jej nie bedzie Sam przeplywomierz tylko z gory wyczyszczony powietrzem a czujnik zostawiony w spokoju zle tamto ujalem za pomylke sory:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się