mati303 Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 No tak np w ASO zadzwonie i zapytam dzięki
Musashi Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 tam dostaniesz odpowiednie sruby. nie sa takie drogie. bylo nie oszczedzac na zakupie....
mati101086 Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 witam ja tez po zakupie wszystkich elementow rozrzadu wraz z pompa wody, ale zadnych sroub w zestawie nie mialem(chodzi o 4 sruby kola pasowego walu korbowego ?). Przod zdemontowany pompa wody rowniez pasek jeszcze nie sciagniety. Czytajac wszelakie informacje na temat wymiany rozrzadu zrodzilo mi sie kilka pytan a mianowicie czy musze blokowac wszystkie kola bo jest problem taki ze nie posiadam takich blokad. Czy jest jakas szansa ze przed zdjeciem starego paska zaznacze polozenie wszyskich kol zdejme stary pasek i zaloze nowy ? [br]Dopisany: 28 Listopad 2011, 23:14_________________________________________________pochwale sie :gwizdanie: dzisiaj po wielu godzinach boju dokonalem pierwszej powazniejszej naprawy mianowicie wymienilem rozrzad :oklaski: . Oczywiscie z pomoca ksiazki ''Audi Sam Naprawiam'' i fotostory jednego z uzytkownikow forum. Oczywiscie nie obylo sie bez kilku problemow mianowicie problem ze zdeciem napinacza wielorowkowego z racji slabej widocznosci srub musialem sciagna i sprzeglo wiatraka i alternator ale sie udalo. Mialem rowniez klucz dynamometryczny lecz go nie uzylem gdy dokrecanie napinacza paska rozrzadu z sila 20 Nm wydalo mi sie nierealne i dokrecilem na wyczucie tak samo z kolem pasowym walu korbowego. O dziwo po skreceniu wszystkiego do kupu auto zapalilo od tyka i pracowalo rowniutko. Gdy sie zagrzalo zrobilem test dynamiki nie stracilo i ogolnie jezdzi nawet tak jaby rzeźwiej wiec wydaje mi sie ze naprawe wykonalem dobrze. Musze tylko wyregulowac chyba nastawnik pomy gdyz tak jakby za wydechem zostaje mokra plamy wydaje mi sie ze to niedopalone paliwo i kat wtrysku sprawdze na vag bo troche za bardzo kopci zanim sie nagrzeje.
Andrzej07 Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Później jedynie można sprawdzić kąt wtrysku i ewentualnie poprawić ewentualnie ???? prosze Cie.... za kazdym razem trzeba sprawdzac KW jak zmienia sie rozrząd witam.Kolego a jak sie sprawdza KW,mam VAG 2.5 i jakie prawidlowo powinny byc wartosci w razie czego jak je zmienic:)?dopiero zabieram sie za wymiane rozrzadu po raz pierwszyw zyciu i nie chcial bym czegos przeoczyc:)z gory dziekuje
markus85 Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Kąt wtrysku 49-51, a zmieniasz luzując śróby od pompy i nią delikatnie przestawiając w odpowiednią stronę. Jest temat na forum wsio dokładnie opisane nawet ze zdjęciami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się