Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP wydechu seryjnego 2.0 TDI na podwojny z 3.0TDI oraz wymiana dyfuzora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czyli z wydechu 3.0 tdi musze uciac kawałek i dospawać a powiedzcei mi czy ten wydech z s4 tez jest krotszy jak z 3.0 i trzeba odpowiednia dlugosc dospawać ?

Opublikowano
czyli z wydechu 3.0 tdi musze uciac kawałek i dospawać a powiedzcei mi czy ten wydech z s4 tez jest krotszy jak z 3.0 i trzeba odpowiednia dlugosc dospawać ?

Tak do końca to nie wiem, nie robiłem tego sam, odstawiłem do tłumikarzy i zrobili :wink:

Opublikowano

czy Wam tez nie pasowala pod samochodem łącząca dokładke i wnękę od koła zapasowego.....ewidentnie przeszkadza rura idaca do prawego tłumika i styka sie z plastikową osłoną

---------- Post dopisany at 11:22 ---------- Poprzedni post napisany at 11:21 ----------

wywaliłem ją żeby się nie stopiła...a tak to wszystko pasi idealnie

Opublikowano

brak zmian pod kazdym katem jezeli przejsciowka jest dobrze zrobiona

Opublikowano

Witam te wymiary do laczenia tlumika 62/55 to sa wymiary zewnetrzne?

Opublikowano

czyli z wydechu 3.0 tdi musze uciac kawałek i dospawać a powiedzcei mi czy ten wydech z s4 tez jest krotszy jak z 3.0 i trzeba odpowiednia dlugosc dospawać ?

A u mnie obcieliśmy jedną rurkę która wchodzi do puchy, ta która pozostała idealnie pasuje w linii z fabryczną od przodu i średnica też jest taka sama. Długość rur tez perfekcyjnie, nic nie trzeba było obcinać robić redukcji itp., tylko tą jedna obciętą trzeba było zamknąć.

Ogólnie testowaliśmy sprężarką, obojętnie w którą dmuchnie się to i tak z wszystkich czterech kominów leci tak samo, więc obie te rury na wejściu wchodzą w jedną komorę puszki tłumika. Tak więc montaż wydechu S4 to pikus, w wersji z 3.0 jest więcej zabawy z ta przejściówką.

Opublikowano

Szukaj innego :wink: bez problemu znajdziesz w lepszym stanie

Opublikowano

ktoś próbował z wydechem od a5 3.0tdi bo dziś oglądałem i jest taki sam jak tu na zdjęciach

Opublikowano

każdy tłumik można doprowadzić do takiego stanu to nie są stare tłumiki żeby znacznie rdzewiały , nakładka druciana na wiertarkę i będzie jak nowy

Opublikowano

każdy tłumik można doprowadzić do takiego stanu to nie są stare tłumiki żeby znacznie rdzewiały , nakładka druciana na wiertarkę i będzie jak nowy

Nie trzeba od razu jechać druciakiem. Wystarczy dwie szmatki i rozpuszczalnik. Tak jak kolego piszesz to nie są stare graty, wystarczy je oczyścić z przygrzanego błota itp...

ktoś próbował z wydechem od a5 3.0tdi bo dziś oglądałem i jest taki sam jak tu na zdjęciach

Napisano 11 czerwiec 2012 - 18:11

,,Tak będzie pasował bo jest ten sam co w A4 B8 :wink: "

Masz odpowiedz na 1 str. od kolegi WRCLAGUNA :)

Opublikowano

dzięki , a dla pewności dyfuzor przy kombi sedan jest ten sam przy zwykłym zderzaku


Miałem dwie opcje montażu wydechu:
1. opisana jak wyżej (redukcja , jeden spaw , dwa skrety) POLECAM wyglada dużo estetyczniej :wink:
2. króciec z poszerzeniem na 68/58mm (bez spawania, dwa skręty na obejmy) :thumbdown:

1352301747320.jpg
Z lewej króciec ,zwykły materiał :z prawej redukcja nie rdzewka :wink:

1352302053807.jpg


1352302075555.jpg
Jutro zrobię fotki z nowym wydechem :decayed:

---------- Post dopisany 09-11-2012 at 08:01 ---------- Poprzedni post napisany 08-11-2012 at 23:20 ----------

Nowy wydech :kox:


1352442984868.jpg

1352443371650.jpg
Dyfuzor nówka szt. zwykły :kwasny:

gdzie zakupiłeś redukcję ??


2. króciec z poszerzeniem na 68/58mm (bez spawania, dwa skręty na obejmy) :thumbdown:

ile ma długości ?????

http://allegro.pl/tlumik-redukcja-rur-rozne-srednice-lacznik-krk-i4919890016.html

tu mają redukcję

mam już kilka gratów tzn: tłumik , izolacje termiczną , wieszaki , redukcji mi brakuje spawarki nie mam na warsztacie chciałem zamontować bez wizyty u tłumikarza :)

Opublikowano (edytowane)

Prosze bardzo polecam firme bardzo dobry kontakt chłopaki wiedza o co chodzi :wink:

MGmotorsport +48 501 541 698 e-mail: [email protected]

Zamówiłem w tej firmie. Wysłałem zapytanie o wycenę i dostałem szybką odpowiedz. 120 zł redukcja 62/55 + opaska łączeniowa na 55+ wysyłka. Rozmawiałem telefonicznie i chłopaki znają temat. Może jutro mi przyjdzie.

Ja też uważam że ten sposób jest bardziej profesjonalnie wykonany

Edytowane przez krystian3769
Opublikowano

i trzeba spawać ale od strony tłumików

Opublikowano

Temat wydechu ogarnięty :grin: co do średnic rur 3.0-65mm ;2.0-55mm zastosowałem redukcje 62/55mm dł.120mm (nie rdzewka)

1352309079302.jpg

Przy tej długośći redukcji rure z 3.0 przycinamy 40mm (dopasowanie)redukcje wbijamy w rure , spawamy

1352315216795.jpg

<br /><br />

1352363134146.jpg

Całość skręcamy wykorzystując łącznik , musiałem wymienić obie obejmy (stare strasznie skorodowane).Czas pracy około dwóch godz. :naughty:

Tak, spawamy redukcje z 3.0. Wszystko kolega profesjonalnie opisał. Ja też tak zrobię. :wink:

Opublikowano

Koledzy, czym wyczyścić chromowane końcówki? W internecie pełno jakiś domowych sposobów, z wodą i cytryną, polecacie jakieś mleczko?

Opublikowano

Koledzy, czym wyczyścić chromowane końcówki? W internecie pełno jakiś domowych sposobów, z wodą i cytryną, polecacie jakieś mleczko?

Kolego już taki temat istnieje. Poczytaj i sam zdecyduj :wink:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/299791-jak-wyczyscic-koncowki-tlumikow/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...