lukasz271186 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Poradźcie mi proszę o szybką odpowiedź. Gdy turbina się załącza słychać syczenie powietrza. Nieraz pokazuje się czarny dym z tłumika jak nie syczało wcześniej dymu nie było widać. Z góry dzięki! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Jest masa o tym na forum, szukaj nieszczelności w układzie dolotowym między turbiną a kolektorem ssącym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 sprawdź dokładnie węże dolotowe bo gdzieś jest dziura jak znajdziesz to w dziale "zrób to sam" jest sposób naprawy ....bo ogólnie nie są tanie te wężyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Ja bym się nie ograniczał tylko do węży, na pewno od nich trzeba zacząć, ale jakby okazały się całe to zostają jeszcze do przejżenia rury plastikowe i intercooler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 VAG w reke. sterownik engine, BS 011, i mozna sluchac skad ucieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1988Lodz 2 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 mnie syczalo i co sie okazalo pekl waz wychodzacy z turbiny. Naszczescie ten z "tanszych" Dalem za niego 150zl oczywiscie nowka bo uzywka nie wiadomo ile moze pochodzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 mnie syczalo i co sie okazalo pekl waz wychodzacy z turbiny. Naszczescie ten z "tanszych" Dalem za niego 150zl oczywiscie nowka bo uzywka nie wiadomo ile moze pochodzic. 150 ? podejrzanie tanio za nowkę ori. ten wąż ulega uszkodzeniu najczęściej ponieważ ulega najwiekszym odkształceniom w czasie pracy oraz pracuje w wyższej temperaturze niż pozostałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz271186 0 Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 W końcu się zebrałem i znalazłem przyczynę dziura w gumowym wężu intercoolera (160zł w serwisie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Turbosprężarka się nie załącza! :bicz3: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 W końcu się zebrałem i znalazłem przyczynę dziura w gumowym wężu intercoolera (160zł w serwisie) przerabialem wczoraj też nieszczelnośc rura co wychodzi z intercolera. Kolanko cienkie stalowe w środek plus 2 opaski i narazie będzie hulać. Ale trzeba myśleć o nowej bo reszta gumy trochę już się starzeje i może penknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się