Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana amortyzatorów przód


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Czeka mnie wymiana kompletu amorków do mojej a4. Zastanawiam się czy zrobić to samemu czy zaprowadzić auto do jakiegoś mechaniora. Na forum jest kilka fotostory jak wymienić amorki z tyłu i nie jest to trudne, ale nie mogę znaleźć nic o przodzie. Orientujecie się czy jest jakiś poradnik jak to zrobić? Jeśli nic takiego nie ma, to chyba pozostaje mi oddać auto do warsztatu i czekać...

Opublikowano

jeśli masz ściągacze do spręzyn,dobre klucze i trochę pojęcia o mechanice a także wolny czas to sobie poradzisz Kup 4pak Piwa bierz Kumpla i działaj :)

Opublikowano

robiłeś już kiedyś coś sam przy samochodzie? jeśłi tak to sobie bez problemu poradzisz ale zaopatrz się, tak jak kolega wyżej wspomniał, w ściągacze do sprężyn, klucz hydrauliczny "żaba", dwa lewarki oraz podstrawowe klucze 13-tka, 17-tka, 18-tka, itd

Opublikowano

Wszystkie narzędzia mam, nawet jakiś ściągacz się znajdzie:P Chodziło mi o to, co należy poodkręcać, żebym się nie zastanawiał godzine przy aucie i nie ruszał więcej śrub niż trzeba.

Opublikowano

odkręcasz śrubę łączącą amorek z dolnym wahaczem. pod maską odkręcasz 3 śruby od kielicha amorka. następnie odkręcasz i wyciągasz śrubę łączącą sworznie górnych wahaczy (z tym może być mały problem :gwizdanie: ) i wybijasz sworznie ze zwrotnicy. potem amorek na zewnątrz i już jakoś sobie dalej poradzisz.

Opublikowano

Dziękuję becio. Później wszystkie śruby lepiej wymienić na nowe, tak? Jaki problem jest z tą śrubą łączącą sworznie górnych wachaczy?

Opublikowano

Dziękuję becio. Później wszystkie śruby lepiej wymienić na nowe, tak? Jaki problem jest z tą śrubą łączącą sworznie górnych wahaczy?

Lubi się zapiec. Z tego co jest o niej na forum można powieść napisać w 3 tomach...

Opublikowano

Chyba nie ma, ale zawsze możesz zrobić. W tym nie ma żadnej filozofii, więc do roboty.

Opublikowano

Jeśli ktoś mógłby to wszystko zebrać do kupy i dać jakieś wskazówki od siebie to będę bardzo wdzięczny. Ma jakieś znaczenie kiedy odkręcę tą śrubę zabezpieczającą kolumnę? Chodzi mi o najłatwiejszy i najszybszy sposób wymiany, bo teraz nie mam zbytnio czasu... Możecie podać jakie śruby kupić, tzn które wymienić na nowe? Te przy wachaczach na pewno, a jak reszta?Wolę mieć je już, a nie jeździć po nie dopiero jak auto będzie rozebrane.

Opublikowano

becio zapomniałeś dodać o jednej śrubie zabezpieczającej kolumnę

Racja zapomniałem całkiem o niej.

Marcin po takich wskazówkach powinieneś sobie poradzić bez problemu z odkręceniem wszystkiego. Najpierw weź się za wahacze, a potem za odkręcanie góry. Ja wymieniałem tylko śruby od wahaczy nic więcej, no chyba że jakaś inna będzie w fatalnym stanie to wtedy będzie trzeba wymienić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...