Gość Trzeniu Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Zakładamy się, że znajdą się "pacjenci", którzy nie doczytają tematu? nie zakładam się bo jestem tak jak Ty o tym przekonany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 eee no to jasne ze sie tacy znajdą , trzeba ich jednak ograniczyć do minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 dobra, koniec bo wpadnie MO i nam wpier..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI 2 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 wyliczyłem prawdziwe spalanie i zauważyłem że komp.robi mnie w h..a i jak nic wychodzi 0,5litra na setkę mniej jak na wyświetlaczu.Czy któremuś wyszło 6/100 do 6.5/100 na trasie,bo mnie tyle wychodzi oczywiście eko-diesel jeszcze 2 tankowania i będę miał piłkę :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 ja przy 120 na 6 biegu mam spalanie 6.0-6.3 przy 240 15.5-17.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 ja przy 120 na 6 biegu mam spalanie 6.0-6.3 przy 240 15.5-17.0 Widzę że trzymasz się tematu to taka dygrasja do: Zakładamy się, że znajdą się "pacjenci", którzy nie doczytają tematu? nie zakładam się bo jestem tak jak Ty o tym przekonany Szkoda że ograniczyliście się tu do 2,5TDI :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carnivore1 0 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 No to ja tez dopisze jak jest u mnie, od początku jak go kupilem leję tylko shell v-power, nie zdazylo mi sie jeszcze tankowac nic innego, wiec nie mam za bardzo porownania do innych stacji, ale poki co nie narzekam, chodzi plynnie, nie ma problemow z odpalaniem czy jakims dlawieniem, a spalanie tez calkiem calkiem bo po miescie wychodzi 8-8,5 l. przy normalnej jezdzie tzn. czasami spokojnie a czasami niespokojnie :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 ja przy 120 na 6 biegu mam spalanie 6.0-6.3 Ja wlasnie dzis z ciekawosci testowalem taki wariant i wyszlo 6.7-6.8 > VI bieg, tempomat na 120km/h, 15 stopni. EOT. * Zastanawiam sie nad gnojem jaki lać... ekodiesel (orlen) i diesel extra (shell) sa w tej samej cenie. Niby ropa idzie z tego samego zrodla, ale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbbambus 0 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 witam ja tam tankuje u ruskich jest taniej i paliwo tez maja dobre bo spalanie ma od 8 - 10 literkow srednio a jak normalnie zajezdzam do polski to tankuje na orlenie verve jest bardzo dobre paliwko i spalanie tez niskie i zauwazylem ze przyspieszenie lepsze pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 ja tankowałem do tej pory "only BP" a pompa padła i tak, teraz testuje Statoil, zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Mixol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 chyba zacznę choć firma która mi regenerowała pompę twierdzi że przy 200kkm to muszą paść (oczywiście rozmawiamy o pierwszych wersjach VP44) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Taki ich urok Ja juz chyba przejezdzilem ~10 bakow na mixolu (w sensie: 200-250ml na pelen bak), jestem ciekaw czy sa jakies wymierne efekty - jesli tak, to sie pochwale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 rób logi 013 i 014 legulalnie i oczywiście zapisuj w dzienniczku auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 choć firma która mi regenerowała pompę twierdzi że przy 200kkm to muszą paść (oczywiście rozmawiamy o pierwszych wersjach VP44) Kurde nie strasz... zbliżam sie wielkimi krokami do takiego przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 A w dodatku wyjezdzasz bak do zera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Oj raz mi sie zdarzyło bo mnie FIS okłamał Teraz jak mi sie tylko rezerwa zaswieci to jade na stacje :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 na stacje trzeba jeździć przed rezerwą, ale to i tak nic nie gwarantuje, bo mi padła pompa przy połowie zbiornika :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 I jak sie domyslam unikales jazdy na rezerwie? Ja tankuje zawsze jak zostanie mi ~15l w zbiorniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Rezerwa to przy ilu litrach w baku sie zaswieca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się