aju Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Witam, zmieniłem koledze licznik na taki full fiss z temp oleju, po paru godzinach powiedział że ma temp oleju 120 no nic powoli przyjechał, fakt na blacie 120 stało jak wryte, jako że irytował mnie nadmuch na mnie wyłączyłem całkiem climatronic i co wskazówka w ciagu sekundy opadła do około 100 i dalej na 80. Pojeździliśmy temp zawierała się między 70 a 90stopni. Po czym niespodziewanie znów skoczyła na 100 pózniej na 120 a na końcu na 140 stopni więc znów zabawa, wyłączenie wzmacniacza, climy temp spadała na około 100 w prędkości jak przy wyłączeniu zegarów. Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu temp 80 więc nie jak przed chwilą 100 czy 140. Podmiana zegarów na anglika i jest to samo więc zegar ok. Ale czujnik? jak czujnik? skoro zabawy elektryką zmieniają temp na blacie
majkel_majki Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Podejrzewałbym, że coś się dzieje z masą ale głowy nie dam, nie wiem jak to jest tam prowadzone
aju Opublikowano 8 Września 2011 Autor Opublikowano 8 Września 2011 ale masą licznika, czujnika czy czego [br]Dopisany: 07 Wrzesień 2011, 20:35_________________________________________________uu widzę panowie polegli w temacie
Musashi Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 ale masą licznika, czujnika czy czego [br]Dopisany: 07 Wrzesień 2011, 20:35_________________________________________________uu widzę panowie polegli w temacie mase lub zasilanie. licznika, czujnik mase ma wlasna. odepnij kostke czujnika i sprawdz wskazania.
aju Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 na vagu wskazania też wariują sprawdzę co będzie po odpięciu czujnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się