gtados Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Witam Od jakiegoś czasu sporadycznie skaczą obroty zarówno na biegu jałowym, jak i w trakcie jazdy. Nie ma reguły kiedy się to zdarza, tylko przy lekkim przygazowaniu. Jakieś sugestie ? Auto pali normalnie, kąt wtrysku jest dobry. Wirus na 110 km jest, wg vaga korekcje są dobre.
IDUAL Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Pytanie czy to obrotomież sam skacze czy silnik też zmienia obroty tak nagle choć patrząc po obrotomieżu raczej niemożliwe żeby tak szybo zmieniał silnik obroty.
gtados Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 silnik też tak reaguje, tak gwałtowne skoki są na luzie W trakcie jazdy też mocno szarpie, ale zaraz wybijam bieg żebyś czegoś nie narobić
IDUAL Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Spróbuj zrobić logi w statycznym 001 widać będzie czy napięcie na sterowniku/nastawniku pompy też zmienia sie gwałtownie razem z dawką paliwa. Możliwe że to on nawala.
Musashi Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 wyglada na zanieczyszczenia w nastawniku pompy, lub powietrze w ukladzie paliwowym.
vauxhall95 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 wedlug mnie to jakas grubsza sprawa.moze byc pompa,albo cos z silnikiem.
Musashi Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 sprawdz bledy VAGiem, byc moze uszkodzony jest G28 lub jego zlaczka. a podpinales VAG-a do auta?
gtados Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 vaga podpinam na bierząco wtyczkę od G28 wyczyściłem, bo tutaj szukałem przyczyny w najbliższym czasie zabiorę się za czyszczenie nastawnika
Musashi Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 sprawdz rowniez zlaczke wiazki sterujacej pompy wtryskowej. tez moze dawac podobne objawy.
Jey_Di Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Jak dla mnie silnik nie jest w stanie tak gwałtownie wchodzić na obroty a po chwili spadać prawie do zera, bo by go wyrwało z mocowania. To moja opinia. Zrób logi statyczne i dynamiczne i wrzuć je na diagnostykę tam się wypowiedzą fachmani czy masz problem z silnikiem.
SkOs Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 LOHOHO to samo co kolega wyzej jednak
Musashi Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 niestety kolega nie wrzucil filmiku jak sie w tym czasie zachowuje silnik. Jak dla mnie silnik nie jest w stanie tak gwałtownie wchodzić na obroty a po chwili spadać prawie do zera, bo by go wyrwało z mocowania. To moja opinia. Zrób logi statyczne i dynamiczne i wrzuć je na diagnostykę tam się wypowiedzą fachmani czy masz problem z silnikiem. silnik też tak reaguje, tak gwałtowne skoki są na luzie W trakcie jazdy też mocno szarpie, ale zaraz wybijam bieg żebyś czegoś nie narobić z opisu wynikaloby, ze podobnie zachowuje sie silnik.
vauxhall95 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 LOHOHO to samo co kolega wyzej jednak moze cos od siebie dodasz,bo nic nie wnosza posty
Jey_Di Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 gtados jak masz możliwość to zrób log, zanim weźmiesz się za czyszczenie nastawnika. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się