Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z odpalaniem ? Gdzie przyczyna ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie , problem polega na tym ze czasami rano przy -5 stopni samochod odpala i od dolu startuje (jak traktor - tyr tyr tyr tyr i wskakuje na obroty ) czym to moze byc spowodowane ? Wszystkie czesci wymienione byly - aku, swiece, filtry, rozrzad, paski .... W czym tkwi problem ? Dodam ze nie zawsze tak jest, czasem przy -5 odpali normalnie, czasem nie normalnie .... :thumbdown:

Opublikowano

Wojtas, logowałeś go kiedyś ?

Może warto zrobić pełną diagnostykę VAGiem najpierw.

Opublikowano

Wojtas, logowałeś go kiedyś ?

Może warto zrobić pełną diagnostykę VAGiem najpierw.

Nie mialem jeszcze okazji, mysle ze niedlugo uda mi sie zrobic to wtedy moze sie cos wyjasni ...

Opublikowano

podeslac linka jak sie robi logi? :wink4: :gwizdanie: :th:

Opublikowano

Nie mialem jeszcze okazji, mysle ze niedlugo uda mi sie zrobic to wtedy moze sie cos wyjasni ...

To zrób pełne logi to może coś w nich będzie pomocne.

Poza tym sprawdź przy okazji kable i konektory od świec żarowych.

Jak jest cieplej to też tak wariuje ?

Opublikowano

Jak jest cieplej to też tak wariuje ?

Jak jest cieplo pali odrazu

Opublikowano

Świece, paliwo lub za późny kąt wtrysku to główne przyczyny. Najczęściej to ostatnie.

Generalnie w PD nie ma jako takiego kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji.

Wojtas, zrób logi, a jak nie to poczekaj do zlotu to zrobimy :)

Opublikowano

Kąt wtrysku : grupa 000 poz 2, grupa 004 poz 2.

Kąt synchranizacji to parametr określający wzajemne położenie wału korbowego i wałka rozrządu. Obydwa parametry mają wpływ na odpalanie.

Opublikowano

do sprawdzenia grupa 007( czujniki temp. na zimnym silniku wskazania powinny być takie jak temp. otoczenia) oraz grupa 004 pole 4 ma być w okolicach 0st. dopuszczalne +-3

Opublikowano

no ja mam tez podobny problem. sprawdzilem grupe 007( wszystkie wartosci byly zblizone, pomiar na zimnym silniku ) i temp powietrza byla ta sama jak w Instruments grupa 003. jednak temperatzura pomiaru byla ok 8 stopni a naprawde bylo ok 2 stopni . czy to moze miec wplyw na kiepskie odplanie ? za bledna temperature odpowiedzielny jest czunik G2/G62??

Opublikowano

jednak temperatzura pomiaru byla ok 8 stopni a naprawde bylo ok 2 stopni . czy to moze miec wplyw na kiepskie odplanie ?

6 st. różnicy to nie dużo ale przy 8st. świece już nie grzeją ...

za bledna temperature odpowiedzielny jest czunik G2/G62??

tak

Opublikowano

wrzucajcie logi gdy cos opisujecie latwiej sie mysli. nie trzeba sie wtedy zastanawiac nad grupami i pozycjami.

Świece, paliwo lub za późny kąt wtrysku to główne przyczyny. Najczęściej to ostatnie.

Generalnie w PD nie ma jako takiego kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji.

Kąt wtrysku : grupa 000 poz 2, grupa 004 poz 2.

Kąt synchranizacji to parametr określający wzajemne położenie wału korbowego i wałka rozrządu. Obydwa parametry mają wpływ na odpalanie.

łukasz ma racje, ze nie ma sensu sie nim przejmowac.

poniewaz kat wtrysku jest nierugulowalny zewnetrznie. zalezy od walka rozrzadu, jego krzywek i jest regulowany w pewnym zakresie przez ECU( zaworem magnetycznym pompkiPD) o pomiary nie maja sensu. trzeba sprawdzic kat synchronizacji, poniewaz jezeli rozrzad jest ustawiony prawidlowo, kat wtrysku jest rowniez prawidlowy.

robienie grupy 004 BS jest zupelnie bezsensu poniewaz nie ma typowego sterowania katem wtrysku w zaleznosci od obrotow.

Opublikowano

Niewiem co trzeba sprawdzic co nie, sam sie nie biore za logi, musze miec diagnoste :D Bo nie kumam co tam pisze w instrukcji, w kazdym badz razie raz jest normalnie i jest -8 i pali odrazu, a raz jest -8 i zapali za trzecim razem .... troche to wkurza , jak juz odpali, pochodzi ( po nocy ) to nie ma zadnego problemu z odpalaniem przez caly dzien . Auto stoi na dworze.

Opublikowano

Nie ma co tu gdybać - wróżkami nie jesteśmy - rób logi i wtedy będziemy patrzeć w cyfry i myśleć.

Opublikowano

wojtas-audi a nie zapowietrza Ci się :?: [br]Dopisany: 17 Luty 2008, 22:18 _________________________________________________

robienie grupy 004 BS jest zupelnie bezsensu poniewaz nie ma typowego sterowania katem wtrysku w zaleznosci od obrotow.

grupa 004 pole 4 czyli kąt synchronizacji do sprawdzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...