fotograf87 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 witam kolegów zakładał ktoś już coś takiego? http://allegro.pl/sportowy-filtr-powietrza-kn-audi-a4-s4-rs4-tuning-i1776920786.html Co o tym myślicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Taa....zakładasz i ... Chandlujesz tym, czy Ty tak naprawde...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 No kolega chyba zarabia na chleb robieniem zdjęć, a odnośnie tych wkładów to nierozumię jaki sens ma ich stosowanie w silnikach turbodoładowanych ? W wolnossących może i poprawiają napełnianie cylindrów, w doładowanych napełninie jest uzależnione od wartości ciśnień doładowania zapisanych w mapach sterownika. Jedno co pewne, to że skrócisz życie turbawki i silnika, bo te "sportowe" filtry wyłapują tylko grubsze zanieczyszczenia Sorki, trochę się zagalopowałem bo dopiero teraz zauważyłem że to filtry do wolnossących benzyn, trochę zmylił mnie dział w którym kolega zadał pytanie , ale ostanie stwierdzenie z poprzedniego zdania jest aktualne :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 fotograf, do TDI to sensu nie ma zakładać, ja do swojego BRE założyłem stożek i subiektywnie 0% pozytywnego efektu, jak już chcesz zakładać "sportowy" filtr powietrza to kup ITG albo Pipercross piankowy, bawełna nie licząc drogiego BMC jest passé de mode z mojego doświadczenia sam filtr nic nie da, zimny dolot + filtr + mapa + wydech to już jakieś lepsze efekty, w TDI, Turbo PB i wolnossakach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotograf87 0 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 dzięki za rady Panownie... póki co zostaje przy zwykłym filtrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 dzięki za rady Panownie... póki co zostaje przy zwykłym filtrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michwr 0 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 A ja właśnie wstawiłem sobie wkład KN, coś takiego: http://e-filtry.net/pl/33-2209-kn-filtr-powietrza.html i widzę, że szybciej silnik wkręca się na obroty, póki co to super. POLECAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYNKAR 0 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 "szybciej silnik wkręca się na obroty" Wygląda to na mniejszy opór = gorsza filtracja = kurz uszkadza przepływkę = 500zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omerta 0 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Albo - filtra powietrza nie wymieniałem od 30 tys., a teraz włożyłem sportowy i jest - sorki ale różnie jest. Lepiej częściej wymieniać seryjny niż czyścić ''sportowy'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ispee 0 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Posiadam taki filtr od 2002 roku w golfie 4 1,6PB. Różnica jest niezaprzeczalna dla porównania zamieniałem go z nowym filtrem papierowym - stawia mniejsze opory powietrza silnik odczuwalnie lepiej nabiera prędkości w zakresie obrotów 1400-2000. Przepływomierz nie był dotykany, auto mamy z salonu ma 12lat i 199tys przebiegu więc bajki o usyfionym przepływomierzu w buty można sobie wsadzić. Do wolnossącej benzyny polecam, natomiast do siebie (gnojowozu z turbo) uważam za wydatek zbędny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejf 0 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 dobre filtry markowe do TDi b.zalecane. seryjne, ale markowe, nie filtron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYNKAR 0 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 "bajki o usyfionym przepływomierzu" to co innego niż "kurz uszkadza przepływkę"- ziarna piasku szlifują element pomiarowy, nie musi wyglądać jak rura odkurzacza Jak często kolega czyści ten filtr? Co ile kkm? Od ilu km jest w samochodzie od początku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ispee 0 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 filtr mam od 2002r. Auto kupione z salonu w 2000r dziś ma równe 200tys na liczniku więc rocznie przyjmujmy 16,5tys co oznacza że filtr przejechał w aucie 160-170tys. Filtr czyszczony uśrednijmy raz w roku. Może należy dodać że filtr miał w zestawie preparat to mycia i oliwkę do opryskania po czyszczeniu. JA OSOBIŚCIE POLECAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omerta 0 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Jak już tu piszemy na temat brudu, kurzu i takich tam to może od razu, trzeba nadmienić - auto lata miasto/trasa to może być siur z takim filtrem ale jak lata po polnych drogach i innych bardziej zakurzonych trasach to kolorowo może nie być. Ja napiszę tak: wkładka sportowa tak ale znanej i uznanej firmy ale z dodatkowymi modami, stożek tak ale z dobrym "nadmuchem". Ale sądzę że potencjalny nabywca bardziej poczuje lżejszy portfel niż dodatkowe "plusy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się