zeflik Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Witam! Są to moje pierwsze logi , więc proszę o wyrozumiałość Autko to A4 B5 90koni 1995r. Turbina do wyrzucenia czy jeszcze coś z nią kombinować ? Czy jeszcze coś innego ? Jestem laikiem - przyznaje się bez bicia. Dynamiczne : Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zeflo_55594.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zeflo_55595.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zeflo_55597.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/zeflo_55598.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/zeflo_55599.html Statyczny : Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/zeflo_55596.html Aaaa i wywala błąd 575. Proszę o analizę i podpowiedzi co robić Dziękuje i Pozdrawiam Czy masz trudności z wyborem prawidłowego prefix-u!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu [br]Dopisany: 28 Sierpień 2011, 11:57_________________________________________________Dodam także że okolice turbiny są "zarzygane" w oleju
IDUAL Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Turbo wogule nie ładuje może być problem z zaworem N75 sterującym nadciśnieniem lub w wężykach nadciśnienia. Chociaż u ciebie wygląda jakby był bypas zrobiony
vauxhall95 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 po tych logach to dolot bym sprawdzil na poczatku,zaczalbym od lacznika kolektora ssacego z rura plastikowa
Sztomel Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 masz nieszczelność w dolocie - w 011 turbo ledwo co a w 003 masa powietrza na full i jak słusznie kolega wcześniej zasugerował to właśnie od tego łącznika zacząłbym sprawdzanie.
ciahciah Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 jest duża nie szczelność w dolocie, sprawdza cały obieg powietrza(o rurowanie) od turbo na kolektorze ssącym kończąc, każde spocenie olejem to nie szczelność którą musisz zlikwidować
zeflik Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Dziękuje wszystkim za odpowiedzi Dziś sprawdzę dokładnie cały dolot . W razie konieczności wymienienia jakiegoś węża/rurki zostaje tylko ASO ? Czy można samemu coś kombinować ? Przeglądając forum natknąłem się na coś takiego : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=90464.0
Krzysztof Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Dziękuje wszystkim za odpowiedzi Dziś sprawdzę dokładnie cały dolot . W razie konieczności wymienienia jakiegoś węża/rurki zostaje tylko ASO ? Czy można samemu coś kombinować ? Przeglądając forum natknąłem się na coś takiego : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=90464.0 Witam kolegę z rodzinnych stron :gwizdanie: Jak już znajdziesz nieszczelność to można przejechać się po okolicznych szrotach i poszukać odpowiedniej rury. Ewentualnie sklep z częściami do ciągników(poważnie).. W ASO ceny łączników i kawałków rurek gumowych zabijają czasami ; )
zeflik Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Mały OT :> A myślisz że w naszym Fagumicie było by to do załatwienia ? I pobliskie szroty ? Czyli gdzie ? Również Witam ! :gwizdanie:
Krzysztof Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Mały OT :> A myślisz że w naszym Fagumicie było by to do załatwienia ? I pobliskie szroty ? Czyli gdzie ? Również Witam ! :gwizdanie: Tak myślę, że tam można zapytać : ) Kwaśniów, Poręba, Wielka wieś[br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 09:01_________________________________________________Tylko najpierw trzeba zlokalizować nieszczelność.. może jakaś opaska popuściła..
zeflik Opublikowano 3 Września 2011 Autor Opublikowano 3 Września 2011 A więc dziś miałem trochę czasu - to wziąłem się za dłubanie przy aucie. Pierwszą rzeczą było sprawdzenie dolotu... i tu nie myliliście się :oklaski: Łącznik między kolektorem ssącym a tą plastikową rurą do wymiany. Już wymienione Drugą rzeczą było sprawdzenie N75 , poruszyłem lekko kabelkiem a tu ta wtyczka ułamana ! Domowym sposobem to jakoś polutowałem. N75 podpiąłem bezpośrednio do akumulatora 12V , było słychać cykanie/włączanie. Oczywiście po zabiegach zrobiłem logi. Auto teraz ożyło ! Aktualne logi : Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zeflo_56211.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/zeflo_56212.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/zeflo_56213.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zeflo_56214.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zeflo_56215.html Jedyną rzeczą jaka mnie zaniepokoiła jest to że auto kopci ! Nie cały czas lecz puści bączka przy ok.4000obrotów , na postoju. Dodam jeszcze że , przy pierwszym odpaleniu po naprawach przegazowałem go. Za autem czarna chmuuuura ! Patrzę a tu jakaś sadza z niego wyleciała ! Teraz kopci już oczywiście mniej. Co może być przyczyną ? Może to że turbina dmuchało słabo już około roku ? Dziękuje wszystkim za dotychczasową pomoc ! Naprawdę dużo pomogliście ! :oklaski:
Krzysztof Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 Turbo ok ale przepływka(003) trochę licho mierzy.. przydało by się ją też przeczyścić..[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 16:44_________________________________________________Poczekaj jeszcze na wypowiedzi speców ale moim zdaniem ta przepływka może mieć jakiś związek z poddymianiem..
zeflik Opublikowano 3 Września 2011 Autor Opublikowano 3 Września 2011 A to że kopci ? Jakieś pomysły ? Okej , poczekam na speców
przemik Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 Moze jakis spec wpadnie. W oczekiwaniu na speca dobrze by było zebys zmienil filtr powietrza i wydlubał katalizator. Po tym powtorz logi dynamiczne.
vauxhall95 Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Za pozno budzi sie turbo,teraz jak smiga musi wydmuchac sadze. Jak przemek wspomnial kat do wywalenia
ciahciah Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Jedyną rzeczą jaka mnie zaniepokoiła jest to że auto kopci ! Nie cały czas lecz puści bączka przy ok.4000obrotów , na postoju. Dodam jeszcze że , przy pierwszym odpaleniu po naprawach przegazowałem go. Za autem czarna chmuuuura ! Patrzę a tu jakaś sadza z niego wyleciała ! Nie wolno gazować na postoju! Tak to się robiło w żuku! Zapalasz silnik i jedziesz, do puki silnik nie osiągnie 90C delikatnie, następnie pedał do dechy i na wyższych biegach odmulasz z sadzy wydech, ale 4000obr nie przekraczasz umyj przepływke np. izopropanolem no i filtr powietrza jak stary wymień, wypal kolektor ssący i odepnij wężyk od ecu i go przedmuchaj, o kacie się nie wypowiem bo ja pewności nie mam czy należy go wyciąć, zrób resztę logów to się okaże
zeflik Opublikowano 4 Września 2011 Autor Opublikowano 4 Września 2011 Filtr powietrza wymienię na pewno (obecny ma 15k km). Wyczyszczę przepływomierz. Tylko co radzicie ? Normalnie pędzelkiem i benzyną czy może kupić jakiś specjalny spray ? I czy możliwe żeby przepływomierz nagle się zabrudził ? Przy pierwszych logach był ok , a zabrudził się po naprawach w dolocie ? Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam !
Krzysztof Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Filtr powietrza wymienię na pewno (obecny ma 15k km). Wyczyszczę przepływomierz. Tylko co radzicie ? Normalnie pędzelkiem i benzyną czy może kupić jakiś specjalny spray ? I czy możliwe żeby przepływomierz nagle się zabrudził ? Przy pierwszych logach był ok , a zabrudził się po naprawach w dolocie ? Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam ! Jeśli chodzi o preparat do przepływomierza to ja w swoim poprzednim 1Z wskrzesiłem ją tym: http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-5101-Luftmassensensor-Reiniger-Liqui-Moly-4066-Opakowanie-0-2L-.html Było to prawie 3 lata temu i z tego co wiem dalej jest w porządku..[br]Dopisany: 05 Wrzesień 2011, 09:25_________________________________________________P.S. Oczywiście kupiłem to w dużo niższej cenie tu na forum..
zeflik Opublikowano 23 Września 2011 Autor Opublikowano 23 Września 2011 Witajcie! W tym tygodniu wyczyściłem przepływomierz + założyłem nowy filtr powietrza. Wydaję mi się że z przepływką jest lepiej-oceńcie . Zlogowałem szybko 3 z 11 i 8 z 10 . Niestety tylko na tyle miałem czas. Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/zeflo_58159.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/zeflo_58160.html Jutro biorę się za wywalanie kata . Rozetnę puszkę i wspawam rurkę. Jutro po zabiegu również planuje zlogować auto , tyle że już dokładnie Z góry dziękuje za odpowiedzi
ciahciah Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 fura już jest ok, ja bym sobie darował wycinek kata
Lishoo Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 A ja bym wywalił kata, auto trochę bardziej ożyje ;P ale to już jego wybór W każdym razie mam pytanie odnośnie logów 004 Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zeflo_56215.html W kolumnie Specified start jest ATDC (po GZP) natomiast w kolumnie Actual start jest BTDC (przed GZP) czy tak powinno być ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się