_Gabriel_ Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Ma ktoś może fotkę B8 na tylnym zderzaku S-line od 3.0TDI w kolorze - czarne nadwozie + dokładka czarna ? Cuber ma tak - zerknij na jego auto
filip1001 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Panowie, jaki jest koszt wymiany rozrządu w B8 2,0 TDI CAGA w ASO ? Tak orientacyjnie chociaż
Gibons Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Ma ktoś może fotkę B8 na tylnym zderzaku S-line od 3.0TDI w kolorze - czarne nadwozie + dokładka czarna ? Cuber ma tak - zerknij na jego auto Wiem wdziałem bardziej interesowałoby mnie jakby ktoś miał plastidipem ogólnie w macie to psiknięte. ---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:03 ---------- Panowie, jaki jest koszt wymiany rozrządu w B8 2,0 TDI CAGA w ASO ? Tak orientacyjnie chociaż Części: Rozrząd - 1050zł Pompa Wody - 200zł Pasek Wielorowkowy - 150zł Uszczelniacze wału etc - 220zł Całość 1620zł +/- 100zł Robocizna około 1100zł
filip1001 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Dzięki Gibons czyli ok 2700 PLN trzeba liczyć
turdzi Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 To jest dziwne Najlepiej pasowaloby zmiezyc fizycznie jak to jest naprawde bo cos tu nie halo jest . No właśnie wiem
Gibons Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Tak, ale sam zestaw rozrządu + pompa możesz kupić taniej poza ASO. Wychodzi około 300zł taniej. Rozrząd pompa wody Audi A4 2.0 TDI CR CAGA CAGB CAGC CMEA 03L198119 03L121011B www.rozrzad.pl Ewentualnie pasek można jeszcze zakupić ten i 100zł w kieszeni zostanie. Pasek wieloklinowy Audi A4 2.0 TDI CAGA CAGB CAGC CMEA CAHB CAHA 6PK1580 www.rozrzad.pl Resztę w ASO bo ceny w ogóle się nie różnią.
filip1001 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Jeszcze raz wielkie dzięki GIBONS
cool506 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Dzięki Gibons czyli ok 2700 PLN trzeba liczyć Sam robilem kpl, razem zze sprzeglem alternatora ok 1000zl, robota moja wyceniam na 280 zl.. mozna? Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
cool506 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 1000zł za co ? za części ? Tak nawet chyba z plynem... nie chinskie z fv, jutro sprawdze fakture i podam Wam com jak i za ile.., zdjecia z roboty tez mam gdzies, rozrzad jak kazdy inny, zadna filozofia, wiec nie wiem za co tysiac.... Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
Gibons Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 1100zł to cena ASO u mechanika poza ASO to koszt - 300-400zł ( nie wiem czy za 3stówy chciałoby mi się tyle grzebać i rozbierać przód samochodu) pomijając fakt że nawet nie mam gdzie tego zrobić do tego zero udokumentowania... co z tego że masz FV na części ? też mogę moją skserować i Ci wysłać. Pomijam również fakt że pewnie kupiłeś nie oryginalny rozrząd + nie oryginalna pompa. Nie mówię już o sprzęgle alternatora bo to chyba coś koło 400zł kosztuje (tutaj nie mam pewności) uszczelniacze też wymieniałeś ? wału etc ? w ASO zawsze je wymieniają
cool506 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 1100zł to cena ASO u mechanika poza ASO to koszt - 300-400zł ( nie wiem czy za 3stówy chciałoby mi się tyle grzebać i rozbierać przód samochodu) pomijając fakt że nawet nie mam gdzie tego zrobić do tego zero udokumentowania... co z tego że masz FV na części ? też mogę moją skserować i Ci wysłać. Pomijam również fakt że pewnie kupiłeś nie oryginalny rozrząd + nie oryginalna pompa. Nie mówię już o sprzęgle alternatora bo to chyba coś koło 400zł kosztuje (tutaj nie mam pewności) uszczelniacze też wymieniałeś ? wału etc ? w ASO zawsze je wymieniają Uszczelniacze wymienione, rozrzad ori, nie nerwuj sie, wydales masz satysfakcje ze zrobione profi itp, ja mam satysfakcje ze zrobilem sam. Jeden woli zone drugi tesciowa.. tak samo moze powiedziec mi lub Tobie przyszly nabywca naszych a4, ze skserowac kazdy moze... rzezbimy jak kto chce i bez nerwow Tobie nie chce sie grzebac za 300 a mi dla Siebie sie chce, mam warunki, mam frajde zdjecia i dokumentacje I wymieniony rozrzad Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 ---------- Post dopisany at 00:38 ---------- Poprzedni post napisany at 00:36 ---------- 1100zł to cena ASO u mechanika poza ASO to koszt - 300-400zł ( nie wiem czy za 3stówy chciałoby mi się tyle grzebać i rozbierać przód samochodu) pomijając fakt że nawet nie mam gdzie tego zrobić do tego zero udokumentowania... co z tego że masz FV na części ? też mogę moją skserować i Ci wysłać. Pomijam również fakt że pewnie kupiłeś nie oryginalny rozrząd + nie oryginalna pompa. Nie mówię już o sprzęgle alternatora bo to chyba coś koło 400zł kosztuje (tutaj nie mam pewności) uszczelniacze też wymieniałeś ? wału etc ? w ASO zawsze je wymieniają Uszczelniacze wymienione, rozrzad ori, nie nerwuj sie, wydales masz satysfakcje ze zrobione profi itp, ja mam satysfakcje ze zrobilem sam. Jeden woli zone drugi tesciowa.. tak samo moze powiedziec mi lub Tobie przyszly nabywca naszych a4, ze skserowac kazdy moze... rzezbimy jak kto chce i bez nerwow Tobie nie chce sie grzebac za 300 a mi dla Siebie sie chce, mam warunki, mam frajde zdjecia i dokumentacje I wymieniony rozrzad Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 Fv za wymiane tez mam.... rozszerzona dzialalnosc i umiejetnosci nikomu jeszcze nie zaszkodzily sam siebie nie musze oszukiwac Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
mumen Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 No i o to chodzi, samemu jak jest pojecie co się robi to na pewno lepiej się zrobi niż nie jedno ASO, już coś na ten temat wiem, a to magiczne słowo ASO to nie jednego już naciągnęło ... a też lubię sam podłubać, chociaż za rozrząd chyba bym się nie zabrał, po prostu mógł bym coś sknocić hehe. ---------- Post dopisany at 00:47 ---------- Poprzedni post napisany at 00:42 ---------- A słyszeliście coś na temat problemu z pompą olejową w naszych 2.0 TDI, gdzieś mi się obiło o uszy że jest problem z napędem jakiś mimośród czy coś i że można temu zapobiedz wcześniej coś tam wymieniając. A może mi się coś tam sniło bo siedzę po nocy i wyczytuję i już sam nie wiem czy to słyszalem czy czytałem gdzieś. Łukasz jaki tam masz przebieg u siebie, jak robiłeś rozrząd to pewnie pod 200 kkm... wszystko OK z motorem ?? Ja mam 130 tys i tak się powoli zastanawiam co się odezwie, póki co klekocze coś, ale to chyba sprzęgło tłuc zaczyna na wolnych obrotach.
pocas Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Pany, po kolei - mam ADS - mam kompletne lampy z AFS - mam na oku sterownik 8H0907357C - obecnie siedzą u mnie bixeny. czego mi jeszcze brakuje oprócz chęci! musisz sprawdzic, czy modul z AFS oblsuguje ADS - WRC Ci pewnie napisze, jaki konkretnie nr ma miec sterownik pod ADS Przy ADS sa 4 czujniki Wrócę jeszcze na chwilę do tylnego stabilizatora RS5.Wie ktoś jaką ma grubość ? RS5 z tego co pamietam ma 22,5 cm . To czego jeszcze potrzebuje oprócz sterownika w wersji C?
Gibons Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 1100zł to cena ASO u mechanika poza ASO to koszt - 300-400zł ( nie wiem czy za 3stówy chciałoby mi się tyle grzebać i rozbierać przód samochodu) pomijając fakt że nawet nie mam gdzie tego zrobić do tego zero udokumentowania... co z tego że masz FV na części ? też mogę moją skserować i Ci wysłać. Pomijam również fakt że pewnie kupiłeś nie oryginalny rozrząd + nie oryginalna pompa. Nie mówię już o sprzęgle alternatora bo to chyba coś koło 400zł kosztuje (tutaj nie mam pewności) uszczelniacze też wymieniałeś ? wału etc ? w ASO zawsze je wymieniają Uszczelniacze wymienione, rozrzad ori, nie nerwuj sie, wydales masz satysfakcje ze zrobione profi itp, ja mam satysfakcje ze zrobilem sam. Jeden woli zone drugi tesciowa.. tak samo moze powiedziec mi lub Tobie przyszly nabywca naszych a4, ze skserowac kazdy moze... rzezbimy jak kto chce i bez nerwow Tobie nie chce sie grzebac za 300 a mi dla Siebie sie chce, mam warunki, mam frajde zdjecia i dokumentacje I wymieniony rozrzad Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 ---------- Post dopisany at 00:38 ---------- Poprzedni post napisany at 00:36 ---------- 1100zł to cena ASO u mechanika poza ASO to koszt - 300-400zł ( nie wiem czy za 3stówy chciałoby mi się tyle grzebać i rozbierać przód samochodu) pomijając fakt że nawet nie mam gdzie tego zrobić do tego zero udokumentowania... co z tego że masz FV na części ? też mogę moją skserować i Ci wysłać. Pomijam również fakt że pewnie kupiłeś nie oryginalny rozrząd + nie oryginalna pompa. Nie mówię już o sprzęgle alternatora bo to chyba coś koło 400zł kosztuje (tutaj nie mam pewności) uszczelniacze też wymieniałeś ? wału etc ? w ASO zawsze je wymieniają Uszczelniacze wymienione, rozrzad ori, nie nerwuj sie, wydales masz satysfakcje ze zrobione profi itp, ja mam satysfakcje ze zrobilem sam. Jeden woli zone drugi tesciowa.. tak samo moze powiedziec mi lub Tobie przyszly nabywca naszych a4, ze skserowac kazdy moze... rzezbimy jak kto chce i bez nerwow Tobie nie chce sie grzebac za 300 a mi dla Siebie sie chce, mam warunki, mam frajde zdjecia i dokumentacje I wymieniony rozrzad Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 Fv za wymiane tez mam.... rozszerzona dzialalnosc i umiejetnosci nikomu jeszcze nie zaszkodzily sam siebie nie musze oszukiwac Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 Kolego wszystko się zgadza tylko jedno nie Nie wmówisz mi że za części dałeś 1000zł bo sam rozrząd z pompą praktycznie tyle kosztuje. Do tego pasek uszczelniacze i jak twierdzisz sprzęgło alternatora etc. Jeżeli faktycznie tyle dałeś to kupiłeś jakieś części made in china i tego nie przeskoczysz. Na robociznie faktycznie można zaoszczędzić jak zrobisz sobie sam, ale na częściach nie bardzo jeżeli mówimy o ori częściach. Swoje kosztują jeżeli dałeś 1000zł za to wszystko jak piszesz to bądź tak miły i weź mi załatw bo jestem przed wymianą rozrządu
proximpuh Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 No i o to chodzi, samemu jak jest pojecie co się robi to na pewno lepiej się zrobi niż nie jedno ASO, już coś na ten temat wiem, a to magiczne słowo ASO to nie jednego już naciągnęło ... a też lubię sam podłubać, chociaż za rozrząd chyba bym się nie zabrał, po prostu mógł bym coś sknocić hehe.---------- Post dopisany at 00:47 ---------- Poprzedni post napisany at 00:42 ---------- A słyszeliście coś na temat problemu z pompą olejową w naszych 2.0 TDI, gdzieś mi się obiło o uszy że jest problem z napędem jakiś mimośród czy coś i że można temu zapobiedz wcześniej coś tam wymieniając. A może mi się coś tam sniło bo siedzę po nocy i wyczytuję i już sam nie wiem czy to słyszalem czy czytałem gdzieś. Łukasz jaki tam masz przebieg u siebie, jak robiłeś rozrząd to pewnie pod 200 kkm... wszystko OK z motorem ?? Ja mam 130 tys i tak się powoli zastanawiam co się odezwie, póki co klekocze coś, ale to chyba sprzęgło tłuc zaczyna na wolnych obrotach. Janusz, pompę ja już robiłem u siebie, zapobiegawczo oczywiście ?
dziadek Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 A słyszeliście coś na temat problemu z pompą olejową w naszych 2.0 TDI, gdzieś mi się obiło o uszy że jest problem z napędem jakiś mimośród czy coś i że można temu zapobiedz wcześniej coś tam wymieniając. A może mi się coś tam sniło bo siedzę po nocy i wyczytuję i już sam nie wiem czy to słyszalem czy czytałem gdzieś. Łukasz jaki tam masz przebieg u siebie, jak robiłeś rozrząd to pewnie pod 200 kkm... wszystko OK z motorem ?? Ja mam 130 tys i tak się powoli zastanawiam co się odezwie, póki co klekocze coś, ale to chyba sprzęgło tłuc zaczyna na wolnych obrotach. do 10.2009 masz tak sam napęd pompy olejowej jak we wcześniejszych silnikach na pompowtryskach, wyrabia sie gniazdo imbusika i pompa przestaje mieć napęd wiec nie pracuje , sam dalej sobie odpowiedz...w cr -ach ten imbusik jest mniej obciążony wiec wytrzymuje dłużej ale problem jest , dopiero po 2009 zostało to zmienione
mumen Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 No to trzeba to zdziałac bo prędzej czy później padnie u mnie też. A Bogdan jakie koszty i gdzie to można zrobić ?
dziadek Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 No to trzeba to zdziałac bo prędzej czy później padnie u mnie też. A Bogdan jakie koszty i gdzie to można zrobić ? Ale nie nie ma co demonizować tematu, przy wymianie oleju niech ci sprawdza stan imbusika i tyle, dla bezpieczeństwa można go sobie wymienić . Takie tematy ogarniają np tu AZet Auto Serwis - Ul. Nowowiejskiego 22B | 83-000 Pruszcz Gdański | Email: [email protected]
filip1001 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 No to trzeba to zdziałac bo prędzej czy później padnie u mnie też. A Bogdan jakie koszty i gdzie to można zrobić ? Ale nie nie ma co demonizować tematu, przy wymianie oleju niech ci sprawdza stan imbusika i tyle, dla bezpieczeństwa można go sobie wymienić . Takie tematy ogarniają np tu AZet Auto Serwis - Ul. Nowowiejskiego 22B | 83-000 Pruszcz Gdański | Email: [email protected] Mnie problem imbusika w B8 nie dotyczy, bo auto zostało wyprodukowane pod koniec 2010 roku, ale w/w firmę znam i mogę polecić BTW: W temacie rozrządu to każdy robi tak jak uważa. Mi zależy osobiście na tym, żeby było to odnotowane w historii auta. Niejednokrotnie przekonałem się, że potencjalny klient często to docenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się